*vanuit Liam H*
Mijn mobiel speelde het deuntje af dat ik als beltoon ingesteld had, en ik nam op.
"Met Liam?"
"Hey, met Danee. Er is vanavond een feest in San Marco, heb je zin om mee te gaan?"
Even dacht ik na. Ik had nooit verwacht dat Danee me mee zou vragen naar een feest?
"Ja, graag! Hoe laat begint het?" Mijn stem klonk veel te enthousiast, en ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan.
"Het begint om 7 uur. Ik kom je rond 6 uur ophalen met mijn boot."
"Oké, tot vanavond!"
"Tot vanavond!" zei Danee, en ze hing op.
Honderden gedachten raasden door mijn hoofd. Ik was blij dat ik haar vanavond weer zag. Gisteren en vandaag had ik haar niet meer gezien, en ondanks dat ik haar nog niet zo heel lang kende, vond ik dat toch erg jammer.
Hoewel ik het eigenlijk niet toe wilde, of beter gezegd, durfde, te geven, was ik verliefd op haar geworden. Maar ik wist vrijwel zeker dat ze mij niet leuk vond op dezelfde manier.
Vandaar dat de vraag of ik mee wilde naar dat feest ook volslagen onverwacht kwam. Waarschijnlijk gingen er nog veel meer jongens mee, maar toch... het was fijn dat ze gevraagd had of ik mee wilde.
Om vijf uur precies stapte ik uit de douche, en keek naar de kleren die ik meegenomen had.
Ik besloot een donkerblauwe, korte broek aan te doen met daarop een wit T-shirt.
Ik wilde me niet overdreven bezig houden met hoe ik eruit zag, en of mijn kleren wel leuk genoeg waren voor haar. Toch kon ik het niet helpen dat ik me telkens af vroeg of ze het leuk zou vinden.
Snel trok ik mijn schoenen aan en wachtte toen af tot het tijd was om te gaan.
Om vijf vóór zes liep ik de deuren van het hotel uit, om daar te wachten tot Danee zou komen.
Een paar minuten later kwam ze er aan gevaren. Haar boot minderde vaart en kwam recht voor me tot stilstand.
Met een grote glimlach keek ze me aan en ik sprong in de boot.
JE LEEST
Searching for an answer.
FanfictionEen fanfictie over One Direction/5SOS/Liam Hemsworth en Sean O'Donnell. Geschreven vanuit verschillende perspectieven. Het verhaal gaat over een meisje, Danee, dat antwoord probeert te vinden op de vraag waarom zij ALTIJD het slachtoffer is.