Chapter Eleven

62 2 0
                                    

*vanuit Marlie*

Samen met Mila, Liam en Niall was ik op weg naar een feest in San Marco.

Na een tijdje lopen kwamen we een boot tegen waar een paar jongeren in zaten die ongeveer even oud waren als wij.

"Hallo? Weten jullie waar San Marco is?" vroeg ik, toen ze dichterbij kwamen.

"Ja, natuurlijk. Gaan jullie ook naar het feest daar?" vroeg het meisje dat de boot bestuurde.

"Ja... Maar we hebben geen idee hoe we er moeten komen," legde Niall uit.

"Wij gaan er ook heen, jullie kunnen meevaren als jullie willen?" stelde het meisje voor.

Ik keek Mila, Liam en Niall even vragend aan, en toen knikten we.

"Oké, bedankt!" zei ik, en we sprongen in de boot.

Na een tijdje varen kwamen we uiteindelijk in San Marco aan. Tijdens het varen hadden we kennisgemaakt met Danee, het meisje dat de boot bestuurde, Sean, Liam, Deveny en Mara.

We sprongen uit de boot en hielpen Danee met het aanmeren.

Sean ging ons voor naar het plein waar het feest gehouden werd.

Het eerste wat ik deed was tegen iemand op lopen, typisch iets voor mij.

"Het spijt me, ik keek niet goed uit," verontschuldigde ik me, en keek toen recht in de ogen van... Harry!

"Oh my god, Harry wat doe jij hier?" vroeg ik verbaasd, en keek in zijn prachtige ogen.

"Marlieeeeee!" riep hij vrolijk, zijn ogen straalden en een grote glimlach sierde zijn gezicht.

"Hazzaaaa!" hoorde ik Niall, Liam en Mila roepen, Harry zwaaide vrolijk naar ze.

"Maar ehm Marlie... I-ik moet je iets vertellen," begon Harry hakkelend. Hij maakte een onzekere indruk, dat was ik niet van hem gewend.

Ik glimlachte even bemoedigend naar hem.

"Ik ehm... vind je heel erg leuk. Wil je mijn vriendinnetje zijn?" Zijn stem klonk nog steeds onzeker, maar mijn ogen begonnen te stralen.

"Ja, natuurlijk wil ik dat!" antwoordde ik en sloeg mijn armen om hem heen. Harry kuste me zacht op mijn haren.

"Haz, je hebt geen idee hoe blij ik nu ben," fluisterde ik, en keek hem aan met een brede glimlach op mijn gezicht.

Nog nooit in mijn leven was ik zo ontzettend blij geweest.

Searching for an answer.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu