*vanuit Marlie*
Samen met Harry, Mila, Liam en Niall ging ik naar het feest dat Deveny gaf op de jacht van haar vader.
We keken onze ogen uit terwijl we aan boord stapten van de grote jacht. De jacht had een zwembad op het dek, en binnen was een grote zaal waar het feest gehouden werd.
De muziek stond al aan, maar er waren nauwelijks mensen op de jacht.
Deveny en Sean stonden te praten met Mara. Naast Mara stond een jongen die me vaag bekend voor kwam. Toen ik beter keek, zag ik dat het Zayn was!
"Ey, daar is Zayn! Wij gaan even naar hem toe, gaan jullie mee of?" Liam keek Harry en mij even vragend aan.
"Wij blijven wel hier," antwoordde Harry lachend, terwijl hij mijn hand pakte en me mee trok naar het dek.
"Haz wat ga je doen?" vroeg ik, toen ik doorhad dat hij iets van plan was.
"Zwemmen!" antwoordde hij, breed grijnzend. Hij kwam naar me toe lopen, in een snelle reflex draaide ik me om en rende weg.
Ik zag dat Harry zijn shirt had uitgetrokken, en onwillekeurig bleef ik staan om naar zijn ontblote bovenlichaam te kijken.
Dat was precies de tijd die hij nodig had om me op te tillen en mee naar het zwembad te dragen.
"Nee! Dan worden mijn kleren nat!" gilde ik tegen Harry.
"Wie zei dat ik je in het zwembad ging gooien?" vroeg Harry met een uitdagende glimlach op zijn gezicht.
"Geef toe, dat was je van plan," zei ik plagend.
Harry zette me zacht neer op de grond en sloeg zijn armen om me heen.
"Helemaal niet schoonheid," fluisterde hij, terwijl hij zich voorover boog en me kuste. Zonder er over na te hoeven denken kuste ik hem terug. Het kon ons niet schelen of iemand ons zag of niet, we hadden alleen oog voor elkaar, en dat was genoeg.
"Hé Hazza, trek je shirt eens aan!" riep een bekende stem plagend. Het was Liam, mijn broer.
"Liam, je verpest ons moment!" schreeuwde Harry terug. Hij liet me los en rende naar mijn broer toe, om hem vervolgens mee te trekken naar het zwembad en hem er in te duwen.
Ik glimlachte breed toen ik zag hoe Liam in het water viel, en Harry met zich mee trok.
Ik besloot dat ik maar beter naar de anderen kon gaan, voordat Harry en Liam besloten mij ook het water in te trekken.
Toen ik in de zaal kwam, zag ik dat Mila stond te zoenen met Luke. Eindelijk. Het duurde wat mij betreft te lang voor ze naar elkaar toe waren gegaan.
Ze waren een perfect stelletje samen, en ik dacht dat ze wel een lange relatie aan zouden kunnen.
Ik verveelde me een beetje binnen, en besloot toen toch maar weer naar buiten te gaan.
Zoals ik al verwacht had, stonden Liam en Harry me op te wachten. Liam tilde me op en sprong met mij in zijn armen het zwembad in.
JE LEEST
Searching for an answer.
Hayran KurguEen fanfictie over One Direction/5SOS/Liam Hemsworth en Sean O'Donnell. Geschreven vanuit verschillende perspectieven. Het verhaal gaat over een meisje, Danee, dat antwoord probeert te vinden op de vraag waarom zij ALTIJD het slachtoffer is.