Volám sa Veronika Kollárová mám 18 rokov a bývam na Slovensku. Moja mama sa volá Ashley (Brown) Kollárová. Áno netradičné meno, no je američanka a je vydatá za slováka. Bývala v Los Angeles. V roku 1994 sa zoznámila s jedným chlapom, ktorý tam bol na dovolenke s priateľmi. Volal sa Marek Kollár. Veľmi sa zaľúbili, po troch rokoch sa vzali a po troch rokoch mama otehotnela. A takto som prišla na tento svet. Do Los Angeles chodíme aj dvakrát do roka. Býva tam zbytok mojej rodiny a keď mám pravdu povedať páči sa mi viac tam, ako na Slovensku. V amerike mám aj viacej kamarátov než tu. Každé ukončenie prázdnin bolo pre mňa hrozné. Pokažde som tam chcela ostať a aj som prosíkala otca, aby sme sa tam presťahovali, ale to bolo nemožné... No a tak sme sa dohodli respektíve stavili, že ak úspešne dokončím školu, tak môžem ísť aj na kraj sveta. A teraz šup do reality...
Hurá konečne mám odmaturované na skoro samé jednotky a to som ani bifloška nebola. Ale čo ma viacej teší, ako tie známky je, to že môj sen sa konečne splní.
,,Ocooo"kričala som už od dveri.
,,Zajtra letím do Ameriky....tuc tuc tuc"hodila som maturitné vysvedčenie na stôl pred oca a šťastne som pred rodičmi tancovala.
,,Ahoj Veronika aj my ťa radi vidíme..."smial sa otec.
,,...ale fajn sľúbili sme ti to tak nech je po tvojom"usmieval sa my daddy. Hmm u sa pripravujem na zmenu jazyka.
Zajtra na letisku
Nechápem tomu. Veštko sa udialo tak rýchlo...letenky, batožina, rozlúčka s kamarátmi a teraz už stojím pred rodičmi a bratom - áno mám aj brata Lukáša (22), no to je teraz jedno práve sa chystám rozlúčiť s nimi.
,,Poslúchaj babku a všetkých ostatných, nerob hlúposti a veľa šťastia miláčik"hovorí mi mamina so slzami v očiach.
,,Nebojte sa budem poslúchať a budem vám aj telefonovať a neskôr sa vidíme"sľúbila som im.
Rozlúčila som sa s nimi a už kráčam s ostatnými cestujúcimi do lietadla. Hurá Los Angeles volá!
Let bol dlhý, no vôbec mi to nevadilo. Bola som taká šťastná, že konečne sa mi plní sen. Na letisku ma čakala moja šialená sesternica Emily. Prečo vravím, že šialená? Lebo každé leto sme chceli zažiť rôzne zážitky, žiť naplno, ísť na festival coachella. To bol náš cieľ. I keď sme mohli poprosiť rodičov o peniaze pre nás bolo lepšie, ak sme si ich zarobili samé. Bolo zábavné kadý deň pracovať niekde inde. Emily vždy hľadala všade po nete rôzne brigády na pár dni. Čiže raz sme upratovali halu po koncerte Justina Biebera, kde sme našli toľko spodného prádla, že sme si mohli otvoriť obchod...alebo raz sme predávali popcorn v kine, alebo sme chodili strážiť deti...
,,Nemôžem tomu uveriť, že si konečne tu sesterka moja milovaná"skákala, ako šialená. No veď vravím, že je šialená.
Pár ľudí sa na nás aj pozeralo no viete, kde ich máme...
,,Ó a aby som nezabudla vybavila som nám perfektnú, ale ozaj, že špičkovú brigošku"sledovala cestu, len sem tam na mňa pozrela s úsmevom na tvári.
Ach toto mi tak chýbalo tieto naše dobrodrúžstva.
,,O čo ide tentokrát?"zasmiala som sa.
,,No! Nie je to nič náročné a hlavne je to dobre platené..."
,,Pokračuj..."zaujato som ju sledovala.
,,Počuj budeme roznášať občerstvenie nejakým blbým youtuberom a keď niečo budú potrebovať tak budeme im k službám"pokrutila očami. Čo by už len tak oni mohli potrebovať.
,,Čo na to povieš? Nie je to super?"usmiala sa a nadšene pozrela na mňa.
,,Vieš, že ja nemám problém s ničím"súhlasila som.
Keď sme prišli k babke, tak som sa najprv privítala s celou rodinou a zavolala som našim na Slovesko. Emily mi pomohla vybaliť si veci do mojej izby a potom som si išla ľahnúť. Mimochodom babička bývala vo veľkom dome, kde bývala aj Emily s rodičmi a bratom. No ten tu málokedy býva.
,,Dobré ráno nový domov som pripravená na zábavu"s radosťou som povedala.
Vstala som z postele a po umytí som sa rozbehla do Emilynej izby. Bola prázdna. Tak som sa ju rozhodla nájsť. Z vedľajej izby sa ozývali divné zvuky. Vedela som kto to je. Zack. Emilyn brat zavisli na videohrách. Zrejme už jednu z nich masti. A tak som nad ním pokrutila hlavou a išla som do kuchyne.
,,Tak tu si"zvolala som, keď som našla Em.
Práve sa napchávala, výborne vyzerajúcími lievancami.
,,Chcela si ich všetky zožrať a mne si nechcela nechať ani jeden že?"smiala som sa.
,,Ako to vieš"hovorila s plnou pusou a tanier si pritiahla bližšie k sebe.
,,Poznám ťa a...ja by som urobila to isté"zasmiala som sa a sadla som si za stôl.
,,Najedz sa aby si mala energiu. O chvíľu vyrážame do ulíc"povedala a strčila si celý lievanec do úst. Milujem tu jej akčnosť.
,,Potrebujeme si kúpiť náš pracovný odev. Vraj máme byť celé v čiernom. Neviem prečo, no akosi ma to ani nezaujíma"rehotala sa a natierala si ďalie lievance.
Už sa prechádzame po obchodoch a hľadáme čierne gate, tričko a boty. Netrvalo dlho kým sme všetko našli. Spokojne sme si sadli do strbucksu a pili sme svoje kávičky. Po zbytok dňa sme sa potulovali po meste a neskôr sme išli domov.
Deň brigády
Zobudila som sa a ponaťahovala som si všetky svaly. Vedľa mňa ležala spiaca Em. Včera sme sa rozprávali a asi tu zaspala... Jemno som do nej drgla, na čo sa hneď zobudila.
,,Veď už vstávam..."zamrnlala a tiež sa natiahla.
O piatej by mala začať tá akcia. Popravde ani moc neviem aká. Ani som to ďalej nezisťovala od Emily.
Momentálne sú štyri hodiny šestnásť minút a práve sedíme v aute. Zavolali sme si uber. Smerujeme na adresu, kde sa koná akcia.
,,A o čom je tá akcia?"zisťujem.
,,Ale jeden youtuber predstavuje svoju novú paletu očných tieňov a nejaké štetce..."
,,Pre boha, ktorý chalan by toto robil?"zhrozene sa spýtam.
,,Noo on tak nie je úplne normálny chalan"zachychoce sa Em.
,,Nehovor, že je to Jeffrie Star"
,,Nie ale si blízko..."
,,Hmm neviem kto je inak orientovaný a má rad líčidla"smiala sa.
,,Si ty vôbec dievča? Nepoznáš James Charlesa?"čudovala sa.
,,A ozaj vôbec ma to nenapadlo..."
Uber zadtavil pred nejakou budovou. Keď sme vošli dnu najprv sme sa prišli prihlásiť, že sme brigádničky. Prezliekli sme sa do nášho čierného outfitu a do prázdnych pohárov sme si prichystali nápoje, ktoré budeme na tácke roznášať. Neskôr budeme roznášať aj občerstvenie.
,,Dievčence môžete začať"prišiel nám povedať jeden chlapík.
Od chlapíka sme sa dozvedeli, že James v Morphe spravil grand opening a predstavil tú paletu so štetcami a vraj teraz je afterparty, kde sú pozvaný rôzny youtuberi. S táckou v rukách sme vyšli do veľkej haly. Všade sa tu hemžili ľudia v bielom oblečení , všetko naokolo bolo biele len neónky boli niekde do cyklamenovej farby.
,,Takže preto ten čierny outfitu. Aby nás bolo jednoduché rozpoznať"mrkla na mňa Em.
,,Aké originálne"zasmiali sme sa obe.
• Tak snáď sa vám to bude páčiť a dáte tomuto príbehu šancu 💜 Peace✌🏻🤘🏻
YOU ARE READING
Go Wild For A While
FanfictionMôj sen bol vrátiť sa do ameriky. Splnil sa. Tešila som sa na nové dobrodružstva. Tak tu ich mám! Veronika je hrdinka tohto príbehu. Prečítajte si čo všetko na ňu čaká v jej vysnívanej amerike 💜 Postavy: Hlavné: Grayson Dolan Ethan Dolan Jack Gili...