I want back my life!

252 13 0
                                    

Ahojte neviem čím to je, ale akosi prestavané čítať príbeh 😔 možno je to len kvôli vianociam, že nemáte čas na čítanie 🤔 každopádne ja neprestávam písať nové časti 😊 ...príjemné čítanie prajem

Rozprávali sme sa a v pizzerii sa otvorili dvere. Dnu vošiel akýsi párik. Vydýchla som si, že to nebol Grayson. No hneď som to oľutovala. Párik sa vybral našim smerom a vtedy som videla, že k nám ide Grayson aj s nejakou dievčinou.

Toto nebol pre mňa vôbec príjemný pohľad. Akosi mi z toho prišlo blbo. Moje telo pohltila úzkosť. Jednou rukou som si chytila tvar a privrela som oči. Všimol si to Lucas. On vie o všetkom a kedže vie, že som tehotná, hneď sa začal starať. Niežeby začal panikáriť, čo by bolo v tomto prípade blbé, kedže nikto nevie o mojom malom tajomstve. Len mi hneď podal čistú vodu, aby som sa napila.

,,V pohode Ronie?"spýtal sa Eth, keď si všimol, že mi zbledla tvár.

,,Ehm jasné, len málo pijem. Stáva sa mi to často..."nasilu som sa uchechtla.

,,Potom vypijem celý pohár vody a je mi fajn"falošné som sa usmiala. Práve teraz sa mi moc nechcelo usmievať.

Napila som sa vody a snažila som sa tváriť normálne. Tvár som potom sklonila, aby som nehľadala pohľadom Graysona. Ten zatiaľ prišiel aj s tou babou k stolu.

,,Čaute..."pozdravili obaja.

,,Gray ktosi sa nám vrátil..."povedal Ethan a mykol hlavou na mňa.

Grayson sa na mňa prekvapene pozeral. Bolo vidieť, že toto vôbec nečakal.

,,A-a-ahoj Ronie. Čo tu robíš?"sledoval mňa aj Lucasa.

Ozaj sa zamračil alebo sa mi to len zdalo?

,,Vrátila som sa späť"mykla som pleciami.

Všetci boli zrazu ticho, vraveli sme len my dvaja. Som si istá, že nás všetci pozorne sledovali. Ibaže zrazu medzi nami ostalo ticho.

,,Myslím, že by sme si aj na Ronienin príchod mohli pripiť nie?"navrhol Ethan.

,,Hmm nie to nie je treba, okrem toho ja už ani nepijem odkedy tu... tu nie je babka"

,,Ale no ták... na toto si musíme pripiť"

,,Nie vážne...nie je to vôbec nutné"mávla som rukov.

,,Ale veď ju nechaj Eth..."drgla do neho Emily.

,,No ako chceš..."

Objednali sme si pizzu a pri čakaní sme sa rozprávali. Párkrát som sa stretla s Graysonovím pohľadom. Bolo to celé divné. Ešte divnejšie pre mňa bolo, keď sa ku Graysonovi nahla blonďavá, vraj Linda a dala mu bozk na líce alebo pery. Čo vám poviem, ťažko sa mi na to pozeralo. Po hodinke sme zaplatili účet a pomaly sme sa chystali domov. Obliekli sme sa a išli sme z pizzerii preč.

,,Tak... som rada Ronie, že si späť. Chýbala si nám tu..."povedala a objala ma Emily.

,,Veď aj vy ste mi chýbali..."povedala som teraz už ozajstným úsmevom.

Rozlúčili sme sa a nasadli sme do Jackovho auta. V aute sme sa síce rozprávali, ale myšlienkami som bola inde.

,,Jack?"spýtala som sa ho, keď sme stáli už pred domom.

,,Mám na teba jednu prozbu... Chcela by som si prerobiť byt. Vymaľovať a kúpiť nejaký novší nábytok. Kedže ešte nemám auto, tak potrebujem niekoho kto..."

,,Jasné sa ani pýtať nemusíš"skočil mi do reči.

,,Ďakujem ti Jack"vyobjímala som ho a išli sme s Lucasom domov.

Jack:

Som rad, že sa Ronie vrátila, ale nemôžem si pomôcť. Videl som jej výraz tváre, keď videla Graysona s tou jeho "frajerkou". Som si istý, že ho stále ľúbi. Čo sa týka Graysona, tak u neho som si tiež istý, že jeho city k Ronie nevyprchali. Viem, čo k nej cítil, sám mi to hovoril a viem, ako bol na tom, keď Ronie odišla. Myslím si, že s Lindou je len kvôli tomu, že musel na Ronie zabudnúť a žiť ďalej. Taktiež si myslím, že všetci by sme boli radšej, keby sa opäť k sebe vrátili. Tá Linda nie je pre Graysona. Ťahá z neho peniaze a ani s ním až tak často nebýva, pretože sú jej prednejší iný ľudia. Celkovo robí z Graysona iného človeka. A preto mám taký plán... Pokúsim sa ich znovu spojiť no budem potrebovať pomoc od ostatných.

Veronika:

So všetkými si píšem, jediný Grayson sa odo mňa stráni. S Jackom som dohodnutá, že mi cez víkend pomôže s bytom. Najprv sa musíme pustiť do maľovania stien a potom pôjdem kúpiť nejaký nábytok. Emily s Ethanom idú na víkend niekam preč. Lucas sa spriatelil s Jackom, za čo som rada. Aspoň nemusí byť len so mnou. Takže víkend budem tráviť len s Jackom a Lucasom.

Lucas išiel s Jackom do fitka. Dnes by sme mali ísť kupovať farbu na steny, ale akosi im to trvá v posilne. Za pol hodinku sa mi ozýva zvonenie po celom byte. Volal Jack.

,,Ronie už ideme, ale zabiješ ma..."nechal otvorenú vetu.

,,Prečo čo si spravil?"

,,No šak hneď sme u teba..."povedal.

Do desiatich minút boli tu.

,,Počúvam?"povedala som hneď, ako prišli do bytu.

,,Mal som ti pomôcť s maľovaním, ale úplne som zabudol na to, že Lakers dnes hrajú zápas..."

,,Jaj no veď v pohode s Lukasom si nejako pomôžeme. Zavoláme si uber"

,,No len, keď som spomenul pred Lucasom, že Lakers ma dnes zápas...Hmm hrozne by chcel ísť aj on..."

Je mi to jasné. Lucas hrával na škole basket, takže má k tomu blízko.

,,Tak začneme maľovať na další víkend a vy choďte na ten zápas"usmiala som sa.

,,Aleee... kľudne môžeš maľovať. Viem o niekom kto by ti určite rád pomohol"vyškeril sa.

,,Koho? Veď Emily a... No určite Jack. Veď to počká"

,,Dobre tak Lukas sa pobalí a pojdeme..."

Lukas sa pobalil a odišli. Ostala som sama. Tento víkend sa budem asi nudiť...

Jack:

Takže môj plán je už v plnom prúde. Všetkým som o ňom povedal a súhlasili s ním. Emily s Ethanom som poslal niekam na víkend preč. Ja s Lucasom som si niečo na rýchlo vymyslel. Lakers by mali mať zápas, tak sme naň išli. Už len ostáva poprosiť Graysona, či by pomohol Ronie s malovaním.

,,Čo potrebuješ Jack?"zdvihol mi to hneď po prvom zvonení.

,,Počuj bro...mal som s Lucasom pomôcť Ronie vymaľovať byt a ešte kúpiť nejaký nábytok. Zabudol som, že tento víkend hrajú Lakers, nemohol by si jej s tým miesto nás pomôcť? Prosím..."pevne som dúfal, že bude súhlasiť.

,,Noo myslím, že by som mohol. Linda i tak niekam odchádza..."súhlasil.

Yop zatiaľ ide všetko, ako má. Už je to na ních.

,,Dobre super tak za takú hodinku môžeš ísť k nej..."hovor som ukončil.

Veronika:

Volal mi zase Jack vraj mi príde pomôcť Grayson. Neviem, či sa mám tešiť alebo nie... Teda jasne, že som rada, môžem napraviť chyby. Síce nie úplne, ale aspoň môžme byť kamarátmi. Vraj za necelú hodinku príde, tak to, aby som sa na neho prichystala.

Tak aký bol ježisko? Dúfam, že ste všetci s darčekmi spokojní... Ja som už sice s darčekmi na tom inak...skôr ich darujem niekomu, ako dostávam... 💜 peace ✌🏻🤘🏻

Go Wild For A WhileTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang