Grayson sa do roly otca pustil hneď. Každým dňom sa na bábätko tešil viac a viac. S Ronie chodieval pravidelne do poradne, pretože sa vždy tešil, keď na monitore videl svoje dieťatko. Už mali aj vybraté mená. Pre dievčatko by bolo meno Sophia. To bolo babkine stredné meno a pre chlapca by sme dali meno Jackob.
•••
S Graysonom sme si povedali, že sa vezmeme ešte pred pôrodom. Pohlavie dieťatka zistime všetci spoločne na našej svadbe. Dnes je ten deň, kedy si povieme áno. Obaja máme vystreľovacie konfety a farba konfet určí pohlavie bábätka. Ethan s Graysonom tipovali na chlapca, ale ja, Em a Jack myslíme, že budem mať dievčatko.
,,Jeden! Dva! Tri!"
A nábreží sme odpálili konfety. Vo vzduchu poletovali ružové konfety. Všetci kričali a pískali od radosti.
,,Gray budeme mať dcérku"skočila som mu do náručia.
,,Už teraz ju milujem. Aj teba láska..."
•••
V pôrodnici sa ozval plač bábätka. Keď som videla to malé bábätko, od šťastia som sa rozplakala. Teraz mám už všetko čo k životu potrebujem. Graysona a našu dcérku Sophiu.
,,Som na vás tak hrdi láska. Milujem ťa"pohladil ma a pobozkal ma.
•••
Lukáš sa vrátil do Ameriky a ostal bývať v mojom byte. Ja som sa nasťahovala ku dvojičkám, kde si spolu nažívanie aj s Emily. Z malej Sophii rastie krásne dievčatko a všetci sme neskutočne šťastný, že v našich životoch máme ľudí, na ktorých nám záleží.
Ďakujem Emily, že jedného dňa vybrala brigádu, na ktorej som spoznala Graysona a Ethana.❤️
Koniec
• Konieeeec 😭 áno táto story mi bude naozaj veľmi chýbať. Prirástli mi k ❤️. Som na seba hrdá! Toto je konečne prvý príbeh, ktorý som dopísala do konca 😎. Chcela by som sa veľmi poďakovať mojej VolajuMaAjda (posielam pusinku 😘) pretože vďaka nej sa príbeh zviditeľnil. Potom DieYoungAndBeautiful ,VolajuMaAjda a --CRAAzY-- za komentáre, ktoré ma vždy veľmi potešili a povzbudzovali k písaniu (tiež posielam pusinku 😘) a taktiež všetkým ostatným čo čítali a budú ešte čítať môj príbeh.
Rozmýšľala som nad písaním nového príbehu. Tentokrát by bol hlavný hrdina Ethan, ale mám len takú predstavu, ako by som začala. Musela by som si to najprv poriadne premyslieť, aby som dokončila príbeh do konca. Napíšte mi čo si o tom myslite ❤️
A ďakujem Dolanovcom za spoluprácu s fotkami ❤️😍😝 (neskutočne veľa fotiek majú vždy som si vedela vybrať a spestriť vam tým čítanie)
PS: hrozne ich ❤️❤️❤️❤️🥰
Tak to je asi všetko
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
PEACE!
✌🏻
YOU ARE READING
Go Wild For A While
FanfictionMôj sen bol vrátiť sa do ameriky. Splnil sa. Tešila som sa na nové dobrodružstva. Tak tu ich mám! Veronika je hrdinka tohto príbehu. Prečítajte si čo všetko na ňu čaká v jej vysnívanej amerike 💜 Postavy: Hlavné: Grayson Dolan Ethan Dolan Jack Gili...