Odpísala som a vypla som telefón. Na tvári mám stále jemný úsmev. Zavriem oči a snažím sa zaspať no zrejme to nebude tak jednoduché. Mysľou som stále niekde v parku na húpačke, opretá o Graysona...
Pre tentokrát sa mi vôbec nechcelo vstávať a tak som sa ešte o desiatej vyvalovala v posteli. Dnes je párty u Dolanovcov.
,,Vstavaj vybavila som na rýchlo jednu prácu. Opäť nič náročné..."povedala Em.
,,Okeyyy. Čo je to tentokrát?"spýtala som sa.
,,Treba rozniesť letáky v našej štvrti tak sa obleč, umy sa a niečo zjec nech neodpadneš"zasmiala sa.
,,Okey idem..."nedobrovoľne som sa postavila z postele.
Vykonala som všetky potreby a išla som si spraviť nejaké rýchle raňajky. Rozhodla som sa pre toasty s pomarančovým džúsom.
,,V garáži máš potom tvoj starý skateboard je načase ho oprášiť"energeticky zvolala.
,,A pohni si nechcem stráviť celý deň roznášaním novín...musíme sa prichystať potom na tu párty"prísne dodala.
Och vypnite ju niekto prosím...
O cca dve a pol hodiny neskôr máme už polovicu roboty hotovú. Je čas obeda a my ideme niekam na polievku a hlavné jedlo. V klude sa najeme a potom pokračujeme v práci. Je to docela zábava. V zadnom vačku mi začne zvoniť telefón. Facetime od Graysona. Hovor prijmem a zarovno jazdenia pozerám do telefónu.
,,Ahoj Gray"pozdravila som ho. Rýchlo som sa pozrela na obrazovku a ďalej som sledovala cestu, aby som náhodou nespadla.
,,Ehm asi volám nevhod že?"skonštatuje.
,,Nie v pohode. Síce som na skateboarde a roznášam s Em noviny...ale zatiaľ to zvládam"pozrela som na obrazovku, kde na mňa pozeral Gray a odhodila som noviny pri najbližšom dome.
,,Dalšia brigáda?"nadvyhol obočie.
,,Hej, ale už sa nám to kráti pomaly"
,,Dobre ja som len tak volal, ale nechcem aby sa ti niečo stalo tak si radšej zavoláme, keď budeš mať po, okey?"
,,Dobre neboj, ale na boarde nie som drevo..."uchechtla som sa.
,,Dobre, ale aj tak... Večer ťa chcem vidieť radšej celú"usmial sa.
,,Yup tak keď skončím tak ti napíšem. Zatiaľ pa a pozdravuj Ethana"zakrývala som mu a hovor som zrušila.
Mobil som si odložila a pokračovala som v práci. Ale sme šikovné...všetko sme napokon rozniesli do dvoch hodín.
,,Team work!"zvolali sme a dali sme si päť, keď sme mali všetko hotovo.
Vedúcemu sme dali vedieť o hotovej práci a ten nám poslal peniaze na účet. Už máme docela slušne zarobené no stále to nestačí. Domov sme prišli a každá sme sa umyli. Potom sme si lahli na Emilynú posteľ, kde sme chvíľu odpočívali a blabotali o hoci čom. Graysonovy som mala zavolať, keď prídem domov, tak mu volám teraz.
Zdvihol mi to Eth.,,Ahoj Ronie tu Eth. Grayson je v sprche... Čo potrebuješ?"
,,Ja lenže už sme doma. Za takú hodinu a pol budeme hotové"
,,Okey tak potom napíš, pridem po vás"
,,Dobre... Treba niečo priniesť?"spýtam sa.
,,Nie čo si, všetko už máme nachystané už len vy chýbate"povedal čo ma rozosmialo.
,,No dobre tak potom píšem. Zatiaľ ahoj"pozdravili sme sa a zložila som.
Tak sme sa začali chystať. Jemno sme sa namalovali a upravili sme si vlasy. Do tašky sme si nahádzali potrebné dievčenské veci keby niečo. Potom sme si vybrali oblečenie. Jasom zvolila biele gate a obyčajnú zelenú mikinu bez kapucne.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Go Wild For A While
FanficMôj sen bol vrátiť sa do ameriky. Splnil sa. Tešila som sa na nové dobrodružstva. Tak tu ich mám! Veronika je hrdinka tohto príbehu. Prečítajte si čo všetko na ňu čaká v jej vysnívanej amerike 💜 Postavy: Hlavné: Grayson Dolan Ethan Dolan Jack Gili...