,,Takže preto ten čierny outfitu. Aby nás bolo jednoduché rozpoznať"mrkla na mňa Em.
,,Aké originálne"zasmiali sme sa obe.
Chodili sme pomedzi ľudí a ponúkali sme nejaký alkohol. Okrem alkoholických nápojov sme samozrejme ponúkali aj nealko. Na pódiu stál ten James a stále niečo kecal okolo tej palety so štetcami. Nechápem, čo toľko môžu okolo toho stále hovoriť, ale dobre. V podstate je mi to jedno hlavne, že budem mať za toto celé zaplatené. Už tu chodíme s táckami asi takú hodinku a pomaly je vidieť na ľuďoch, že sú dobre naladení. Moja tácka je už opäť prázdna a v dave hľadám Em. Hmm... a mám ju. Ponúka čosi nejakým dievčatám. Prichádzam k ním bližšie a jednu z nich pozná. Na youtube sa volá LaurDIY. Pôsobí milo aj mimo kamery. To druhé dievča je veľmi pekné a elegantne oblečené.
,,Došlo mi pitie, idem si nabrať ďalšie"nenápadne pošuškám Em.
,,Počkaj idem aj ja"povedala hneď, ako si dievčatá zobrali svoje poháre.
,,Čo povieš keby sme sa trošku posilnili?"povedala hneď, ako som vošla do miestnosti, kde máme odložené veci.
,,Čo? ...hrabe ti?"hneď som pochopila, keď som videla Emily, ako si do džúsu čosi priliala.
,,Bože poď sem trošku nám to neublíži, práve naopak, trošku nás to povzbudí"vravela to, ako keby povedala najväčšiu múdrosť sveta a priliala do pitia aj mne.
,,Nech sa páči"podala mi pohár.
,,No keď inak nedáš. A neni toho trochu veľa?"zasmiala som sa a pohár som si zobrala. Dlho ma prehovárať nemusela.
,,Ticho len pi"prikázala mi.
Šupsla som to celé do seba a hneď som zacítila horkastú chuť alkoholu. Zrejme to bola vodka. Emily má pravdu. Veď sa tu nejdeme opiť len trošku ukľudnime naše nervy. Predsa je tu veľa ľudí s alkoholom v krvi a ešte tu máme byť pár hodín.
,,A teraz do prace"zvolala a naložila si na tácku ďalšiu várku pohárov s pitím.
Na parkete už tancuje zopár slávnych youtuberov a blogerov. Prechádzam sa okolo parketu a dávam pozor, aby do mňa náhodou niekto nedrgol. Keď tu zrazu sa niekto ozval.
,,Hej... Hej! Počkaj chcel by som pitie!"niekto za mnou kričal.
Otočim sa a zbadám chalana rútiaceho na mňa.
,,Prepáč no nabudúce ak zakričíš Veronika, tak sa hneď otočim"milo sa na neho usmejem.
Za normálnych okolnosti by som ticho stala až kým si nezoberie pitie a neodíde no ja mu rovno prezradím aj moje meno, no teraz sú iné okolnosti...
,,Okej Ronie budem si to pamätať..."pohral sa s mojím menom a z tácky si zobral až dva poháre vodky s džúsom. Jeho pohľad sa na pár sekúnd stretol s tým mojim.
Sakra prečo to robí? Myslím, že dobre vie, čo jeho pohľad robí s diavčatami. Po celom tele mi nabehla husacia koža.
Na malý moment som sa na neho milo usmiala, ale to už ku nám prišiel niekto iný a prerušil náš očný kontakt.,,Ahoj Gray nečakal som, že ťa tu uvidím...čo ako ide nahrávanie"nejaký chlap k nám docupital. Zobral si pohár vodky a začal kecať s tým neznámym fešákom.
Fajn. Je najvyšší čas pomaly sa vypariť. Pomyslela som si a nenapadno som sa odtieľ vyparila a ďalej som si robila svoju prácu i keď myšlienkami som bola stále niekde pri tom chlapcovi.
Už som štvrtýkrát obehla celý parket, keď zrazu niekto do mňa drgol a pár pohárikov tentokrát so šampanským sa vylialo na zem.
,,Ó prepáč to je moja vina, nechcel som do teba vraziť. Nevšimol som si ťa. Si v pohode?"ospravedlňoval sa zase ten chalan s ktorým som sa už dnes rozprávala.
YOU ARE READING
Go Wild For A While
FanfictionMôj sen bol vrátiť sa do ameriky. Splnil sa. Tešila som sa na nové dobrodružstva. Tak tu ich mám! Veronika je hrdinka tohto príbehu. Prečítajte si čo všetko na ňu čaká v jej vysnívanej amerike 💜 Postavy: Hlavné: Grayson Dolan Ethan Dolan Jack Gili...