What's happend...

361 16 1
                                    

,,No niečo ma napadlo, ale to je trošku šialený nápad. Si za každú srandu?"

,,Tak to áno... Stačí ak si pozrieš naše videá a uvidíš"

,,Okey tak poď..."povedala som a prešla som okolo neho. Gray sa bleskovo postavil a nasledoval ma.

Grayson:

,,Ronie kam ideme..."spýtal sa, ale ja som sa nezastavovala.

,,Hej Ronie..."chytil ma za ruku čím ma donútil zastať.

,,Povieš mi už čo máš v pláne?"

,,Ideme si napustiť vaňu plnú teplej vody"spokojne povedala.

Prekvapil ma jej šialený plán, no ja som za každú šialenosť. Ak chce ísť do vane, tak sa k nej rád pridám. Vošli sme do našej kúpeľne a zapol som vodu. Vaňa sa pomaly plní vodou. Vylial som do nej ešte penu do kúpeľa.

,,Tak... voda bude zachvíľku napustená"oznámil som jej a ona si začala vyzliekať mikinu, pod ktorou mala tenké tieklo.

,,Ehm... chceš sa vyzliecť úplne?"rukou som si prehrabol vo vlasoch.

,,Máš s tým problém Grayson?"nadvihla obočie.

,,Nie len sa uisťujem"v kľude som odpovedal.

,,Nachvílku sa otoč"naznačila rukami, aby som sa otočil.

Urobil som, ako chcela. Počul som ako si rozopla zips na rifliach a potom už len žblnkotanie vody. Takže už vliezla do vane.

,,Môžeš, nepozerám sa..."oznámila mi.

Na jej pokyn som sa vyzliekol a vošiel som za ňou do vane. Oprel som sa na opačný roh a pozeral som na Ronie. Gumičkou mala zviazané vlasy do drdola, aby ich nemala mokré.

,,Nenapadlo by ťa, že sa budeme dnes spolu kúpať však?"

,,To vôbec nie.."povedal som na čo sme sa obaja rozosmiali.

Veronika:

Pane bože mne už alkohol nedávajte lebo potom mám takéto nápady. Ale na druhej strane som s Graysonom a vyzerá, že mu môj nápad vôbec neprekáža. Ležíme oproti sebe a pozeráme na seba. Sem tam sa snažíme po sebe hodiť penu.

,,Môžem ísť k tebe... bližšie?"

,,Iste..."v klude povie.

Tak sa opatrne pohnem, tak aby som ostala zahalená vodou a tak aby som sa náhodou nedotkla jeho prirodzenia...
Vďaka bohu, že majú docela veľkú vaňu. Gray sa trošku posunul, aby som si k nemu mohla ľahnúť. Ležala som na jeho hrudi a rukou som mu po nej kreslili neviditeľné krúžky. Okey už som to dlhšie nevydržala... Trochu som sa nadvýhla, aby som mu videla do tváre. No Grayson bol zrejme tiež nedočkavý a tak sa pomaly ku mne nahol a spojil naše pery. Vzdychla som spokojnosťou na čo Graysonová ruka vletela do mojích vlasov. Opäť sme nevedeli, že vedľa v obývačke sa odohráva párty, kde je stále dosť ľudí. Proste sme teraz vnímali len nás. Jednou rukou si ma pevne držal okolo pasu a druhou zvieral moje líce. Ležala som prilepená na jeho tele a hľadela som mu na jeho tvar, keď sme už boli nasýtený našimi bozkami. Palcom som mu prechádzala po jemno opúchnutých perách. Sledovala som každý centimeter jeho tváre a on zase sledoval tú moju.

Go Wild For A WhileWhere stories live. Discover now