,,I'm so sorry..." ,,...me too"

295 14 0
                                    

Emily:

,,Bože ja im tak držím palce, aby si to medzi sebou vyriešili..."povedala som, keď som ich pozorovala z okna.

Videla som, ako si nasadli do Graysonovho auta.

,,Neboj láska. Oni to už nejako vyriešia som si tým istý..."prišiel za mnou Ethan a pobozkal ma na čelo.

Obliekla som si oversize mikinu a legíny. Nechcelo sa mi nijako špeciálne upravovať, iba som si prečesala vlasy. Do kabelky som si hodila kľúče, peňaženku a telefón. Emily som dala náhradný kľúčik keby chceli ísť domov a išla som von. Zbehla som tých pár schodov a už z diaľky som videla, ako za vchodovými dverami čaká na mňa Grayson.

,,Ahoj..."pozdravila som ho hneď, keď som otvorila dvere.

,,Ahoj, kam pôjdeme na kávu?"spýtal sa a usmial sa.

,,Môžme ísť do starbucksu"povedala som.

Tak sme si išli sadnúť do auta a rovno sme sa odviezli ku kaviarni. Objednali sme si, sadli sme so dozadu kaviarne a teraz čakáme na kávu.

,,No... Ronie je mi ľúto, čo sa stalo včera na oslave. Je mi hrozne aj kvôli tomu, čo robila Linda"zúfalo na mňa pozrel.

,,Ronie! Grayson!"zakričala čašníčka naše mená. Znamená to že máme kávu hotovú.

Grayson sa postavil a doniesol obe kávy. Moju položil predo mňa a sadol si na svoje miesto.

,,Ďakujem. Čo sa týka oslavy...To je v poriadku. Netráp sa už tým. Je jej dúfam aspoň zle... teda nie, žeby som bola zákerná ale..."

,,Neviem, rozišiel som sa s ňou..."povedal.

,,Aha..."

,,Mal som to urobiť už dávno, len na využívala... Popravde ani som ju nemiloval"krútil hlavou.

,,Tak teda prečo si s ňou bol?"

,,Pretože som sa trápil a snažil som sa na teba zabudnút'"pozrel na mňa.

,,A zabudol si?"pozorne som čakala na odpoveď.

,,Nie... Ako by som mohol. Vieš Ronie ja ťa stále milujem..."povedal a chytil mi ruku, ktorú som mala položenú na stole.

Pozerala som na neho a usmiala som sa.

,,Ani ja som ťa nikdy neprestala milovať. To, že som odišla som spravila najväčšiu chybu, nikdy som to nemala robiť"prisadla som si ku Graysonovi bližšie.

,,Keď som sa dozvedela, že som tehotná, ani nevieš, ako som plakala za tebou... A keď som ťa prvýkrát po mojom odchode videla ešte aj s tou Lindou"vyhrkli mi slzy.

,,Nie neplač..."utrel mi slzy a pritiahol si ma k sebe. V kaviarni našťastie nebolo veľa ľudí.

,,Gray ja nemôžem žiť bez teba. Ani nechcem!"plakala som v jeho objatí.

,,Pozri sa na mňa Ronie..."povedal a pozrela som sa mu do oči.

,,Ani ja nechcem byť bez teba...môžme byť znova šťastní...Pobozkaj ma Ronie a sľubujem ti že už ťa nikdy nenechám odísť..."pozeral na mňa a čakal na môj bozk.

Nenechala som ho čakať už ani minútu. Pridala som sa na jeho pery a pobozkala som ho. Vložila som do toho všetku lásku, čo k nemu cítim.

,,Grayson poďme niekam preč, kde budeme len mi dvaja..."povedala som keď sme sa od seba odtiahli.

Obaja sme sa postavili a odišli sme k autu. Išli sme k ním domov. Hneď ako sme zavreli dvere Grayson si ma chytil a odviedol si ma do izby. Položil ma na posteľ a začal ma bozkávať. Postupne sme zo seba zvliekli všetko oblečenie a ostali sme nahý. Obzeral si moje malinké vypuklé bruško a hladil mi ho. Mám taký pocit, že mal aj slzy v očiach.

,,Neboj sa maličký...budem dobrým otcom. Postarám sa o vás to ti sľubujem"povedal a pobozkal mi bruško.

Potom sa prisal na moje pery a bozkával ma.

,,Láska...chcem ťa"túžobne som sa na neho pozrela.

,,Bojím sa, že ublížim bábätku"

,,Neboj nič sa mu nestane. Je poriadne chránené"uistila som ho.

Nič viac už nepovedal len do mňa opatrne vnikol. Obaja sme pri tom spokojne vzdychli. Pohyboval sa vo mne opatrno a popravde ani to dlho netrvalo a obaja sme sa spravili. Tak dlho sme to chceli a konečne sa to stalo.

,,Milujem ťa láska a prosím ťa ...vezmi si ma..."pobozkal ma a čakal na moju odpoveď.

,,Áno láska vezmem si ťa"usmiala som sa spolu aj so slzami v očiach.

Grayson sa načiahol a z nočného stolíka vytiahol prestaň, ktorý mi už kedysi dal, ale ja som mu ho po Jackovi vrátila späť. Navliekol mi ho na prst a pobozkal ma.

,,Zase je tam, kde patrí. Znovu si našiel svoju majiteľku"povedal a vykúzlil mi úsmev na tvári.

Chvíľu sme si oddýchli. Potom sme sa obliekli a išli sme ku mne, kde boli všetci ostatní.

,,Som doma! A aj s Graysonom"vykríkla som.

,,Takže ste si to všetko vysvetlili?"spýtal sa Jack.

,,Áno...decká ja ho proste milujem, takže sme sa k sebe vrátili"ukázala som im ruku na, ktorej mám prsteň.

,,Yes! Ja som to vedela... Som tak šťastná Ronie"radovala sa Emily.

,,Gratuľujeme vám"povedali chalani naraz.

Všetci sme boli šťastní, že sa všetko dalo do normálu.

Posledná časť už vás čaká len epilóg ❤️ vote/koment... peace ✌🏻🤘🏻

Go Wild For A WhileWhere stories live. Discover now