Hmm myslím, že som práve prišla o ďalšiu milovanú osobu.
O cca 4 mesiace neskôr
Pracujem už tri mesiace na recepcii v hoteli. Personál je tu v pohode, ale chýbajú mi starí kamaráti. Hlavne môj Grayson. Nie je to ono. Chýba mi Amerika. A kvôli tomu, aby som si to uvedomila som musela opustiť všetkých a hlavne Graysona, ktorý ma miloval. Som ja ale krava. Môžem si za to sama. Teraz ma určite nenávidí a tipujem, že už ma ani nechce vidieť. S Jackom som v kontakte stále, takže približne mi vždy písal, ako sa všetci majú. Aj Emily s Ethanom mi písala. Obdivuhodné je, že so mnou vôbec prehodili zopár viet. Emily vraj býva s chalanmi a jej rodičia sa presťahovali. Babkin dom je na predaj. Ja som záhradu predala a peniaze som si nechala. Chcem sa vrátiť do Ameriky. Uvedomujem si, že som spravila chybu, ale nečakám, že mi všetci odpustia a vrátime sa do normálu. To veru nie, teda kiežby to tak bolo. No nežijeme v rozprávke, za svoje činy treba pykať.
Ešte je tu jedná dôležitá vec. Zistila som to asi pred dvoma mesiacmi. Dlhšiu dobu som nedostala svoje dni a celkovo som sa cítila divno. Stále som unavená a nevedela som prečo. Jedneho dňa mi to nedalo a kúpila som si tehotenský test. Ženská intuícia. Ženy vycítia, že sa s nimi niečo deje. Test mi potvrdil, že som tehotná. Pod srdcom nosím Graysonové dieťa. Prvé, čo bolo som cítila obrovské šťastia, radosť, že mi ostalo aspoň niečo po ňom. Ale skôr som sa bála, čo mi na to povedia rodičia. Predsa len mám 18. Zobrali to v celku dobre. Mama sa tešila, ale vraj, by som mala dať vedieť Graysonovi. Ale...nemôžem mu to len tak povedať. To nejde. Mame som povedala, že niečo vymyslím, koniec-koncov aj tak idem späť do Ameriky. Doktorka mi povolila cestu lietadlom, vraj od druheho trimestra žena môže cestovať lietadlom. Dieťatku sa nič nestane. Zohnala som si byt v Los Angeles, keď pridem do Ameriky, tak sa na neho pôjdem pozrieť. Mimochodom Lucas pôjde so mnou. Mama ma nechcela pustiť samu a Lucas sa ponúkol, že pôjde so mnou. Ak tam neostane, tak to bude brať, ako dovolenku. No zbohom. Jackovi som samozrejme povedala o mojom príchode a asi to už vedia aj ostatní. Jack nás príde čakať.
Let bol v pohode. Ja som si pospala. Čakáme na batožinu a potom pojdeme nájsť Jacka. Nebolo nutné ho hľadať, hneď som si ho všimla. Inak výhoda môjho bruška je taká, že ešte stále nevyzerá, že som tehotná. Mám ho iba mierne vypuklé, ale to voľnejšie tričko zakryje. Takže aspoň hneď nemusím vysvetľovať, čo sa to stalo s mojim bruchom.
,,Ronie! Tak rád ťa opäť vidím. Dúfam, že už nastálo"objal ma.
,,A ty si jej brat však?"pozrel na Lucasa.
,,Hej, hej. Som Lucas"podali si ruky.,,Kde budete bývať, keď sa váš dom predáva?"spýtal sa Jack.
,,Ideme si teraz obzrieť jeden byt. Ideš s nami?"
,,Jasné"súhlasil.
Byt vyzeral úžasne, hneď sme ho brali. V podstate v ňom bol aj nábytok, ktorý mi poslúži na začiatok, no postupne si to tam prerobím. Nejaké veci mi ostali v babkinom dome. Emily mi to schovala do krabíc.
,,Čo robíte večer?"spýtal sa Jack.
,,Neviem asi nič. Prečo?"
,,Nechceli by ste sa k nám pridať? Ideme na pizzu"
,,Nebude to blbe... alebo to nebude niekomu prekážať?"myslela som tým Graysona.
,,Nie čo si... Píšeme si. Pridem pre vás"povedal a išiel preč.
Super večer sa stretnem s ostatnými a vôbec neviem, ako zareagujú. Najviac sa obávam Graysona. Doma sme si poupratovali a vyložili veci do skrine. Lucas zbehol do potravín, čo máme blízko bytu a niečo rýchle som uvarila. Špagety. I tak síce budeme jesť pizzu. O siedmej mi volal Jack. Vraj sa mame nachystať, o pol hodinu bude tu.
Ani neviem prečo si dávam záležať na tom, ako budem vyzerať. Chcem na niekoho urobiť dojem? Veľmi som vtipná že? Rýchlo som sa upravila a obliekla. Jack už volal, že nás čaká pred domom. Rovno pri vchode do bytovky čakal na nás Jack. Nebol sám, v auto s ním bola aj Emily s Ethanom.
,,Tak rada vás vidím. Chýbali ste mi. Urobila som veľkú chybu, keď som odišla"smutne som sklopila zrak.
,,Hlavne neplač, teraz si už tu a môžeš napraviť svoje chyby..."povedala a nechala otvorenú vetu. Neviem presne, čo tým myslela, ale zrejme mala nemysli môj rýchli odchod.
Bola som rada, že Ethan nebol na mna nahnevaný. Škoda, že som nestretla Graysona. Dohovie, kde ten je.
,,Inak Ethan toto je Lukas, môj brat"predstavila som ich.
,,Už som sa zľakol, že si si niekoho našla"smial sa. Mňa ťa predstava trošku vyľakala.
Nasadli sme do auta a odviezli sme sa pred pizzeriu. Vošli sme dnu a obsadili sme si miesto na sedenie. Objednali sme si zatiaľ piť.
,,Gray by už mal prísť"povedal Ethan. Stuhla som, keď spomenul jeho meno.
Rozprávali sme sa a v pizzerii sa otvorili dvere. Dnu vošiel akýsi párik. Vydýchla som si, že to nebol Grayson. No hneď som to oľutovala. Párik sa vybral našim smerom a vtedy som videla, že k nám ide Grayson aj s nejakou dievčinou.
• Tak Veronika je späť aj s novinkami, ale Grayson asi niekoho má. Ak chcete vedieť, čo sa stane v ďalšej časti tak naďalej sledujte príbeh ❤️ Inak šťastné a veselé Vianoce 🎄 Vote/koment ❤️ peace ✌🏻🤘🏻
KAMU SEDANG MEMBACA
Go Wild For A While
Fiksi PenggemarMôj sen bol vrátiť sa do ameriky. Splnil sa. Tešila som sa na nové dobrodružstva. Tak tu ich mám! Veronika je hrdinka tohto príbehu. Prečítajte si čo všetko na ňu čaká v jej vysnívanej amerike 💜 Postavy: Hlavné: Grayson Dolan Ethan Dolan Jack Gili...