Sunny Beach

350 12 6
                                    

,,Vy ste boli akí zlatí..."rozplývala som sa nad nimi.

Potom som si v rýchlosti pozrela ostatné fotky a išli sme do izby.

Ráno som sa zobudila s tým,  že ak rýchlo nepôjdem na toaletu, tak sa asi pocikám... Nechcela som to riskovať a tak som išla na wc. Keď som vychádzala s toalety, tak som na chodbe stretla Lisu.

,,Dobré ránko... nejdete si dať s nami na terasu limonádu?"milo sa spýtala.

,,Grayson ešte spí, ale ja by som si dala rada"

,,Tak poď. Graysona nechaj ešte spať...i keď on nezvykne dlho spať"čudovala sa.

Vonku už sedela Cameron, Emily a Ethan. Sadla som si k ním aj ja. Ethan sedel od nás ďalej a mal mokré vlasy. Zachvíľku prišla k nemu Lisa s nožničkami v ruke.

,,Mami, ale neskráť mi to moc"povedal a vtedy mi došlo, že ho ide strihať.

,,Mama je kadernička..."oznámila mi Cameron. Asi videla môj nechápavý výraz tvare.

Za pár minút ho mala ostrihaného. Dnes bol veľmi pekný, slnečný deň. Odhadovali sme sa, že by sme mohli ísť na pláž.

,,Hej tu si..."vo dverách sa objavil Gray a žmolil so oko.

,,Tu som..."usmiala som na Graysona, ktorý práve mieril ku mne.

,,Myslel som si, že si mi utiekla"pošepkal mi do ucha, keď už sedel vedľa mňa.

,,To by som neurobila"uistila som ho.

,,Hej Gray...dohodli sme sa, že sa pôjdeme poprechádzať po pláži"prerušil náš rozhovor Ethan.

Cesta od ich domu na pláž trvala pár minút. Vonku je naozaj pekne a ten výhľad... Nádhera! Chalani nás zaviedli na také miesto, kde nechodí veľa ľudí. Posadali sme si na piesok a len tak relaxovali. Chvíľku sme sa rozprávali o coachelle, pretože takto za týždeň sa už budeme zabávať. Čo sa týka lístkov, tak nemáme ich ešte kúpené. Chalani vraj rezervovali štyri lístky. Joj hrozne sa teším. Škoda, že nejde aj Cameron.

Chalani sa už asi polhodinu kúpu a bláznia vo vode. Je zábavné ich sledovať. Keď vychádzali z vody vyzerali... no nenormálne. Kvapôčky vody im stekali po opálenom, dobre vyzerajúcom tele. Z vačku som si vytiahla mobil a napadlo ma, že si ich vyfotím.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jasné, to by neboli oni keby nerobili blbosti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jasné, to by neboli oni keby nerobili blbosti. Grayson prišiel za mnou a chcel sa ma dotknúť.

,,Si mokrý..."obranne som dala pred seba ruky.

,,Poď do vody láska"

,,Grayson...nemám tu plavky...budem mokrá...nie"rýchlo som sa postavila.

Nemal v pláne ma počúvnuť a tak som musela pred ním utekať.

Samozrejme on bol rýchlejší a hneď ma dobehol.

,,Pôjdem s tebou aspoň po kolená do vody, len ma nespliechaj"

,,Okey"

Porazí ma. Nemala som v pláne byť mokrá, ale akosi mi to nevyšlo. Stačila jedna väčšia vlna a moje kraťaseaj s tielkom boli komplet mokré. Grayson nakoniec dosiahol, čo chcel. Už som viac neriešila či budem mokrá, jednoducho som si išla zaplávať.

,,Mohol by som dostať práve teraz jednu pusu?"s úsmevom na tvári sa spýtal.

,,Ty môžeš všetko..."povedala som a priplávala som k nemu.

Chytila som si ho za plecia a on si ma prichytil pod zadkom. Voda nebola hlboká, ale Gray je predsa len vyšší a pevnejšie stál vo vode, preto som sa ho držala, ako kliešť. Pery som priblížila k tým jeho a pobozkala som ho.

,,Inak v tom mokrom tielku vyzeráš veľmi sexy. Najradšej by som si ťa odniesol domov"hladil ma po ramene.

,,Niekto je nedočkavý..."znovu som ho pobozkala.

Obmotala som si nohy okolo jeho pásu a bozkávali sme sa. Vo vode sme museli ostať trochu dlhšie kvôli Graysonovej pýche. Chlapi...dokážu sa aj z maličkosti vzrušiť. Musela som sa na ňom zasmiať.

,,No tak už sa na mne nesmej. Nemôžem za to"tváril sa urazene.

,,Veď už sa nesmejem... Už je všetko na správnom mieste?"spýtala som sa ho.

,,No myslím že už hej...poďme za nimi. Uz som docela hladný"

Ethan nás hneď zahrnul otázkami typu, čo sme tam robili a či sme si to tam rovno nechceli rozdať. Len sne nad ním krútili hlavou. Pomaly sme sa pobrali domov, pretože všetci sme už boli hladní. Cestou sme sa zastavili ešte na zmrzline. Ethan nás pozval. Teraz kráčame so zmrzlinou v ruke. Ja som komplet mokrá, ale vôbec mi to nevadí. Dnes ešte ostávame u Dolanovcov spať, no zajtra už ideme domov. Keď sme prišli domov rovno som sa išla osprchovať, kde sa ku mne pridal aj Gray. Jeho chúťky s pláže sa opäť objavili. Pevne si ma chytil za boky a začal ma bozkávať. Rukami ma hladil na prsiach. Netlačil, čo bolo veľmi príjemné.
Opatrne si ma otočil a vlasy mi odhrnul na druhú stranu pleca. Začal ma bozkávať po odokrytom krku. Chytil mi obé ruky a zdvihol mi ich nad hlavu. Trochu ma pritlačil na kachličky, pričom ruky mi držal stále hore. Nešiel okolo horúcej kaši. Rovno do mňa vnikol. Chudák už bol asi tak nadržaný, že dlhšie by už ani nevydržal. Netrvalo dlho a spravili sme sa. Po našej rýchlovku mi vtísol na pery rýchli bozk. Rýchlo sme sa umyli a vyšli von. Vonku sa už chystalo jedlo. Na stole boli taniere s nakrájanou zeleninou s pečivom a rôznymi omáčkami. Lisa s Cameron chystali mäso na grilovačku. Mňam. Vyzerá to tak, že dnes nás čaká další príjemný večer s ich rodinou, ktorá je mimochodom úplne úžasná. Už viem po kom sú chalani a Cam taký milý. Majú za sebou dobrú výchovu. Lisa bola smutná, že zajtra už ideme domov, ale sľúbili sme jej, že ich budeme častejšie navštevovať.

Ahojky tak dnes taká slabšia, kratšia časť, ale predsa nejaká...čo už, je tu menej zaživný dej...vote/koment poteší tak, ako vždy 💜 ...peace ✌🏻🤘🏻

Go Wild For A WhileWhere stories live. Discover now