,,Znamená to teda, že chceš byť so mnou?"spýtal sa a ja som len divoko prikyvovala.
Ešte nikdy som nebola taká šťastná. A všetko je to kvôli nemu. Spojili sme naše pery a nechali sme sa unášať touto chvíľou.
Jackovi som poďakovala za to, že bol pri mne, keď som ho ozaj potrebovala. S Graysonom som nastúpila do auta. Ešte predtým, ako pôjdem domov zbehneme do fastfoodu. Sedím oproti Graysonovi, ktorý si vychutnáva svoj burger.
Strašne bol pri tom zlatý a tak som si ho odfotila. Keď sme sa najedli, tak sme odišli ku mne domov. Doma som sa zvítala s Emily. S Graysonom sme sa rozhodli, že si budeme pre dnešok užívať jeden druhého v mojej izbe pri nejakom filme. Celý čas sme sa pri filme túlili až sme prestali vnímať film. Sedím na Graysonovi obkročmo a bozkávam ho. Neviem si predstaviť, že by som sa mala na neho hnevať dlhšie. Ako by som žila bez jeho bozkov a dotykov? Nemožné. Zrejme by som neprežila. Hneď mi je jasné, že dnes Graysona nepustím domov...
Ako tak na ňom sedím jeho ruky sa dotýkajú mojich bokov. Postupne sa nimi posúva smerom hore. Prstami schmatne lem môjho trička a pomaly ho prevlečie cez hlavu. Obzre si poriadne môj dekolt a všimneme si ako zatína sánku. Milujem tú jeho ostro rezanú sánku. Teraz je na rade jeho tričko. Behom minúty som mu ho vyzliekla a hodila na zem. Sklonila som sa k jeho vypracovanému bruchu na ktorom som zanechávala malé bozky. Och keby stelen vedeli, čo vo mne vyvoláva jeho prítomnosť. Neskutočne ma priťahuje, keď je oblečený a teraz, keď ho vidím vyzlečeného na mojej posteli... Nechcite vedieť, čo všetko by som s ním robila.
,,Gray?"nahla som sa k jeho uchu a pošepkala som jeho meno.
,,Áno Ronie?"
,,Bolo by blbé, keby sme pre tentokrát preskočili predohru a išli by sme rovno na to?"stále som šepkala.
,,Myslím, že vôbec..."povedal s úsmevom na perách.
Rukou mi občiahol pás a prehodil si ma, tak aby bol nadomnou. Pozrel sa mi do oči a zvliekol mi kraťase. Potom sa nadvihol a vyzliekol aj svoje tepláky. Lahol si naspäť ku mne a prikryl nás perinou. Znovu sa mi dostal k perám. Bozkával ma. Využil moje sústredenie na bozkávanie a vnikol do mňa. Slastne som si vydýchla. Prechádzala som mu po chrbáte, až som sa dostala k jeho zadku. Bože ten jeho zadok... Grayson začal silnejšie prirážať. Nechtami som sa mu zaryla do kože, pretože už som bola na ceste k orgazmu. Párkrát sa vo mne ešte pohol a už som bola. Grayson sa mi na brucho hneď po mne. Celý spotení sme ostali ležať vedľa seba, kým sme sa poriadne vydýchali. Grayson sa postavil a podal mi servítky do ktorých som si utrela brucho.
,,Idem do sprchy... Pridáš sa?"
,,To to nesmiem odmietnuť"povedal a pobozkal ma na líce.
Naše sprchovanie sa nezaobišlo bez bozkov. Ešte chvíľu by sme sa bozkávali a skončili by sme pri druhom kole. Radšej sme sa rýchlo opláchli od peny a vyšli sme von. Rozhodli sme sa, že sa pojdeme najesť. V obývačke niekto sedel. Emily a Ethan pozerali nejaký seriál. Ani som nevedela, že tu je. Na jedenie sme si spravili toasty, pretože je to rýchlo hotové. Boh žehnaj rýchlym jedlám.
YOU ARE READING
Go Wild For A While
FanfictionMôj sen bol vrátiť sa do ameriky. Splnil sa. Tešila som sa na nové dobrodružstva. Tak tu ich mám! Veronika je hrdinka tohto príbehu. Prečítajte si čo všetko na ňu čaká v jej vysnívanej amerike 💜 Postavy: Hlavné: Grayson Dolan Ethan Dolan Jack Gili...