Kasting

396 16 0
                                    

Grayson:

Ronie už sladko spí a ja sa len spokojne usmievam. Ešte nikdy som nezažil to, čo pri tomto dievčati. Pobozkal som ju na dobrú noc a o chvíľu som zaspal aj ja.

Veronika:

Toto ráno som sa zobúdzala v Graysonovom objatí. Také nezvyčajné, ale vedela by som si na to veľmi rýchlo zvyknúť. Pomyslím si a usmejem sa nad tou predstavou. Pri pohľade na Graysona naťahujem ruku po telefón, ktorý mám položený na nočnom stolíku. V telefóne vyhľadám fotoaparát a spiaceho Graysona si zase odfotím. Ďalšia fotka do zbierky. Napadne ma že fotku pošlem Ethanovi.

V: Pozri ako sladko spinka ☺️😜

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

V: Pozri ako sladko spinka ☺️😜

Správu som odoslala... Mám taký pocit, že už vyše dvadsať minút ležím, hlavu mám podopretú rukami a sledujem Graysona. Tmavé husté mihalničky, ofina, ktorú ma vždy perfektne upravenú, mu teraz padá do tváre, plné, pekne krojené pery. Tie pery sú veľmi lákavé, chcela by som ich ochutnať hneď z rána.

,,Môžeš si ma kľudne odfotiť ak chceš..."povedal no oči mal stále zavreté.

,,Somar! Vieš ako som sa ťa zlakla"buchla som ho do ramena.

,,Prepáč..."usmial sa a pohladil ma na tvári.

,,Inak čo sa týka tej fotky, tak už dávno som si ťa odfotila... Jednu fotku som poslala aj Ethanovi..."uškrnula som sa.

,,Do kelu Ethan!"prudko sa posadil a chytil sa za hlavu.

,,Koľko je hodín... ja som na neho úplne zabudol"

,,Je 9:35 AM... A čo sa stalo?"spýtala som sa.

,,Neboj nič vážne len začíname s jedným videom. Má to byť videoklip k pesničke a dnes sa koná kasting do toho videá"postavil sa z postele a pobehoval po izbe. Hľadal totiž svoje oblečenie.

Ja som len na neho hľadela z postele prikritá perinou. Škoda že už musí ísť, večer mi povedal, že neutečie hneď ráno a pozrime sa, už sa prace...

,,Neprídeš potom za nami na ten kasting?"spýtal sa.

,,Gray spomaľ...nemôžeš ostať aspoň na raňajky? Veď si ešte nejedol, určite musíš byť hladný"ignorovala som jeho otázku.

,,Prepáč Ronie, no už teraz meškám... Úplne som na to zabudol"

,,No dobre tak ťa aspoň odprevadím..."vstala som z postele a obliekla som si tričko a legíny.

Go Wild For A WhileWhere stories live. Discover now