Bez slova som sa k nemu otočila a jemno som sa k nemu pritúlila a pomaly som zaspávala.
,,Škoda, že to musí byť naše tajomstvo..."povedal, ale to som už ja spala. Počula som to už len tak tak. Ráno si to zrejme nebudem pamätať...
Grayson:
Zobudím sa skoro ráno, ešte je vonku tma. Niekto ma cezo mňa prehodenú ruku a túli sa ku mne. Je to Ronie. Spokojne si pri mne spinká. Zavriem oči a taktiež spokojne pokračujem v spaní.
Veronika:
Sedím za barom, hlavu mám podopretú a pozerám sa na prázdny pohárik. Ešte pred chvíľou v ňom bola vodka. Po líci mi stečie slza, ktorú si hneď zotriem.
,,M-môž môžem poprosiť ešte jednu vodku..."poviem barmanovi.
Ten mi v tichosti prikývne a do prázdneho pohára naleje číru tekutinu. Z kabelky sa pokúšam vybrať peňaženku, ale cela mi spadne na zem.
,,Do kelu..."zanadával, keď zbadám,že sa mi z nej polovica veci vysypala.
Opatrne zleziem zo stoličky, lebo po konzumácii toľkých poharikov už nemám dobrú stabilitu. Trochu sa zapotácam, ale našťastie sa prichytim baru. Zohnem sa ku kabelke, všetko do nej nahadžem a z peňaženky vyberiem 5 dolárov.
,,Slečna? Myslím, že by ste už nemali ďalej piť"stará sa neznámy barman.
,,Pos-sposledná a i-idem..."povedala som.
Zobrala som si pohár a priložila som si ho k ústam. Alkoholový smrad sa mi dostal do nosa a mňa naplo. Položila som pohárik a chytila som sa za ústa. Zhrabla som kabelku a rozbehla som sa k toaletám. Bolo mi čoraz viac a viac zle a ja už som to v sebe dlhšie neudržala.
Prudko otvorím oči a ranné svetlo ma nachvíľu oslepí. Na to hneď pocítim nevoľnosť. Napne ma a vtedy pochopím, že prichádza tehotenská nevoľnosť. Tamto predtým bol len sen. Vyleziem z postele a utekám k záchodu. Našťastie som stihla dobehnúť.
,,Ronie? Si v poriadku?"počujem, ako sa ku mne blíži Graysonov hlas.
,,Nič mi nie je...prosím ťa len sem nechod..."nechcela som, aby ma videl zvraciať.
Neskoro.
,,Neklam. Vidím, že nie si v poriadku"povedal a prichytil mi vlasy.
,,Len som asi niečo zj-zjedla"znovu ma naplo.
,,Neboj som tu"hladil ma po chrbáte.
Vydýchla som si, keď už mi bolo lepšie. Nenávidím vracanie. Spláchla som záchod a išla som si umyť zuby. Pre istotu som si oplachlavaj celú tvár. Fuj, chuť kyseliny v ústach aj po umytí. Šuchtavým krokom som sa dotrepala k posteli, do ktorej som si znova lahla. Momentálne ma môj žalúdok vôbec neposlúcha.
,,Asi to bude znieť blbo, ale som hladná..."
,,No ale teraz nemôžeš jesť... Bude ti ešte viac zle. Ale počkaj pekne tu v posteli. Ja zbehnem tu dole do potravín a kúpim ti čierný čaj a piškóty"
Nechala som ho lebo som vedela, že by som ho aj tak nezastavila. Po chvíli bol späť. Uvaril mi čaj a do misky mi vysypal celý balík piškótov.
KAMU SEDANG MEMBACA
Go Wild For A While
Fiksi PenggemarMôj sen bol vrátiť sa do ameriky. Splnil sa. Tešila som sa na nové dobrodružstva. Tak tu ich mám! Veronika je hrdinka tohto príbehu. Prečítajte si čo všetko na ňu čaká v jej vysnívanej amerike 💜 Postavy: Hlavné: Grayson Dolan Ethan Dolan Jack Gili...