To bolo posledné, čo som mu povedala a išli sme sa baviť. Skákať v dave s ľudmi na, ktorých mi záleží, na nejakú super, letnú pesničku. V ruke držím drink, ktorý vylievam na zem, pri bláznivou skákaní, do rytmu hudby... To všetko práve teraz milujem a prežívam.
Tri dni na Coachelle neskutočne rýchlo ubehli a nastal čas balenia. Let nám ubehol docela v pohode. Všetci sme počas letu spali, kedže sme mali rušný víkend. Na letisko pre nás prišiel Jack. Tak rada ho vidím. Už dlho som s ním nebola, vraj musel byť v štúdiu.
,,Jack chýbali sme ti?"spýtal sa zo srandy Ethan.
,,No jasneee Ethan"smial sa Jack.
Jack nás odviezol domov, kde sme si odložili veci a chvíľu sme pokecali s babkou. Chúďatko babka sa dnes akosi necítila dobre. Bola akási chorá. Chcela som ostať kvôli nej doma, ale sama ma od toho odhovorila. Vraj len prechladla... No neviem... moc som jej to neverila, ale dobre.
Nakoniec sme išli k chalanom. Spravili sme si večer plny rôznych hier. Blbli sme ako malé deti...
•••
Hrozne rýchlo ten čas letí. Ani sa nenazdáte a zistite, že máte polku života za sebou, ale to nie je našťastie ešte môj prípad. Iba chcem tým naznačiť, že od toho dňa, čo som sa udobrila u Jacka s Graysonom som už vyše roka vo vzťahu. Áno hlásim sa vám po vyše ročnom vzťahu s Graysonom. Milujem ho. Strašne... A Ethana a Jacka tiež. Neviem si ani len predstaviť, čo by som bez nich robila. Ethan s Emily... Bože ten blázon ju požiadal o ruku! Bolo na nej vidieť, že je hrozne šťastná a ja som bola s ňou. I keď niekto si povie, že sa poznajú len rok. Nie je to skoro? No a čo...sú to len zásnuby nie svadba. Tá bude do roka a do dňa... No a ja už som vravela, že sa s Graysonom ľúbime a rozumieme si. A Jack... Ak nie je v štúdiu tak je stále s nami. Mal aj medzičasom nejakú babu, ale nevyšlo mi to. Tá baba ho zo dňa na deň nechala. Jack vraví, že je aj rad, že je single, vraj môže tráviť viac času s nami.
•••
Akurát ideme z nákupného centra domov. Zastavili sme sa aj v potravinách. Dnes si spravíme takú prespávačku. Aj Jack s nami bude. Spravili sme si popcorn a pustili sme si Harryho Pottera a kameň mudrcov. Vo filme, ak si dobre pamätáte boli v čarodejníckom svete vianoce. Harry si rozbaľovali darčeky, dostal štrikovaný sveter a neviditeľný plášť...
,,Jee vianoce... Už sa na ne teším, len chcela by som zažiť také pravé. Veľa snehu, kakao v rukách a byť niekde kde ste aj vy"vykríkla a zamyslela sa Emily.
,,Presne..."súhlasila som s ňou.
Grayson s Ethanom sa na seba pozreli. A súhlasne začali prikyvovať hlavou.
,,Aj ty myslíš na to iste, ako ja?"spýtal sa Gray Ethana.
,,Čo keby sme išli niekam na chatu? Mohli by sme tam byť aj na nový rok..."Ethan prezradil ich nápad.
,,To neni zlý nápad"pripojil sa Jack.
,,Ja som za"zdvihla som do vzduchu ruku.
Všetci sme sa zhodli, že chalani mali super nápad. Ethan povedal, že rezervuje nejakú chatu na vianoce a silvestra a pôjde sa. Okey... už teraz cítim, že to bude super!
O niekoľko mesiacov neskôr
Dnes sa chystáme na tie plánované vianoce na chate. Akurát hádžeme posledné Tašky do kufra. S babkou som sa všetci rozlúčili. Šofér uberu nás zaviezol na letisko, kde nás čakal už Jack. Čakal nás dlhší let. V lietadle sme to prežili. Konečne som nohami pristala na zemi. Vyzdvihli sme si batožinu a prenajali sme si auto, ktorým sa odvezieme k chate. Dalších pár hodín sme si zase posedeli no teraz v aute. Cestou sme sa zastavili kúpiť vianočný stromček.
Kedže sme vedeli, že tam, kde je chata bude veľa snehu, tak sme si stromček kúpili skôr. Zviazali nám ho a priviazali sme si ho na strechu auta. Pokračovali sme v ceste. Príroda okolo nás začínala byť pokrytá snehom. O chvíľku bola cela zasnežená, ako by sme sa dostali do úplne iného sveta.
Keď sme prišli na miesto tak som nevidela ani na chatu nie to ešte na okolie, pretože sa silno rozsnežilo. Rýchlo sme si vybalili veci a pobrali sme sa do chaty. Všimli sme si, že pri chate sú zaparkované tri štvorkolky. Chalani sa samozrejme hneď radovali. Tak trošku sme sa zabývali a uvarili sme si niečo na jedenie. Neskôr si upečieme aj nejaký koláč. Po jedle sme si išli všetci odpočinúť. Musíme návrat trochu sily aby sme sa mohli ísť snowboardovať. Po snowboardingu sme sa vrátili na chatu celý premrznutí. Uvarili sme si teplý čaj ktorý sme pomaly popíjali. Po zbytok dňa sme sa bavili pri spoločenských hrách. Zajtra bude 23.12 a my nemáme vianočný stromček ozdobený. Takže nás čaká ozdobovanie stromčeka, ale nemáme tu zo sebou ani darčeky a ani ozdoby, takže zbehneme do mesta a niečo si kúpíme.
• Na dnes sa vzdávam. Nám pocit, že časť je nudná a o ničom. Ešte k tomu je aj o kúsok kratšia. Nevadí stáva sa... 💜 mimochodom všetko najlepšie chlapci 1️⃣9️⃣🥳 peace ✌🏻🤘🏻
YOU ARE READING
Go Wild For A While
FanfictionMôj sen bol vrátiť sa do ameriky. Splnil sa. Tešila som sa na nové dobrodružstva. Tak tu ich mám! Veronika je hrdinka tohto príbehu. Prečítajte si čo všetko na ňu čaká v jej vysnívanej amerike 💜 Postavy: Hlavné: Grayson Dolan Ethan Dolan Jack Gili...