,,Takže plán vyšiel?"spýtal sa prekvapene Jack.
,,Aký plán?"prižmúrila som na Jacka oči.
,,No von s tým..."ruky som si dala v bok a čakala som, čo mi na to povie...
,,Najprv mi povedz, ako ste sa s Graysonom mali vy..."stal si za svojím Jack.
,,Tak bol to pekný víkend, ale som z neho zmetená"poškrabala som sa na hlave.
,,Prečo?"
,,No pretože vôbec nechápem jeho správanie. Pobozkal ma...no teda pobozkala som ho ja, ale on vôbec neprotestoval. A-a-a to sme sa rozišli a má frajerku"chodila som hore-dole po izbe a rozhadzovala som rukami.
,,Ronie, ale vy ste sa nikdy nerozišli..."prerušil ma Jack.
Lucas nás v tichosti sledoval z barovej stoličky a jedol snickers tyčinku.
,,Áno to ja som zbabelo utiekla pred svojimi problémami... Len to povedz! Dobre mi tak!"sadla som si naštvano na gauč a rukou som si prešla po tvári.
,,Pozri Ronie... Graysona som ti dohodil, preto lebo vás mám oboch rád. Viem, že sa trápite a som si istý,že ťa stále ľúbi. No a ty si sa teraz prakticky priznala, že ti na ňom stále záleží"
Pozrela som sa na Jacka a zhlboka som si vydýchla.
,,Nikdy som ho neprestala milovať"pozrela som na neho, ale hneď som sklonila zrak.
Do oči sa mi nahrnuli slzy. Kvôli ním som takmer nič nevidela. Potiahla som nosom a zotrela som si zopár sĺz, čo mi stiahli po tvári. Uplakanými očami som potom pozrela na Jacka.
,,A vieš čo je najlepšie Jack..."zliezla som z postele a podišla som k oknu z ktorého som sa pozerala von.
,,Nie len to, že som urobila tú najväčšiu chybu na svete, keď som opustila Graysona. Teraz mu ničím vzťah a ešte k tomu mu tajím to, že čakám jeho dieťa"otočila som sa a pozrela som na Jacka.
Šokovane na mňa pozeral.
,,Pane Bože Ronie, to vážne?"usmieval sa.
Nachvilku sa vytratili všetky tie problémy a cítila som sa šťastne, te som to niekomu oznámila.
,,Áno som vo štvrtom mesiaci"povedala som, nadvyhla som si volné tričko a ukázala som mu moje mierne, vypuklé bruško.
,,Gratulujem ti Ronie ani nevieš, ako sa teším..."objal ma.
Po dlhom objatí sme si sadli na posteľ a rozprávali sme sa.
,,Vidíš pozri sa tuto je vidieť bábätko..."ukázala som mu fotku z ultrazvuku.
,,Toto tu?"spýtal sa a neveriacky pozeral na fotku.
,,Áno presne to"povedala som.
Jack si stále s úsmevom na tvári prezeral fotku.
,,Keď mu to poviem... ma bude nenávidieť ešte viac, ako keď som odišla"
,,Keď si odišla nebavil sa s nami asi tri dni. Bol nahnevaný, ale ani raz na teba nepovedal ani jedno krivé slovo, takže si nemyslím, že ťa bude nenávidieť. Skôr si myslím, že to pochopí. No musíš mu to čím skôr povedať"
ESTÁS LEYENDO
Go Wild For A While
FanficMôj sen bol vrátiť sa do ameriky. Splnil sa. Tešila som sa na nové dobrodružstva. Tak tu ich mám! Veronika je hrdinka tohto príbehu. Prečítajte si čo všetko na ňu čaká v jej vysnívanej amerike 💜 Postavy: Hlavné: Grayson Dolan Ethan Dolan Jack Gili...