Wird Gray

381 15 0
                                    

Ahojte chcem len povedať, že ten videoklip je istý len v ňom nehrá Ethan 😊

Kvôli Ethanovi nedokončil Gray svoju vetu. Kto vie čo chcel povedať... No nič asi sa to už nedozviem. Odišla som do domu. Celkom som aj unavená. Pôjdem si dať teplý kúpeľ a ľahnem si.

Dni idú za sebou a už vyše týždňa sme s Emily neboli nikde pracovať, stále sme niekde s chalanmi alebo pomáhame babke s domácimi prácami. Natáčanie videoklipu museli chalani pozastaviť lebo nad LA zúri počasie už vyše týždňa. Neustále prší a ak nie, tak aj tak sa vonku nedá natáčať, lebo je všade mokro. Všetci dúfame, že už čoskoro dažde prestanú a budeme môcť pokračovať vo filmovaní videa. Práve teraz ležíme u nás a sledujeme telku. Dvojičky už druhý deň spia u nás pretože dva dni silno pršalo a my sme im nedovolili odísť domov. I tak by sa nudili, keď vonku prší.

,,Mňa už nebaví toto počasie, kedy to už prestane? O chvilku bude coachella a my potrebujeme brigády..."stonala som pri pohľade z okna.

,,Neboj, na coachellu pôjdeme, o peniaze sa nemusíš starať..."stiahol si ma Grayson na kolená.

,,Ale to nejde. Skrátka musíme niečo robiť..."vzdychla som si.

Na zadku som cítila vybrovanie. Graysonovi zrejme vybruje mobil. Vybral si ho z vačku a hľadel do neho.

,,Idem spraviť popcorn... Hneď som tu"vstala som a odišla som do kuchyne.

Keď som prišla s miskou plnou máslového popcornu do obývačky, Gray nikde nebol.

,,Kde je Gray?"spýtala som sa Em, ktorá sa rozprávala o niečom s Ethanom.

,,Hmm myslím, že išiel na záchod"povedal Ethan a zobral si hrsť pukancov.

V telke dávali Hotel Transylvania 3 tak sme to sledovali.

Grayson:

Začal mi v teplákoch vybrovať telefón a zrejme to zacítila aj Ronie, pretože sa zdvihla.

,,Idem spraviť popcorn... Hneď som tu"povedala, keď som sledoval obrazovku telefónu.

Prišla mi správa od Marry. Odkedy som jej kvôli videoklipu dal moje číslo neustále mi píše. Ako sa mám, čo robím a tak. Nevadi mi to veď vždy jej len nezaujato odpíšem. Nič zle nerobím, len si píšeme. Zdvihol som sa z gauča, pretože nemusia vedieť, že mi píše Marry. Kto vie čo by si mysleli a obzvlášť, čo by si myslela Ronie. Nebudem ju tým zaťažovať. A tak som šiel na záchod.

M: Ahoj Gray 😊
G: Ahoj Marry
M: Čo robíš? Nenudíš sa?
G: Zatiaľ nie... pozeráme telku a čo ty?
M: Mne už lezie na nervy to počasie. Rada by som už točila ten videoklip hrozné sa na to teším 😏
G: To máš pravdu aj my by sme už radi začali... No nič sa nedá robiť...musíme len čakať. Snáď to už prestane.
M: Snáď hej... Inak ak sa budeš nudiť tak hoci kedy napíš. Budem len rada lebo celé dni som zavretá doma a nikam nechodím 🥺
G: Jasne budem na to myslieť... Idem pozerať Hotel Transylvania tak zatiaľ.

Umyl som si ruky a išiel som naspäť do obývačky. Ronie už bola na gauči a sledovala telku.

,,Čo si tam tak dlho robil bro?"spýtal sa Eth.

,,Nebol som dlho..."sadol som si a napchal som si ústa pukancami.

Zrazu mi zase prišla správa. Odomkol som obrazovku. Bola to správa od Marry.

M: Jej...najradšej by som sa k tebe pridala Hotel Transylvania mám rada...

Veronika:

Go Wild For A WhileWhere stories live. Discover now