Hot Tub

321 15 0
                                    

...Uvarili sme si teplý čaj, ktorý sme pomaly popíjali. Po zbytok dňa sme sa bavili pri spoločenských hrách. Zajtra bude 23.12 a my nemáme ani vianočný stromček ozdobený. Takže nás čaká ozdobovanie stromčeka, ale nemáme tu zo sebou ani darčeky, ani ozdoby, takže zbehneme do mesta a niečo si kúpíme.

Na obed sme sa zastavili v pizzerii a najedli sme sa vynikajúcej ananásovej pizzi. Vrátili sme sa na chatu ovešaní taškami. Chvála bohu, že už sme tu.

,,Láska počkaj nenamáhaj sa s tým..."povedal Gray. Naklonil sa ku mne, dal mi jemný bozk a pomohol mi s taškami.

Dnes sme si postavili stromček. Ani sa ma nepýtajte koľko nám to trvalo... Mali sme pustené vianočné pesničky a chalani pri tom robili blbosti. Tancovali a poskakovali, vraj sú Santovi škriatkovia, ktorí majú za úlohu ozdobiť stromček. Takže miesto cca hodinového stavania stromčeka sa nám to predĺžilo skoro na tri hodiny. Sú to blázni. V chalupe začalo byť chladno a tak chalani išli založiť oheň v krbe. Ethan s Jackom išiel spraviť triesky na oheň a Grayson sa ujal podpaľovania.

,,Snáď nevyhoríme Gray..."podpichovala ho Emily.

,,Podcenuješ moje podpaľačské schopnosti... Inak keby si chcela vedieť... Urazilo ma to!"zdôraznil koniec vety.

,,Ale Grayson... ja som to tak nemyslela"

Smiala som sa na nich. Grayson mal odutu spodnú peru a snažil sa tváriť, čo najviac urazene a Emily ho prosila o odpustenie. Vyrušilo nás prudké otvorenie dverí.

,,Pozor nesiem raneného!"vtrhol do miestnosti Josh a za ním hneď Ethan.

V pravej ruke si držal ľavú ruku. Všimla som si, že ju ma trochu od krvi.

,,Eth čo sa stalo"vylakane sa ho spýtala Emily.

,,Nič strašne, len som sa trochu porezal... Jack len preháňa..."pokrútil očami a išiel s tým do kúpeľne.

,,Pff amatér"zasmial sa Grayson a hodil do krbu ďalšie drevo.

,,Ja som to počul!"zakričal na Graysona z kúpeľne Eth.

Emily si svojho Ethanka ošetrila a už si ho nepustila od seba. Aj keď sa mu našťastie nestalo nič vážne, po zbytok dňa sa o neho (chudáčika) starala. Večer sme si uvarili kakao a nahádzali sme si do neho marshmallow. Pri ohníku z ktorého sálalo teplo sme si zahrali karty. Začalo sa mi od únavy zívať.

,,Grayson už som unavená..."sadla som si mu na nohy a hlavu som si oprela na jeho rameno.

,,Tak poď donesiem si ťa do postele"

,,Nie ty kľudne ostaň ak chceš..."

,,Tiež som už unavený"usmial sa na mňa.

Rozlúčili sme sa s ostatnými s tým, že sme unavení a že ideme spať. Ráno nás budú čakať pod stromčekom darčeky. Jeeej radujem sa z toho, ako malé dieťa. Po sprche som si lahla do postele a čakala som ešte na Graysona, ktorý je ešte v kúpeľni.

Grayson:

Som v kúpeľni už istú chvíľku. Mám také prekvapenie pre Ronie. Chcel by som ju totižto požiadať o ruku. Už nechcem viac čakať, urobím to práve teraz, len ešte sa na to pripravujem. Chcem, aby to bolo dokonalé pre moju Ronie. Pozrel som sa poslednýkrát do zrkadla, čím som sa povzbudil. Vyšiel som z kúpeľne a na posteli som zbadal spiacu Ronie. Chúďatko musela byť veľmi unavená. Tak mi to moje prekvapenie nevyšlo, budem musieť s tým počkať až do silvestra. Povodne som to aj na ten deň plánoval. Krabičku s prsteňom som si dôkladne schoval a ľahol som si k Ronie. Hneď ako ucítila, že som v posteli, sa ku mne pritúlila.

Go Wild For A WhileTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang