Hej! Ide sa hrať fľaša tak ak ma niekto záujem tak nech sa k nám pridá. Každý je vítaní"ozval sa neznámy.
,,Poďte hrať"volal nás Jack J.
,,Idete aj vy?"spytal sa nás Eth.
,,Poďte bude sranda"dodal Jack J.
,,Ja idem"súhlasila Em.
,,Okey tak poďme..."súhlasila som aj ja a odpila som si z pohára.
No čo bude sranda a určite nás bude hrať veľa, čo znamená, že bude menšia pravdepodobnosť, že fľaša ukáže práve na mňa. Všetci sme si posadili v obývačke do kruhu. Ty čo nehrali nás pozorne sledovali za nami. Myslela som, že nás bude hrať viacej no i tak je nás dosť. Prvý točil ten chalan, čo nás všetkých zavolal. Myslím, že sa vola Cameron. Fľaša ukázala na, na nejakú babu.
,,Kim koho máš najradšej z tohto kruhu hráčov?"povedal a dievča sa zamyslelo.
,,Myslím že Jacka G"usmiala sa a točila ďalej.
Popri hraní sme samozrejme aj pili. Zatiaľ som sa cítila fajn, ale mala som už čosi vypité.
,,Ethan...tvoj najväčší crush?"spýtal sa ho James.
,,To je jednoduché. Jednoznačne Nicki Minaj"spokojne odpovedal na čo sme sa všetci zasmiali.
,,Hmm že sa vôbec pýtam..."dodal James.
Fľašu točil Ethan a kupodivu to padlo na jeho brata Graysona.
,,Vyber si jednu babu a s ňou stráviš celý večer. A buď rad, že je to baba mohol to byť aj chalan"smial sa.
Grayson:
Netreba rozmýšľať nad tým koho si vyberiem. Chcem Ronie no nebude blbe ak si ju vyberiem? A vlastne odkedy ma zaujíma, čo si myslia iný ľudia?
,,Vyberám si Ronie"povedal som a pozrel som na ňu. Zdá sa že sa trošku červená...aká je zlatá.
Teraz som točil ja a fľaša ukázala na Nasha.
,,Pobozkaj na pery osoby, ktoré sú vedľa teba z oboch strán"zasmial som sa.
Z jednej strany mal Jamesa a z druhej mal Jacka J. To ma odmenu za to, že minuly rok pri flaši mi dal presne istú úlohu. Po desiatich minútach šaškovania nakoniec splnil úlohu. Jack J fľašu roztočil a padla na Jacka G.
,,Hmm...Budeš musieť bobozkať jednu z dievčat čo hrá fľašu. Ja napíšem mená báb a ty si vylosuješ. Bozk musí trvať najmenej 15 sekúnd"povedal.
Jackovi G takáto úloha určite nerobí problém. Skôr ja som nervózny. Dúfam, že to nepadne na Ronie... Jack J napísal na papieriky mena dievčat a tie potom skrčil do malých guľôčok. Hodil ich do pohára a zamiešal ich.
,,Môžeš si vybrať"pohár s menami nahol k nemu.
Gilinsky si z pohára vytiahol jednu papierovú guľôčku a pomaly ju rozbalil. Neviem či chcem počuť to meno...
,,Veronika..."povedal.
To nemyslí vážne! Musel si vybrať zrovna ju... Nadával som vo svojej mysli no na vonok som nedal svoj hnev najavo. Budem musieť tu jednú pusu prežiť. I tak nakoniec ja mám stráviť zvyšok dňa s ňou.
YOU ARE READING
Go Wild For A While
FanfictionMôj sen bol vrátiť sa do ameriky. Splnil sa. Tešila som sa na nové dobrodružstva. Tak tu ich mám! Veronika je hrdinka tohto príbehu. Prečítajte si čo všetko na ňu čaká v jej vysnívanej amerike 💜 Postavy: Hlavné: Grayson Dolan Ethan Dolan Jack Gili...