,,Si normálna? Sa chovaj tak ako sa chovajú zadaní ľudia alebo sa do vzťahu vôbec nedávaj. Fakt choré toto..."krútil som nad ňou hlavou.
To čo je toto za kravu...
Veronika:
Keď sa Ethan odišiel napiť zobral si ma na tanec Jack.
,,Vpohode?"spýtal sa ma Jack.
,,Ale hej Cameron ma nabudil. Musela som aj piť vodku"
,,Čože? Ty si pila?"vylakane sa na mňa pozrel.
,,Nie neboj. Vypľula som to do džúsu"vyškerila som sa.
,,Ty si číslo... To vážne si ho takto oblafla?"neveril vlastným ušiam.
,,No"zasmiala som sa.
Všimla som si Ethana. Všimla som si aj jeho naštvanú chôdzu. A jeje niečo sa stalo.
,,Tak chápete? Tá Graysonová Linda nemá chybu. Nie lenže si ma pomýlila s Graysonom, ale ešte ma aj volala na sex. To už čo je?!"rozčuľoval sa.
,,To nemyslíš vážne"nechápavo pozerala na neho Emily.
,,No vraj sme bratia a jej to nevadí, že sme rovnakí, ale každý sme inak skúsení. No nejebe jej?"
,,Povieš to Graysonovi?"spýtala sa Em Ethana.
,,Ešte raz ma naštve to dievča tak hej. Kto vie koľkým tu už dala..."
,,Fuj"povedala som.
Pozrela som sa tam, kde sedel Gray. Ten pohľad ma bolel. Sedel tam aj s Lindou. Lepila sa na neho, ako medík a pri tom je slyzká ako had. Otočila som sa a išla som preč. Ne mi z nej zle. Išla som na čerstvý vzduch trochu si vyvetrať hlavu. Prišiel za mnou Ethan.
,,Netráp sa tým. On zistí, čo je zač"pozrela som na neho a zutrela som si slzu s pod oka.
Objal ma a ja som sa z toho objatia snažila načerpat aspoň trošku pozitívnej energie. Chvilku sme tam boli a potom sme išli naspäť. Keď som prišla do obývačky myslela som si že už sa viac nebudem zaoberať Lindou a Graysonom, ale to som sa mýlila.
,,Emily poď ideme si zatancovať..."zavolala som ju na tanec.
,,Ronie"vylakane sa na mňa pozrela. Bola pri skupinke ľudí, ktorý stáli a pozerali sa na niečo.
,,Vieš čo nemal by si tu teraz byť, choď za Ethano..."ukázala na Ethana, ktorý išiel za mnou. Chovala sa divno.
,,Teraz som s ním bola... Hej Em čo sa to tam deje...?"ukázala som na skupinku ľudí.
,,Nič... nie nechoď..."nestihla odpovedať.
Pretlačila som sa sa pobreží ľudí aby som videla čo sa tam deje... No ale ti som nemala vidieť. Sedel tam Grayson a Linda. Sedela na ňom obkročmo a bozkávala ho. Lepšie povedané bozkávali sa. Na chvíľu som mala pocit, že si to tam rovno rozdajú. Grayson spolupracoval s ňou to ma bolelo najviac. Myslela som že sme sa trochu zblížili, keď bol u mňa maľovať steny. Mýlila som sa. Oči som už mala plné sĺz. Ale nedalo mi to.
STAI LEGGENDO
Go Wild For A While
FanfictionMôj sen bol vrátiť sa do ameriky. Splnil sa. Tešila som sa na nové dobrodružstva. Tak tu ich mám! Veronika je hrdinka tohto príbehu. Prečítajte si čo všetko na ňu čaká v jej vysnívanej amerike 💜 Postavy: Hlavné: Grayson Dolan Ethan Dolan Jack Gili...