Birthday party I.

288 16 10
                                    

Sadli sme si a objednali sme si kávu. Chvíľu sme pokecali a potom ma Jack odviezol domov. Doma som sa prichystala a keď som bola hotová, tak pre mňa prišla Emily s Ethanom. Auto nechali u mňa a spolu sme išli s uberom k Jackovi.

Možno sa pýtate, kde je Lukáš. Išiel Naspäť na Slovensko. Musel si ísť vybaviť nejaké veci, pretože tu chce ostať bývať.

Uber, ktorý sme si objednali nás vysadil pred Jackovým domom. Už z diaľky sme počuli hudbu. Prišli sme k bráne, kde stál akýsi chlapík, ktorý púšťal hostí na pozemok. Pred nami akurát vchádzal Shawn Mendes. Vošli sme dnu kde už bolo veľa ľudí. Hlasná hudba, ľudia s plnými pohármi alkoholických nápojov, skupinky fajčiarov, ktorý sa zhromažďujú vonku na terase... Nuž budem to tu musieť nejako zvládnuť.

,,Ethan?"ozval sa nejaký chalan. (Nate Garner)

,,Čau Nate. Dlho som ťa nevidel, ani som nevedel, že tu budeš"

,,Ani ja som nevedel, že tu budem len včera som stretol Jacka a pozval ma"povedal Nate.

,,Aha... Inak nevidel si náhodou Graysona? Volal som mu ale nezdvýha"

,,Určite nepočul... Je vnútri aj s tou jeho babou... Strašné niečo. Flirtuje tam hádam s každým jedným v
chalanom. To kde take niečo našiel?"

,,Ja netuším... Nikto z nás ju nemusí Nath. Ak ju chceš tak si ju zober"zasmial sa Ethan a spolu s ním aj Emily.

,,Nie ďakujem radšej nie"vystrašene na neho pozrel.

,,Heh ako chceš... je otravná, ale možno je dobrá v niečom inom"Ethan sa snažil byť vtipný.

O docela mu to nešlo. Hneď som si predstavila Graysona, ako trtká s tou jeho Lindou. Emily ho buchla po hlave, za jeho blbé reči, na čo sme sa všetci zasmiali.

,,Dobre Nate vidíme sa dnes ešte. Ideme pohľadať Jacka"pozdravil ho Ethan a išli sme ďalej do domu.

,,Jack"skrikla som na neho keď som ho zbadala prechádzať cez chodbu.

,,Ronie konečne ste tu. Poďte ďalej Grayson sa na vás už pýtal. Sedí tuším v obývačke aj s..."

,,Hej vieme Nate nás už varoval"zasmiala sa Emily.

,,No poďte ďalej... Dajte si čo chcete a šak viete... správajte sa tu, ako doma"

,,Juj už sa teším, keď si dám vodku s džúsom. Takú mám chuť na to"radovala sa Emily.

,,Poď Ronie niečo si nalejeme"

Do riti, ako sa z toho vyvlečiem...

,,Nee vieš čo ja nechcem piť aspoň zatiaľ nie. Možno neskôr"modlila som sa, aby to zabralo.

,,Si normálna? To akože nebudeš na Jackové narodky piť?"

,,Veď si dám, ale zatiaľ si neprosím"

,,No ty si divná, ale keď nechceš... Eth? Ty si so mnou dáš že?"pozrela na Ethana.

,,Jasné nalej"

Zatiaľ, čo oni si nalievali pitie, ja som sa otočila j Jackovi.

Go Wild For A WhileWhere stories live. Discover now