Day after drama

345 14 2
                                    

Pri tejto časti som počúvala pesničku, čo je v galérii. Neviem prečo, no strašne sa mi hodi k tejto časti, obzvlášť pri jednej scénke na začiatku časti 😊 teraz vám už len prajem príjemné čítanie. Časť venujem bibik23 ❤️

Prišla som k nemu bližšie. A ľahla som si na jeho stehná. Automaticky sa začal hrať s mojimi vlasmi. Bolo to príjemné. Vypol malú lampičku na nočnom stolíku a v izbe ostala tma.

,,Dobrú noc Ronie..."povedal a dal mi pusu do vlasov.

Ráno bolo....asi to najhoršie za celý môj život. Kým som spala bolo všetko krajšie. Teraz sa zobúdzam a musím čeliť svojím problémom. Zdvihla som hlavu a zistila som, že ležím tesne vedľa Jacka, ktorý ma prehodenú ruku cez môj pás. Opatrne som mu ju nadvihla a zliezla som z postele. Do izby prenikalo vychádzajúce svetlo spoza záclony. Trošku som ju posunula a sledovala som výhľad z okna.

,,Poď ešte do postele

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

,,Poď ešte do postele...veď je ešte málo hodín"potichu sa Jack ozval ranným, chrapľavým hlasom.

Pozrela som sa ponad plece na neho. Nevidela som ho až tak dobre kvôli nedostatku svetla. Pomaly som prišla k posteli a vyliezla som na ňu. Sadla som si do tureckého sedu vedľa Jacka a pozerala som sa na neho. Obaja sme na seba pozerali. Bolo to také zvláštne. Moje pocity, myšlienky boli zvláštne... Jacková ruka sa dotkla tej mojej a končekmi prstov prechádzal po mojom ramene. Zrazu sa nadvihol a chytil mi dlaňou líco. Mojou rukou som mu prekryla tu jeho a následne som privrela oči... Zhlboka som dýchala, pretože sa mi zrýchlil dych. Hlavu som naklonila bližšie a pobozkala som ho. Snažila som sa v bozku nájsť niečo... niečo pre mňa dôležité. Ale nevedela som to nájsť, aj keď som sa snažila. Obaja sme sa odseba odtiahli.

,,Hmm to nefunguje..."povedal Jack.

,,Nie. Ani trošku..."zasmiala som sa a Jack sa pridal.

,,Aj keď to bola pekná chvíľka, no iba som sa uistila, že fakt ľúbim Graysona..."vyslovila som moje pocity nahlas.

,,...Jack stále si môj braček"hodila som do neho vankúš.

Pred tvárou ho chytil a dal si ho za hlavu. S chuti sa zasmial.

,,Mňa z teba porazí Ronie..."povedal.

V izbe bolo už viac svetla, tak som už videla na jeho tvári pobavený výraz.

,,Prosím ešte nie...ešte ťa tu budem potrebovať"vystrašene som sa zatvárila.

,,Nie si hladný? Spravím nám raňajky..."rozhodnuto som povedala.

Obkročmo som cez neho prešla a na zadku mi pristala mierne štipľavá rana od Jacka. Moje pery sa sformovali do veľkého O.

Go Wild For A WhileDonde viven las historias. Descúbrelo ahora