Night club drama I.

352 16 3
                                    

,,Hej ľudia som vám veľmi vďačný, boli ste neuveriteľní! Všetko to zostriháme a video bude dokonaké..."všetci sa radovali.

Dokonca nechýbalo aj spoločne objatie. Ani ma neprekvapovalo, že Marry bola hneď vedľa Graysona.

Od natáčania videoklipu už ubehlo vyše týždňa. Video malo veľký úspech za čo som pyšná na chalanov. Tešíme sa s nimi. Coachella sa už blíži a s Emily si už vymýšľame outfity.  Už sa neviem dočkať! Mimochodom dnes ideme všetci do klubu. A tým všetci myslím všetci, čo sa podieľali na tom videu. Áno... najviac čo ma desí na tom je, že tam bude aj Marry. Ale od točenia je už dosť dlho a nevšimla som si na Graysonovi divné správanie. Často ignoruje jeho správy v telefóne. Zrejme som si len ja namýšlala. To som celá ja, ale robí to väčšina ľudí, ak cíti niečo k nikomu...nie? Či? No to je jedno...

,,Baby dnes to poriadne rozbalíme..."poskakoval a tancoval Jack po celej obývačke. Btw sme u Dolanovcov.

Ja ho tak milujem! Ale viete, ako to myslím... Je to môj braček.

Dnes nič nerobíme okrem toho, že sme boli venčiť psov. Válame sa po gauči a smejeme sa na Jackovi. Zazvonil zvonček, čo nás hneď prebralo. Pizza prišla! Kto bol prvý pri dverách? Áno Ethan...

,,Chlapci neradi vás opúšťame no je pol siedmej. Ideme pomaly domov chystať sa. Vy by ste sa tiež mali chystať. Snáď si nemyslite, že s vami niekam pojdeme, keď budete vyzerať takto"smiala sa Em. Tie ich výrazi stáli za všetko.

,,No ako prepáč... Ty si si ma vybrala..."rozhadzoval rukami Ethan. Snažil sa tváriť urazene, no šklbalo mu kútikmi do úsmevu.

,,Ja viem zlatko a preto som tak šťastná"naklonila sa k nemu a pobozkala ho.

Ja z nich nemôžem. Hrozné sú zlatí a tak strašne im to prajem. Síce nám to oficiálne nepovedali, ale všetkým nám to je jasné. Nie sme spristí, vieme koľko je 2+2...

Ako inak Jack nás hodil domov, kedže to má po ceste. My ho už berieme, ako osobného šoféra. Doma sme sa hneď išli chystať. Umyli sme sa a nalíčili. Em mi robila vlasy a medzi tým som zavolala rodičom. Majú sa dobre, takže super. Zo šatníka sme si vybrali oblečenie a obliekli sme sa.

Veronika

Veronika

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Emily

(čisto len outfit, ideál krásy nie je byť taká chudá!😜✌🏻)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(čisto len outfit, ideál krásy nie je byť taká chudá!😜✌🏻)

Pred ôsmou pre nás prišiel náš šofér Gilinsky. Celú cestu rozprával o tom, ako nám to sluší. A keď sme prišli k dvojičkám tak pre zmenu oni hovorili, ako nám to sluší. Zavolali sme si uber a šofér nás zaviezol pred club.

(viem v usa nie sú plnoletí, takže maximálne sa do klubu dostanú, ale nedostanú alkohol... neviem, ako to u nich je. No v príbehu budú mať alkohol 😝)

Stretli sme sa už aj s ostatnými. Tí sa už vnútri zabávali. Obsadili sme si veľký boy na sedenie, kde sme si rovno objednali fľašu vodky s džúsom a Jack si objednal Jacka. Tak na začiatok sme si pripili na úspešnosť videá. Chalani sa ešte raz poďakovali účinkujúcim a mohli sme sa ísť zabávať. Zatiaľ sme len popíjali a bavili sa v boxe, ale keď sme už mali čosi vypité tak sme sa s Em postavili a išli si zatancovať. Zapišťali
sme, keď nám zahrali  More Then You Know od Axwell... No čo...sme baby a ešte k tomu mierné pripité. Postupne sa k nám pridali aj chalani. Skákali sme na parkete. Na čelách sme mali kvapôčky potu, no nikomu to nevadilo. Užívali sme si hudbu. Dokonca mi ani nevadilo, že pri nás tancuje aj Marry. Ani neviem, ako sa tvárila, keď som bola nalepená na Graysonovi a vymienali sme si vášnivé bozky. Išli sme si na chvilľku sadnúť, trošku si oddýchnuť. Jack ostal na parkete. Tancuje tam s akousi dievčinou. Grayson mi ponúkol pohárik, no odmietla som, na chvíľu som si dala pauzu. Gray neodmietol a pohár šupol do seba.

,,Opatrne nech ti nie je blbo..."šepla som mu starostlivo.

,,Neboj som v pohode"žmurkol na mňa.

Usmiala som sa a v klude som si upila zo sódy, no to som ešte nemala poňatia, ako sa tento večer ešte vyvinie.

Dj nám zahral ďalšiu pesničku na ktorú sme išli všetci tancovať. Tentokrát to bola We Found Love od Rihanny. Starý hit, no stále dobrý. Počas ďalšej pesničky prechádzal okolo mňa nejaký chalan a nechtiac do mňa vrazil, pri čom vylial svoje pitia na zem.

,,Hej ty krava! Vyliala si mi vodku"zhúkol na mňa. Kedže bol opitý, tak sa nevedel vôbec správať.

,,Prepáč nevidela som ťa"

,,Keby si sa vrtela aspoň pri tyči ty najebaná štetka..."

,,Čo si povedal? Komu vravíš štetka? Sa kukni na seba aký si ožratý..."zavrčal Gray.

,,Si snáď počul, čo som povedal..."rýpal do Graysona ten opitý chalan.

Grayson sa už snažil zahnať s rukou, no vošla som medzi nich. Ethan s Jackom ho radšej hneď schmatli, aby tu nedošlo k bitke.

,,No tak chalani snáď sa tu nebudete biť"snažila som sa ukľudniť situáciu.

,,Sklapni..."povedal neznámy chlan.

,,Hej počul si to dievča nie? Nepotrebuje tu nikto z nás mať problémy"zapojil sa do toho Jack.

,,Kurva jedna..."neprestal.

To už sa zahnali obaja a Graysona rýchlo chalani ťahali preč. Ale ruka neznámeho tak trochu buchla mňa do úst. Automaticky som si chytila ústa a sklonila hlavu.

,,Em zober Ronie na toalety..."započula som Ethanov hlas.

Emily ma rýchlo schmatla a odviedla preč.

,,Au idiot! Akú mi švacol"prezerala som si ústa v zrkadle.

Nebola to moc silná rana. Našťastie mi netiekla krv, len mám opuchnuté pery.

,,Bolí to moc? Tu máš ľad"povedala a z vodky vytiahla kocku ľadu. Ani neviem, kedy stihla zobrať pohár. Potom sme si prepúdrovali tvár a upravili sme sa.

Tadá...neviem čo k tomu viac napísať asi iba to že dúfam že vás to baví ☺️ peace ✌🏻🤘🏻

Go Wild For A WhileWhere stories live. Discover now