Prvé slnečné lúče dopadli na Malfoy Manor. Nebol to však budíček. Celé osadenstvo Malfoy Manor, bolo už od skorého rána na nohách. Jeden jeho obyvateľ sa totiž rozhodol, že zemení svoj život. Draco Malfoy ležal na chrbte vo svojej izbe a odvšadiaľ mu kvapkal pot. Pretrel si oči, pretože z čela mu stekal priamo tam. ,,Stodvadsať...Nie zlé..." škonštatoval zadýchane. Práve doklikoval. Blonďák sa totiž rozhodol, že sa Rokfort vráti v top forme. Dokáže každému, že je viac ako dilino ovladány fanatickým oteckom a upišťané decko. Dokáže, že ON si svoju druhú šancu zaslúži.
Nebolo to jednoduché. Zo začiatku. Musel prestať piť. Myslel si, že to nebude taký problém ale ukázalo sa, že prestal práve včas. Liečiteľ, ktorého si pozvali domov, skonštatoval, že Dracov diagram smrti bol skoro presný. Ak by neprestal do pol roka by sa začali objavovať prvé príznaky zlyhávania pečene. Navrhol elixíry, ktoré by tlmili abstinenčné príznaky, ktoré Draco mal : bolesť svalov, potenie, nespavosť, tras rúk a zamlené videnie. Draco odmietol. Chcel všetko dokázať sám. Od oznamu že sa vracia na Rokfort, ubehol mesiac. Každé ráno začínal Draco behom cez Malfoyovské pozemky. Prvý týždeň to bolo...No povedzme, že domáci škriatkovia nachádzali Draca v tráve, kde omdlel lebo precenil svoje sily. Neskôr si dal poriadne cviky na znovuobnovenie svalovej hmoty, ktorej mal kedysi požehnane. Dal si ľahký obed a čítal. Čítal veľa. Prečítal už všetky učebnice od prvého ročníka až po ten čo ho mal čakať. Chcel byť pripravený a mať všetko zopakované. Keď došli učebnice, pustil sa do muklovskej literatúry aby si zlepšil všeobecný rozhľad. Začal sa zaujímať aj o iné mukelské veci. Zohnal si telku, notebook aj mobil. Nemal síce komu volať alebo hocičo ale študoval. Študoval technológie, vedu a objavy. Už dávno si uvedomil, že ľudia sú ľudia a je jedno či vedia čarovať alebo nie. Tí, čo nevedeli vymysleli mnohé iné veci, ktoré boli dokonca aj lepšie ako tie čarodejnícke. Žiadne postávanie v krbe, sovy ani iné zdĺhavé blbosti. Stačí vytočiť číslo alebo poslať správu a bolo. Bez pierok a sadzí.
Počas brázdenia internetu sa Draco dostal aj k zaujímavým stránkam o psychológii. Prišlo mu to zaujímavé. Ľudský mozog ho fascinoval. Počas dňa, kedy sa dostatočne neunavil, že zaspal až odpadol, mával stále nočné mory. Najmä jednu. Grangerová na zemi, krv, Bella, krik...Ten krik. Stál tam ako idiot. Nemohol nič robiť, to vedel, ale už mu prišlo ako lepší napad, keby sa vtedy nechal zabiť. Áno, Draca Malfoya trápil pocit viny. Hľadal a študoval, čo by mu mohlo pomôcť. O pár dní neskôr objavil článok, kde sa písalo, že by mal spraviť zoznam ľudí, ktorým ublížil.
,,Taká blbosť....A to v čom pomôže? Že ten zoznam nebudem mať len v hlave aj na očiach? " šomral ,,Úchvatne, naozaj!" a odnusul notebook, ktorý mal na stehnách. Ale zamyslel sa. Keby som mal zoznam, kto by tam bol? Začali sa mu v hlave zjavovať mená a tváre a situácie. Pomali vstal a začal hľadať nejaký pergamen a brko. Keď našiel čo potreboval, sadol si do kresla. Pousmial sa nad predstavou, že pred mesiacom tam plánoval svoju smrť. Prvé meno čo mu napadlo bezváhania napísal : Hermiona Grangerová. Tam nebolo o čom diskutovať. Druhé meno bolo Harry Potter, aj keď je to idiot a vždy bude, za ten zlomený nos vo vlaku mu povie aspoň ,,Sorráč...". Lasičiaka vynechal. Tam nič riešiť nebude. Ten je aj na jeho vkus priveľmi dementný a Draco chcel aby bolo jeho ospravedlnenie pochopené. Tretie meno znelo Blaise Zabini. Toto ospravedlnenie bude veľmi zaujímavé. Draco si bol skoro istý, že to Blaise zabije len čo ho zbadá. Ďalšie meno bude Andromeda Tonksová. S tým si dá ale Draco načas. Túto vec netreba siliť. Pri ďalšom mene sa mu spotili dlane a zovrelo hrdlo. Zhužval papier na ktorom boli tie mená. Teraz sa už nevládol. Začal plakať. ,,Konečne, kurva....!" zastonal a pokračoval v plači. Draco vedel, že to potrebuje. Vypotil už vačšinu emócii ale niečo proste nešlo vybehať a to bolo toto. Žiaľ. Vedel, že tejto osobe sa už neospravedlní.
Možno si jeho ospravedlnenie zaslúžila viac ako Grangerová, áno ju trápil, týral a urážal ale túto osobu svojim spôsobom zabil. Dokonca svojho života si to neodpustí a bude stým vstávať a zaspávať každý jeden deň. Draco sa však rozhodol, že každý jeden deň bude naplnený tým aby bola na neho pyšná.
Draco vstal. ,,Čas začať konať!" povedal nahlas pri pohľade do zrkadla a rozhodol, že čo môže urobiť dnes, na zajtra neodloží. Pod posteľou vyhrabal svoje tenisky a rozbehol sa preč.
Narcissa Malfoyová sedela v salóne a čítala knihu od svojho syna. Moderná psychológia. Nebol to síce jej štýl ale lepšie ako návod k jej mobilu, ktorý jej dala Hermiona. V tom počula buchot. Draco sa valil dole schodmi ako hypogrif. ,, Pre Salazara Draco! Kam utekáš?" spýtala sa. Jej syn bol v tej najlepšej nálade a konečne vyzeral tak dobre ako si ho pamätala, ak nie lepšie. Dokonca aj to muklovské oblečnie na ktorom trval, mu pristalo. ,, Idem za Grangerkou, nevieš náhodou kde ju nájdem?" spýtal sa tónom akoby sa pýtal na počasie. Narcisse vypadla kniha z ruky. Tak s týmto naozaj nerátala. ,,Za kýmže? " vykoktala ,, Ale matka, Hermiona Grangerová, poznáš ju. Je asi tak vysoká..." zdvihol ruku k svojmu krku aby naznačil jej nie príliš vysokú postavu ,, Takáto chudá..." dal od seba ruky na vzdialenosť desať centimetrov, čo nebolo zrovna presné ,,A vlasy ma vždy okolo celej hlavy a na ruke ma napisané humusáčka ale to sme videli obaja nie?" pri tých poslednách slovách sa zamračil. ,,Bipolárna porucha? " spýtala sa Narcissa.
,,Čože?" nechapal Draco ,, Že len nejako meníš často nálady synak..." zdvihla knihu zo zeme a začala v nej listovať aby si Draco nevšimol, že ostala nervózna. ,,Vieš alebo nevieš, kde by som ju mohol nájsť?" znova sa spýtal, tentokrát už dosť nedočkavo ,, Odkiaľ by som to asi pre Merlina, mala vedieť?" prudko zaklapla knihu a teatrálne hodila rukou. ,, Tak teraz si kamoška s Mcgonagallovou nie? Tak, či náhodou medzi rečou nespomenula, kde by Grangerka mohla byť..." odmlčal sa. ,, Nie Dráčik, nespomenula a len tak medzi nami, čo od nej chceš?" Narcissa sa snažila pôsobiť nenápadne. ,, Ospravedlniť sa. Takže dovidenia!" povedal a odišiel a Narcissa len zažmurkala. ,, Och Salazar, toto zrejme nedopadne dobre...Kde mám ten satanský prístroj?" spýtala sa sama seba začala hľadať svoj mobil.
Draco sa medzi tým premiestil priamo pred Rokfort. Jediný, kto by mu to mohol povedať bola Mcgonagallová. Dracovi skoro zvlhli oči keď zbadal hlavnú bránu. Bol späť a ako slobodný človek. ,,Keby si to tak videla..." povedal smerom do neba. Prekročil bránu a ponáhľal sa jediným smerom. Riaditeľňa. ,, Kurva...Heslo...!" zastonal, keď už bol pred chrličom. ,,Slovník, pán Malfoy!" ozvala sa za ním. Poznal ten hlas, otočil sa a mal pravdu, stála tam. Mcgonagallová a mračila sa. ,, Ako vidím vaša podmienka už bola zrušená..." sucho konštatovala ,, Ja...ehm no áno, samozrejme vďaka vám." pokúsil sa usmiať. Mcgonagalllová sa stále mračila ale vráska na jej čele troška povolila. ,,Prišli ste sa mi poďakovať? To snáď mohlo týždeň počkať, pán Malfoy." skúmavo si ho prehliadla ,,Áno, samozrejme aj to. Som vám neskutočne vďačný a urobím všetko preto aby ste nikdy neľutovala to, že ste mi pomohli!" vychrlil na starú čarodejnicu, ktorej obočie teraz siahalo až po čarodejnícky klobúk. ,, A okrem toho som sa prišiel spýtať, kde by som našiel Grangerovú..." a vtedy Mcgonagollová stratila dych. ,, Načo by ste už len vy, hľadal slečnu Grangerovú?" nechápavo sa spýtala Mcgonagallová, pochybovala, že Draco vie o jej pomoci, predsa by jej tu inak pred chvíľou neďakoval. ,, Chcem sa ospravedlniť..." ,, Myslíte si, že o to stojí, pán Malfoy?" ,,Nemusí to akceptovať, som nato pripravený, len to chcem skúsiť..." Draco sa zahladeľ do zeme. ,, Tak v tom prípade...." Mcgonagallová mu skutočne povedala adresu jednej muklovskej štvrti v Londýne. ,, Veľa šťastia..." zamrmlala a Dracovi sa zazdalo, že sa snaží udržať plač.
Draco vyšpirntoval z hradu. ,, Okey chlape, ideš nato..." Draco si dal na tvár ešte dve slabé facky a premiestnil sa.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
The One
ФанфикMoja prvá FF. Kedže som zistila, že som už prečítala všetko a nemám sa už ako inak zabaviť, skúsim napísať svoju. Písané z pohľadu aj Draca aj Hermiony. Upozorňujem, že mam slovík ako obkladač. Občas. Keď sa to bude hodiť. A áno, som miestami aj...