Pred hotelom bolo hlučno. Bola polnoc a väčšina ľudí zrejme práve začala žiť. Z vonku sa ozývala živá vrava, pískanie a smiech. Ľudia v Taliansku si užívali krásnu piatkovú noc. Draco Malfoy zatiaľ sedel v kresle v hotelovej izbe a fajčil asi dvadsiatu cigaretu. Ron Weasley sedel na zemi, pri Dracovi a popíjal whisky. Parvati Patilová, stále zviazaná a umlčaná sedela v kúte s neprítomným výrazom na tvári, dokonca sa zdalo, že sa nudí. Hermiona Grangerová rozprávala už hodinu v kuse a Harry Potter striedal nálady ako aprílové počasie. Keď mu Hermiona povedala, že je ženatý kopal do skrine, keď mu povedala, že bol pod vplyvom silného elixíru láska, bolo treba Rona aj Draca aby ho udržali, kým on sa snažil dostať k Parvati a zrejeme ju prizabiť. Keď však nastal moment, pri ktorom Hermiona rozprávala ako sa dostali zo školy a prišli ho zachrániť, rozžiarili sa mu oči. ,, Ja som to vedel!" zvolal Harry šťastne sa usmial. ,, Čo si vedel?" spýtala sa Hermiona. ,, Že ti nie som ľahostajný..." povedal a chcel sa jej dotknúť ale ona odtiahla. ,, Harry, samozrejme, že nie si. Ale nie je to tak ako si myslíš..." povedala Hermiona vyrovnane. Harry na ňu nechápavo pozeral. ,, Si to ty Harry! Si môj najlepší kamarát a úprimne toto je to najmenej, čo som kvôli tebe podstúpila." povedala a Potter si znova sadol na gauč a vložil si hlavu do dlaní. ,, Fajn, ako povieš a teraz...Čo tu robí on?" spýtal sa a ukázal na Malfoya. ,, Toto ešte len bude zábava..." zašepkal Dracovi Ron a ten prikývol. Hermiona si vzdychla. ,, Vieš Harry, náš vzťah sa zmenil..." začala Hermiona a Harry bol hneď na nohách. ,, To nemyslíš vážne!" zreval a vtedy bol na nohách už aj Draco s Ronom. Draco si všimol, že Parvati sa smeje. ,, Harry..." povedala Hermiona ale Potter ju nenechal dopovedať. ,, Takže ty, práve ty!" prskal. ,, Chodíš s ním? Naozaj Hermiona?" ,, Áno, Harry práve ja a naozaj mi je jedno či to schvaľuješ alebo nie. Ja som sa musela zmieriť s väčšími sračkami, ktoré si urobil takže buď to pre dýchaš alebo sa nemáme o čom baviť!" povedala Hermiona bez toho aby čo i len žmurkla. Harry sa rozosmial, zúfalo a sadol si na gauč. ,, Ako sa mám podľa teba zmieriť s tým, že žena, ktorú milujem chodí s niekým iným a ku všetkému je to Malfoy!" povedal Harry. Hermiona si unavene sadla na voľné kreslo. Preplietla si prsty na rukách a priložila si ich k ústam, pozerala do zeme akoby tuho premýšľala. Ostalo ticho. Bolo počuť ako Ron prehltol poriadny dúšok whisky. ,, Harry, ja naozaj neviem." začala Hermiona a Harry si odfrkol. ,, Ja som bola vždy tvoja kamarátka, vždy a aj vždy budem a to čo cítiš...To sa proste niekedy stane ale neverím, že to dokáže byť silnejšie ako naše priateľstvo." dokončila a pozrela na Vyvoleného. ,, Ty s tým akože súhlasíš?" vyštekol na Rona a ten sa zatváril prekvapene, ako keby si až teraz uvedomil, že sa ho to tiež týka. ,, Kámo, si mi ako brat ale Ginny je moja sestra. Žiadal si ma aby si s ňou mohol byť a teraz na mňa vyletíš, že schvaľujem to, že jej najlepšia priateľka, ktorú ma podľa mňa, radšej ako mňa, nezačne chodiť s jej životnou láskou?" vysypal Ron a na konci sa sarkasticky zasmial. ,, Bol by som práveže nasratý, keby ti tú šancu dala..." zašepkal na koniec a Potter zvesil hlavu. ,, Načo ste ma zachraňovali?" spýtal sa zrazu a Dracovi skoro vypadla cigareta. ,, To sa ten debil vážne pýta?" povedal si v duchu. Hermiona nechápavo klipkala očami a Ron si tresol rukou po čele. ,, Načo? Načo?!" Hermiona sa hystericky rozkričala. ,, No zrejme preto zlatúšik, že si bol očarovaný a ženatý!" prskala. ,, A toto je podľa teba lepšie?" odpovedal jej rovnako Harry. ,, Mám vedieť, že tam niekde si s ním?" spýtal sa a ukázal na Draca, ktorý práve zobral Ronovi z ruky pohárik a celý ho do seba hodil. Podal ho Ronovi naspäť a ten uznanlivo prikývol a nalial ďalší. ,, Tak to je a naučíš sa stým žiť, dáš sa dokopy, zistíš čo chceš v živote robiť a určite niekoho stretneš a budeš sa správať ako človek a môj kamarát, ktorého tak ľúbim!" kričala Hermiona a bolo vidno, že sa veľmi ovláda aby neplakala. ,, Sa ti povie..." zašomral Harry a znova si vložil hlavu do dlaní. ,, Harry, dokázal si neskutočné veci, proste teraz nevieš čo so životom a ja to chápem, myslím, že si drvivú väčšinu života prežil v presvedčení, že sa nedožiješ ani toho veku a tak nemáš plán...." rozprávala pokojne Hermiona a prešla k nemu. Položila mu ruku na plece a stisla ho. ,, Ja ti proste verím Harry a chcem ťa vo svojom živote ale toto musí prestať..." šepkala. Draco do seba kopol druhý pohár a Ron už pil z fľaše. ,, Nikdy sa nezmierim stým, že si sním..." povedal a Hermiona si ťažko vzdychla. Z očí jej vypadli dve veľké slzy. Zrazu sa prudko postavila a pretrela si tvár. ,, Ako myslíš Harry, ak niekedy zmeníš názor, vieš kde ma nájdeš a ja tam bude, budem čakať, že za mnou príde môj najlepší kamarát a všetko bude znova v poriadku!" povedala a pozrela na Draca. Ten to bral ako signál a postavil sa na nohy, rovnako to spravil aj Ron. ,, Túto..." povedala Hermiona po ceste k dverám a ukázala na Parvati. ,, Vybav si to, neverím, že sa je podarí ťa zblbnúť znova!" povedala a už bola pri dverách. ,, Ako naozaj brácho, bojoval si proti Voldemortovi a necháš jednu ženskú aby ťa ovládala?" spýtal sa so smiechom Ron. ,, Aspoň ty nebuď kretén..." zamumlal Harry. ,, Prídem ťa ešte pozrieť!" zakričal Ron a už vychádzali z dverí. Kráčali rýchlo a mlčky a zastavili sa až pred hotelom. Hermiona sa však rozbehla. Draco a Ron sa len pozreli na seba a rozutekali sa za ňou. Bežala prekvapivo rýchlo. Dracovi bolo jasné kam uteká, preto trošku spomalil. Keď po krátkom behu dorazila Hermiona na pláž zastavila sa. Pozrela na more a rozkričala sa. Nekričala nič konkrétne len potrebovala nejako zo seba dostať hnev, smútok aj pocit bezmocnosti. Ron a Draco už len kráčali a sledovali scénu pred nimi. Hermiona si vyzula jednu topánku a šmarila ju do mora. ,, Ten kretén!" zakričala a Draco sa usmial. Zhodila si druhú a aj tu zahodila. ,, Debil!" znova zakričala a to smial už aj Ron. Hermiona si prudko sadla na zadok a bola rada, že je tam piesok. Draco k nej prišiel a objal ju okolo ramien. ,, Láska, upokoj sa..." povedal a ona so slzami v očiach prikývla. ,, Nechápem to...Ja to proste nechápem!!" zavzlykala. To už na druhej strane sedel aj Ron. ,, Vieš, Hermiona, aj ja som bol do teba zamilovaný..." zašepkal. Hermiona na neho vyvalila oči a Draco sa pousmial. Toto predpokladal. ,, Nepozeraj tak na mňa! Hovorím, že som BOL nie, že SOM!" zdôraznil Ron. ,, Bolo šialene jednoduché sa do teba zamilovať, vždy si pri nás bola...." vysvetľoval a Hermiona zatvorila oči. ,, Ja som však vedel, že ty to tak necítiš a naše priateľstvo bolo proste pre mňa viac..." pokračoval Ron a Hermiona sa na neho slabo usmiala. ,, Prejde ho to, ver mi!" povedal jej a pohladkal ju po ramene. Hermiona sa pochybovačne zasmiala. ,, A keď nie?" spýtala sa a Ron si vzdychol. ,, Neviem ale proste verím tomu, že je to náš Harry a vráti sa k sebe..." dokončil Ron. Dlho sedeli mlčky a pozerali na more. Svetlá mesta ho osvetľovali a bol to krásny pohľad. ,, Nerád vás opúšťam ale idem ho ešte skontrolovať a naozaj by som sa potreboval vyspať!" povedal Ron a postavil sa. Oprašoval si piesok z nohavíc a pozrel na dvojicu. ,, V hoteli máte izbu na moje meno, ja som tam tiež len sme na jedenástom poschodí, spýtajte sa na recepcií." Hermiona prikývla a Draca sa vďačne usmial. ,, Zajtra dáme obed?" spýtal sa ,, Samozrejme, voláme si..." povedala Hermiona a Ron sa pustil krokom smerom k hotelu. Draco zobral Hermione bradu medzi prsty. Vyzerala smutná a unavená. ,, Už je koniec láska..." povedal a dal jej jemný bozk. Hermiona spočiatku váhala ale netrvalo dlho a uvoľnila sa. Bozkávala ho zo všetkým čo vtedy cítila. Cítila vďaku, zato že tam bol, cítila lásku, ktorú jej dokazoval deň čo deň a dnes naozaj mimoriadne. Cítila však túžbu, neskutočnú túžbu, ktorá jej prenikala až do končekov prstov. Využila priestor a obkročmo si na Draca sadla a neprestávala ho bozkávať. ,, Hotel?" spýtal sa medzi bozkami Draco. ,, Nekaz to!" zašepkala Hermiona a Draco prikývol. Bozkával ju na krk a rukou jej prešiel na brucho. V tom ju prestal bozkávať a obzrel sa dookola. Hermiona sa na neho spýtavo pozrela a ťažko dýchala. ,, Čakám, či odniekiaľ vyskočí Mcgonagallka..." povedal a Hermiona sa rozosmiala. V tom jej ruku presunul vyššie, rovno pod podprsenku a ona sa smiať prestala. Znova mu lačno skočila po perách a rozopínala mu košeľu. Išlo jej to rýchlo, čo prekvapilo Draca a nechcel zaostávať tak, jej jedným ťahom pretiahol tričko cez hlavu. Nechcel na ňu dlho pozerať, bál sa, že začne premýšľať, nedaj Merlin hanbiť a to nechcel riskovať. Vybozkával si dlhú čiaru dolu jej krkom až k hrudníku. Jemne jej dal prstami dole ramienka od podprsenky ale to si zrejme ani nevšimla. Hermiona mala zatvorené očí a zaklonenú hlavu. Užívala si to. Bolo to úplne iné ako prvý krát, žiadny stres, hanba alebo strach. Toto bolo to čo chcela a potrebovala. Potrebovala jeho. Keď jej Draco rozopol podprsenku ona ju bez váhania odhodila. Ostal v šoku. Prstami jej prešiel po hladkej koži na chrbte a cítil ako jej naskočili zimomriavky. Využil ten moment a pevne ju chytil. Zvalil ju do piesku a dostal sa nad ňu. Myslel si, že aspoň teraz spomalí ale ona to brala ako šancu mu začať rozopínať nohavice. ,, Nech spomalí!" kričal v hlave Draco. Opatrne jej dal ruky preč z nohavíc, aj keď Hermiona už patrične pocítila aký je vzrušený a to ju rozpálilo ešte viac. Draco pomaly prešiel rukami po jej hrudi a zastavil sa nad zapínaním tých jej. Hermiona sa uvoľni a rukami ho držala za paže. Draco jej rozopol rifle a pomaly ich stiahol. Odhodil ich niekde vedľa. Začal jej bozkávať brucho a Hermiona už nemohla inak a zastonala. ,, Toto bude rýchle..." pomyslel si ale vedel, že musí vydržať čo sa dá, toto bol rozhodujúci moment. Prešiel perami až k lemu jej nohavičiek a zakusol sa do nich. Hermiona zadržala dych a prehla sa ako prút. To už Draco nevydržal a na jedno šklbnutie, ich zubami stiahol. Hermiona sa rozhodla vyrovnať stav odhalenia a prešla rukami k lemu jeho nohavíc, teraz ich už rozpla bez zaváhania. Draco ju znova pritlačil k piesku a Hermiona sa nadvihla, prstami na nohách sa dostala k jeho rifliam a začala mu ich sťahovať. Zabralo to a Draco to naraz stiahol aj s boxerkami. Vtedy sa zastavil, dýchal ťažko a prerývane a pozrel na ženu pod sebou. Ona mu pohľad opätovala. Draco však čakal na súhlas, on naozaj čakal do poslednej chvíle na jej súhlas. Hermiona to pochopila a prikývla. Nohy mala stále obtočené okolo neho a tak to šlo jednoducho. Vnikol do nej jednoducho, bola taká vzrušená, že nebolo treba žiadne ďalšie dotyky alebo hry. Hermiona hlasno zastenala a Draco sa v ten moment prestal ovládať. Dával do toho všetko a prvý krát mal pocit, že toto nie je obyčajný sex, že toto je niečo načo nikdy nezabudne. Ona bola dokonalá, dokonalá pre neho a jej telo to vnímalo rovnako. Hermiona mu zaryla nechty hlboko do kože na chrbte a Draco vedel, že teraz sa už môže uvoľniť aj on. Ruky zaryl do piesku, hlavu zaboril Hermione do krku a hlasno vyvrcholil. O pár minút neskôr, keď mu srdce prestalo búšiť až v hlave a Hermiona sa prestala triasť zdvihol hlavu a pozrel na ňu. ,, Ani nevieš ako veľmi ťa milujem Hermiona..." zašepkal a ona sa usmiala. ,, Ale viem..." povedala a dala mu jemný bozk. ,, Viem to, pretože rovnako ja milujem teba..." dokončila a teraz ju pre zmenu pobozkal on.
ESTÁS LEYENDO
The One
FanficMoja prvá FF. Kedže som zistila, že som už prečítala všetko a nemám sa už ako inak zabaviť, skúsim napísať svoju. Písané z pohľadu aj Draca aj Hermiony. Upozorňujem, že mam slovík ako obkladač. Občas. Keď sa to bude hodiť. A áno, som miestami aj...