A Thousand Years

582 24 6
                                    


Od vyvesenia oznamu o Halloweenskom plese ubehol presne týždeň a Draco si bol istý, že tri ďalšie už neprežije. Celý Rokfort bol ako utrhnutý z reťaze. Dievčatá chodili v hromadných húfoch a stále riešili len vlasy, nechty, šaty a v neposlednom rade, doprovod. Draco ďakoval Merlinovi, že bol neobľúbený a hlavne, že všetci vedeli, že má Hermionu. Simon a Patrick z jeho tímu, už skončili na ošetrovni, pretože slušne odmietli, dve prerastené siedmačky z bifľomoru, ktoré ich pozvali na ples a tým to veru slušné neprišlo. Jedna použila na Simona kliatbu, po ktorej mi začali nekontrolovateľne rásť vlasy a chlpy. Kým s ním Louise Donoven prišiel na ošetrovňu, vyzeral Simon ako klbko chlpov. Patrickovi zas na krku vyrašila obrovský bradavica, ktorá praskla každých desať minút a všetkých v okruhu dvoch metrov, trafila sprcha z hnisu. ,, Po tomto so mnou žiadna na ples nepôjde!" povedal Patrick, keď ho boli na druhý deň pozrieť na ošetrovni. ,, Ja si ťa vezmem..." povedala Mia a usmiala sa. Patrick sa zatváril akoby prišli skôr Vianoce a Draco si vydýchol. Nepáčilo sa mu, že bude mať v tíme románik ale nechcel im to kaziť. Plesová horúčka bohužiaľ neobišla ani Hermionu a Ginny. ,, Je úžasné, že nemusíme mať spoločenské habity, úprimne, nikdy sa mi to nepáčilo, radšej krásne plesové šaty!" povedala Ginny v jeden večer, kedy sedeli v klubovni a robili úlohy. Teda on robil úlohy a Hermiona s Ginny si prezerali katalóg so šatami, ktorý im poslala Hermionina mama. Ďalšia kopa časopisov ležala vedľa a v podstate všade sa nejaký váľal. Hermiona totiž túto radostnú novinu oznámila aj Narcisse, ktorá jej hneď poslala pár časopisov a kontakt na jej osobného krajčíra. ,, Donoven ťa už pozval?" vyzvedala Hermiona a Draco zdvihol hlavu. Ginny si vzdychla. ,, Hej a aj som súhlasila ale..." ,, Ale máš čakať..." dokončil Draco a Hermiona po ňom strelila varovným pohľadom. ,, Nepozeraj tak na mňa láska!" obraňoval sa Draco. ,, Má pravdu..." začala Ginny a Draco sa víťazne usmial. ,, Ja len, naozaj neviem čo mám robiť a čo budem robiť a možno skočím z okna! Neviem!" povedala Ginny a frustrovane odložila časopis. ,, Nemôžeme sa proste tváriť, že sa nič nedeje a Blaise neposlal žiadny list..." Draco jej skočil do reči. ,, A nespávaš v jeho izbe, z jeho tričkom noc čo noc..." Hermiona po ňom hodila časopis ale Draco sa šikovne uhol. ,, Dilino, príde deň kedy to vyriešim ale teraz ma kurva nechaj žiť!" zvolala Ginny a Draco na znak toho, že sa vzdáva zvesil ruky. ,, Ďakujem!" povedala Ginny, keď si všimla jeho gesto a usmiala sa. ,, Mimochodom, ty si už Hermionu pozval?" rýpla si. Dracovi zamrzol úsmev na tvári a Hermiona sklopila zrak. ,, To mám?" spýtal sa Draco. Ginny otrávene pretočila oči. ,, No nie, len preto, že ste spolu to nie je automatické!" vysvetlila Ginny. ,, Akože nie? Mňa ani na sekundu nepadlo, že nepôjdeme spolu..." povedal Draco a pozrel na Hermionu, ktorá sa samoľúbo usmievala. ,, Rozmyslím si to Malfoy..." povedala a Draco pretočil oči. Ginny sa uchechtávala. ,, Och ženy!" frustrovane zvolal a chytil si rukami tvár. ,, Chudáčik, máš to s nami ťažké?" chlácholivo sa pýtala Hermiona a už sa presúvala k nemu. Draco sa snažil nahodiť najsmutnejší pohľad a prikývol ako malé dieťa, keď sa ho pýtajú či ho niečo bolí. ,, A zlepší ti náladu, ak poviem, že s tebou pôjdem?" spýtala sa Hermiona a dala mu bozk na spánok, Draco znova prikývol. ,, Vieš tancovať láska?" šepla mu ucha a Draco na ňu neveriacky pozrel. ,, Som Malfoy, samozrejme, že viem!" zvolal. ,, Som zvedavá..." povedala so smiechom Hermiona. ,, Grangerová, pozametám s tebou celú sálu!" Hermione zmizol z tváre úsmev. ,, Slovo do boja! Dúfam, že jeden tanec venuješ aj mne..." ozvala sa Ginny a pobavene ich sledovala. Draco sa zazubil. ,, Dámy, odchádzam, musím sa vyspať a úprimne, ak budem počuť ešte slovo o nejakej čiernej čipke, tak otepliem a nakoniec pôjdem na ples s Donovenom!" povedal, vtisol Hermione nežný bozk a keď odchádzal, rozstrapatil Ginny vlasy. Neznášala to a tak zavrčala. Hermiona sa zasmiala. ,, Takže, radšej červená čipka?" spýtala sa Ginny Hermiony ale tá zavrtela hlavou. ,, Keby prídem v červenej Draco dostane záchvat!" povedala a Ginny sa zasmiala, Hermiona mala pravdu, Draco neznášal chrabromilské farby, aj keď sám mal na zápase ich tričko, ale to urobil pre Ginny. Bez dôvodu by si červenú na seba nedal, ani keby od toho závisel jeho život. ,, Premýšľala som nad striebornou..." začala Hermiona a Ginny sa rozžiarili oči. ,, Fúha, ideš tasiť ťažké zbrane..." Hermiona sa usmiala. ,, Chcem aby padol na riť, keď ma zbadá..." ,, To nebude problém kamoška!" vyhlásila Ginny a obe sa zasmiali.

The OneDonde viven las historias. Descúbrelo ahora