Dear Darlin'

638 25 11
                                    

Draco nasal teplý letný vzduch, keď vyšpirntoval do slizolisnkých spálni. Nevedel heslo ale u Hermiony ostať nemohol.  Mal neskutočnú chuť ju ubozkávať do bezvedomia. Vyzerala tak roztomilo, keď sa zahanbila zato aký kompliment mu zložila. Draco zastal, zhlboka sa nadýchol a oprel si čelo o studený múr. ,, Je to len kamarátka! Len kamarátka!" opakoval si a búchal si jemne hlavu o múr, akoby to chcel do nej dostať. ,,Prečo si klameš?" ozval sa ním hlas, ktorý nepochybne patril Blaisovi Zabinimu. ,, Bol by som v šoku, keby si nemal komentár!" povedal mu Draco, otočil sa a  pozrel do očí svojho najlepšieho kamaráta. ,, Ja si neklamem, len si to pripomínam..." dokončil Draco a videl ako sa Blaise zazubil. ,, Už si dokončil s Reďkovkou, to čo ste pred troma rokmi začali?" spýtal sa Draco, zúfalo chcel zmeniť tému.  Bola síce tma ale Blaise zbledol, vyzeral ako duch, Draco sa uchechtol. ,, Merlin! Tento pohľad...Vydrž!" Draco už začal z vrecka vyťahovať mobil, že si ho odfotí, keď mu Blaise pleskol po ruke. ,, Ona ti to povedala?" neveriacky sa na neho pozrel Blaise. ,, Predstav si...Povedala. Vedel som, že máš pre ňu slabosť ale až takto..." Draco sa zaškeril a Blaise ho mal chuť prizabiť. Do jeho komplikovaného vzťahu s najmladšou Weasleyovou. Merlin, pamätal si ako veľmi ju vtedy chcel. Nešlo len o to, že ho fyzicky priťahovala, keď videl je červené vlasy, išiel zošalieť. Okrem iného, bola úzasná. Naozaj, bola milá, múdra a vtipná. Všetko na nej ho priťahovalo. Keď, ju vtedy našiel uplakanú v žalároch, nechcel len zneužiť príležitosť, preto to ani nikdy nikomu nepovedal, nevzdal sa nádeje a keď bol s Pansy, proste nato nemyslel. Blaise mal teraz príležitosť sa k nej naozaj dostať, už boli dajme tomu kamaráti, keď nie to, aspoň sa rešpektovali. Mohli sa spolu ukázať na verejnosti a nikomu by to neprišlo zvláštne. Škoda, že to všetko prišlo tak neskoro. Bol by dal čokoľvek zato, keby to prišlo pred troma rokmi. Teraz už bolo neskoro, pre neho určite. ,, Dráčik, radšej mi povedz, či tú moju lepšiu prefektskú polovičku aj máš rád alebo ju len chceš..." povedal Blaise a oprel sa o stenu. Draco na neho vyvali oči. ,, Ty si ale kretén Blaise! Je to Grangerová, tu musíš mať rád aj keby si nechcel!" vyhlásil Draco a prikývol. ,, Myslíš, že ona cíti to isté?" Draco mykol plecami. ,, Dnes mi povedala, že som rozkošný..." priznal sa Draco a usmieval sa, spomenul si ako sa Hermiona teatrálne zahrabala do gauča, keď to povedala. ,, Mala vypité Draco, to sa nepočíta!" povedal otrávene Blaise a Dracovi zmizol úsmev z tváre. Blaise sa otočil a pobral sa na odchod. ,, Mimochodom, heslo je Serpent!" zvolal Blaise a kráčal ďalej. Draco sa pohol k žalárom. Bola to pravda? Povedala to len preto, že mala vypité? Tieto otázky sa vynárali Dracovi v hlave až kým nedošiel do klubovne. Bola úplne prázdná. ,, Chválabohu!" zamumla si a prešiel k dverám od spálne, na ktorých bolo číslo sedem. Otvoril dvere ale to čo videl naozaj nečakal. Bola tam len jedna posteľ, všetky ostatné boli preč. Miesto nich tam mal komody a poličky na knihy, dokonca jedno pohodlne vyzerajúce kreslo. Draco ostal nemo stáť vo dverách. Až teraz mu došlo, ako sú vlastne všetci preč. Theo, Crabe, Goyle, nikto tam nebol. Jeden bol mŕtvy a o ďalších nemal žiadne správy. Zavrel za sebou dvere a vykročil k posteli. Zhodil zo seba veci a natiahol si staré tričko. Bol sám, tak zúfalo sám. Chvíľu zvažoval, že sa vráti ku Blaisovi a Hermione ale nechcel aby ho niekto načapal, ako sa túla v noci pochodbách, hneď prvý večer. Prešiel k dverám a kúzlom ich zamkol. Napadlo mu s kým sa porozpráva, už dlho s ňou nehovoril. ,, Prečo tu kurva, nemáme okno!" zastonal. Chcel by mať prístup von, aspoň trošku, možno by ho lepšie počula, ale zrejme mu bude musieť stačiť toto. Ľahol si na studenú podlahu. Zatvoril oči a zhlboka sa nadýchol. Predstavil si jej tvár, ako ho počúva a ako sa usmieva. Zaliala ho vlna tepla, znova ju cítil, akoby bola vedľa neho. Otvoril oči a usmial sa na strop. ,, Ahoj Pans...Keby si vedela čo všetko sa stalo..." začal polohlasne hovoriť. Povedal jej všetko, o Blaisovi a o tom ako sa dobre drží, o Šikmej uličke a Hermione, o novinách a príchode do školy. Zámerne vynechal Ginny. Pansy neznášala okolo Blaisa, čo i len prítomnosť inej baby. ,, Ani nevieš, ako veľmi chýbaš Pans.." šepol Draco a pretrel si zvlhnuté oči. ,, Každopádne ťa budem informovať o všetkom, čo sa stane..." povedal a zasmial sa sám nad sebou. ,,Keby ma niekto videl, povie si, že mi už úplne drblo!" postavil sa a rozhodol sa zahrabať čo najviac do paplónov. Skontroloval mobil, Hermiona sa neozvala. To ho zamrzelo ale zrejme zaspala aj na tom gauči, vyzerala naozaj vyšťavene. Draco si ešte raz v hlave prehral scénu, ako mu hovorí, že je zlatý a zaspal. 

The OneWhere stories live. Discover now