All I Want

596 29 4
                                    


Draco Malfoy zúril. Ležal v nemocničnom krídle a od rannej návštevy Weasleyovej bol poriadne nabrúsený. Nechápal, čo také chcela povedať, keď vystrelila ako zlatá strela a tvárila sa, akoby zbadala diabla. Draco sa bál a preto zúril. Čo ak jeho najlepší priateľ, niečo skúšal na dievča, ktoré má až bolestne rád? Je vôbec možne, aby to Blaise spravil? Ako asi by zareagovala Hermiona. Bol si istý, že ho má rada, ale nevedel či dosť nato aby odolala niekomu ako je Blaise. Draco frustrovane zavrčal, keď v tom sa rozrazili dvere a dnu nakráčala Narcissa Malfoyová, ako bohyňa pomsty. Draco len zavrel oči, presne toto teraz potrebuje, hysterickú matku, čo bude jačať ako zmyslov zbavená. ,, Nerob sa, že spíš!" zvolala na neho Narcissa. ,, Keby som aj spal, matka, tvoj teatrálny príchod a najmä tvoj nežný hlások, by ma prebrali aj s kómy!" zavrčal Draco. Narcissa si ho však nevšímala, unavene klesla na stoličku. ,, Skoro som umrela od strachu, keď mi prišla sova z Rokfortu! Kde je ten krpatý Ír, nech ho umlátim vlastnými rukami!" zvolala a začala sa prudko otáčať a hľadať Finnigena. ,, Spí...Grangerka na neho vypálila nejaké kúzlo a za nič ho nemôžu zobudiť..." vysvetlil Draco. Narcissa sa zo široka usmiala. ,,Šikovné dievča..." zašepkala a Draco sa usmial. Hneď si spomenul nato ako šikovne vie narábať s jazykom a už mu búchalo srdce. ,, Draco mrzí ma to....Ja som vedela, že sa toto môže stať, keď sa tu vrátiš ale myslela som si...." nedokončila. V očiach už mala slzy a tak ju Draco chytil za ruku a prerušil.     ,, Som v pohode mami, toto sa mohlo stať aj na ulici a myslím, že po tom Hermioninom besnení, sa ma nikto nedotkne ani kvetinou..." Draco držal matku za ruku a ona sa upokojovala. ,, Beriem to tak, že sa domov vrátiť nechceš..." začala a Draco vyprskol od smiechu. ,, Ani keby, čo bolo mami..." ,, Je to aj kvôli nej?" spýtala sa ,, Je to najmä kvôli nej..." odpovedal Draco ale nepozeral sa matke do očí, na tieto debaty s ňou naozaj nebol stavaný. Narcissa sa zdvihla. ,, Idem ešte za riaditeľkou, spýtať sa na tresty pre tých...." nedokončila a prehltla veľkú kopu nadávok. Draco sa usmial a jeho matka mu dala bozk na čelo. ,, Neodídem, pokiaľ to nebude minimálne zavesenie za gule do prievanu!" zakričala od dverí a Draco vybuchol od smiechu.  

,, Baby?" nesmelo zaklopal na dvere s levom Blaise. Vnútri to zašumelo. ,, Áno?" ozvalo sa, bola to Ginny. ,, Neskočíme na raňajky a potom za Dracom?" spýtal sa. Dvere sa otvorili a stála v nich usmiata Hermiona. ,, Počul si o čom sme sa bavili?" spýtala sa. ,, Neskúšaj klamať Zabini!" ozvalo sa spoza Hermioninho chrbta. ,, Hej, počul a ak bude táto situácia ešte trápnejšia vyškriabem si očné buľvy dobre?" zasyčal. Hermiona sa rozosmiala. Blaise nechápal, čo jej tak zdvihlo náladu. ,, Nerobme z toho drámu! Vy dvaja ste si skoro zašukali a my dvaja..." ukázala prstom na Blaisa a na seba. ,, Sme mali malý moment, čo nič neznamenal, lebo by sa nič ani nestalo." Blaise na ňu vyvalil oči. ,, My sme skoro nešukali!" zhúkla Ginny a už sa rútila k dverám. ,, Ginnevra, hovor si čo chceš...Ja som to videla!" povedala Hermiona a obišla Blaisa by sa dostala von z izby. Ginny sa zastavila pred Blaisom. ,, Nič to neznamenalo!" zašepkala mu a on len prikývol. ,, Idete? Alebo plánuje pokračovať, kde ste včera skončili? " spýtala sa ich Hermiona a už nedočkavo poklepkávala nohou. Ginny pretočila oči a s vrčaním sa vybrala na raňajky. Boli už celkom hladní ale aj tak pred vchodom do sne všetci traja zastavili. ,, Ako si sadneme?" pípla Hermiona. ,, Ja nemám chuť jesť pri tých hovädách, pre ktoré je Draco rozrezaný ako kurča!" vyhlásila Ginny a zložila si ruky na prsiach. Blaisa sa usmial. ,, Keby toto niekedy niekto povedal...Neuverím!" vyhlásil. Hermiona a Ginny na neho pozreli. ,, Môžete si sadnúť ku mne..." navrhol Blaise. ,, Nebude to provokácia?" spýtala sa Hermiona. ,, No a? Nech vidia, kde ich máme!" povedala Ginny a vstúpila do Veľkej siene. Kráčala rovno a hlavu mala hore, na chrabromilský stôl sa ani nepozrela a prešla rovno za slizolinský. Blaisa sa pri tom pohľade začal smiať. ,, To dievča, ma nikdy neprestane prekvapovať!" potiahol Hermionu za ruku a nasledoval Ginny. Všetko pohľady vo Veľkej sieni sa upierali na trojicu, ktorá si sadla za jeden stôl, ešte aj profesori zízali s otvorenými ústami. Riaditeľka rýchlo zbehla od učiteľského stola a mierila k nim. ,, Toto bude zlé..." šepla Hermiona ale bola odhodlaná ostať sedieť, presne tam kde je.             ,, Chcete vy traja vyvolať vzburu?" spýtala sa riaditeľka tichým a veľmi nahnevaným hlasom.           ,, Odmietame sedieť za stolom, kde sedí banda psychopatov, čo sa dohadovali na tom, ako zabijú nášho kamaráta!" veľmi hlasno odpovedala Ginny. Jej vyhlásenie malo za následok silný šum. ,, Keby to urobili aspoň fér pani riaditeľka!" začal Blaise. ,, Keby nás vyzvali a bol by to boj jeden na jedného, nečudoval by som sa... S Dracom sme stým skoro rátali ale toto bolo pod pás..." dokončil. Minerva Mcgonagallová tento fakt uznala ale len vo svojej hlave a nedala to na sebe najavo. ,, Môžete takto sedieť..." Hermione sa rozžiarili oči. ,, Ale len do doby, kým sa nevráti pán Malfoy! Nechcem aby ste tu predvádzali to, čo v noci!" riaditeľka prísne pozrela na Hermionu a Ginny sa s rehotom zosypala na lavičku, Blaisa sa dusil vlastným jazykom, ako veľmi sa snažil nesmiať a Hermiona sčervenala ako paradajka. Riaditeľka na nich ešte raz prísne pozrela a odkráčala preč. ,, Ty vole!" zvolala Ginny a držala sa za tvár. ,, To si nepovedala, že vás v noci čapla riaditeľka!" Hermiona potriasla hlavou. Strašne sa hanbila. ,, A pri čom presne vás našla?" žmurkol na ňu Blaise a Hermiona po ňom hodila topinku. ,, Pri ničom ani len vzdialene podobnému tomu, čo ste robili vy dvaja!" povedala Hermiona a Ginny zmizol úsmev z tváre. Blaisa to však nerozhodilo. ,, Takže už padla aspoň pusa? Som na teba hrdý Grangerka, myslel som si, že k tomu nikdy nedôjde!" Hermiona zavrčala a Blaise si len s pokojom natieral na topinku džem. Zvyšok raňajok, prebehol v najväčšej tichosti. 

The OneМесто, где живут истории. Откройте их для себя