Thinking Out Loud

472 24 1
                                    

Je tu predposledná kapitola. Ako darček dostanete zajtra tú poslednú. Veselé Vianoce a ďakujem :-)

,, Prežili to všetci?" spýtala sa na druhý deň pri stole Hermiona Ginny. Ginny bola strapatá, pod očami mala veľké kruhy a držala sa za hlavu. ,, Hej, Nevilla našli ráno nahého v učebni Obrany proti čiernej mágii..." povedala a usrkla si z kávy. ,, Trošku sa to vymklo..." zasmiala sa Hermiona. Oslava promócie sa naozaj jemne vymkla z rúk. Končila o siedmej ráno a to až vtedy, keď to prišla utnúť samotná riaditeľka. Hermiona, Draco, Blaise ani Ginny tam už však neboli. Odišli chvíľku predtým na Astronomickú vežu. Veľa tancovali, spievali, plakali a objímali sa. Všetci sa úžasne bavili. Štvorica dorazila na Astronomickú vežu krátko predtým ako malo vychádzať slnko. ,, Posledná?" spýtal sa Draco a podával krabičku cigariet. Blaise si zobral a podal Ginny, tá podala Hermiona a všetci štyria si naraz pripálili. ,, Budem plakať!" povedala Hermiona a Draco ju objal okolo pása. ,, Ale prosím ťa...Neumierame, len sa posúvame ďalej!" povedala s úsmevom Ginny. ,, Ty zdrháš najďalej!" s výčitkou povedal Draco. ,, Ako vieš?" povedala s úškrnom a pozrela na Blaisa. Hermione sa zastavilo srdce. ,, Neodchádzaš však nie..." povedal ticho Draco a pozrel na Blaisa. Blaisa sa zasmial. ,, Nie, brácho neodchádzam ale nebudem istú dobu blízko..." povedal tajomne. ,, To myslíš ako?" spýtala sa Hermiona a prešla k Dracovi a chytila ho za ruku. ,, Ešte nie..." odpovedal Blaise. ,, Nebavme sa už o tom! Užívajte! Zajtra odchádzame!" zvolala Ginny a ukázala na východ slnka. V tú chvíľu a pár ďalších nikto neprehovoril. Každý si upratoval vo svojej hlave. Hermione bolo ľúto, že odchádza. Bol to jej domov a zažila tu neskutočne veľa dobrého. Pozrela na ľudí vedľa seba. Usmiala sa. Vždy si myslela, že vedľa nej budú Harry a Ron. Ale život to chcel inak a jej sa to páčilo. Draco stisol ruku ženy, ktorá stála vedľa neho. Neveril aké má šťastie, takto pred rokom bol opustený a myslel na najhoršie a teraz? Čakala ho budúcnosť o ktorej sa ani neodvážil snívať a to všetko vďaka nej, tej ktorej ruku držal a nikdy ju neplánoval pustiť. Ginny sa usmievala. Mala Rokfort rada ale nikdy pre ňu neznamenal toľko ako napríklad pre jej brata a Harryho. Tešila sa, že teraz konečne začne žiť. Sama a ako bude chcieť. To Taliansko sa rozhodla brať ako životnú šancu a dať do toho všetko. Kútikom oka pozrela na muža vedľa nej. Hovoril, že ju počká a ona, mu verila. Blaise sa zhlboka nadýchol. Neveril, že sa to skutočne deje. Stál tu, vedľa seba priateľov a Pansy nad sebou. Nezaoberal sa myšlienkou čo by sa stalo, keby tu bola. Proste to sa stať nemohlo. Užíval si čo mal teraz, mal pri sebe výborného kamaráta, výbornú kamarátku a ženu, ktorú trošku miloval a trošku nemohol zniesť. Hlavne však mal, jeden dokonalý plán.

,, Ako sa ti pre Merlina, podarilo za rok sem dostať toľko vecí!" povedala udýchane Draco a niesol krabicu plnú kníh. ,, Pre Merlina si čarodejník!" zvolala Hermiona, ktorá niesla tri také krabice, zmenšené na krabičky a hádzala ich ako slamky do cestovnej tašky. Draco s rachotom pustil krabicu. Hermiona sa zasmiala a mávnutím prútika ju zmenšila. Ostali sami. Ginny odišla pred hodinou, žiadne lúčenie nechceli. Vedeli, že za pár dní stretnú takže to nechceli dramatizovať. Blaise odišiel pred piatimi minútami. Objal Hermionu a s Dracom si dali poslednú cigaretu a pohárik na Astronomickej veži. Nehovorili nič. Nebolo treba. Na rozlúčku sa objali. Tiež sa mali za pár dni vidieť. Hneď po skúškach na chate. ,, Budem držať palce..." povedal Blaise a s malým kufrom kráčal k Rokfortskej hlavnej bráne. ,, Tak! Máme všetko?" spýtala sa Hermiona a pozrela sa po klubovni. V očiach ju začali páliť slzy. Draco ju objal okolo pása. ,, Neplač Grangerka, ideme do lepšieho..." šepol jej a pobozkal ju na krk. Odtiaľ nižšie a nižšie. Hermiona sa na neho prudko otočila. ,, Naposledy?" spýtala sa medzi bozkami. Draco jej neodpovedal, zdvihol ju a ona si preplietla nohy okolo jeho pása. Draco s ňou klesol na zem a tam sa patrične a hlasno rozlúčili s klubovňou, ktorá bola v podstate svedkom významných momentov.

The OneDonde viven las historias. Descúbrelo ahora