Let It All Go

553 25 1
                                    

 Draco a Hermiona mlčky kráčali do klubovne. Ona sa ho chcela spýtať tak veľa ale bola ešte veľmi nahnevaná. On jej chcel povedať tak veľa ale vedel, že nie je ešte čas. Prišli pred portrét, Draco chcel povedať heslo ale Hermiona ho zastavila. ,, Hej ty tam!" zhúkla Hermiona na dievča na lúke. ,, Chcem zmeniť heslo!" Draco na Hermionu vyvalil oči. ,, Najskôr povedzte staré!" vyzval ju portrét. ,, Lev a had..." povedala nedočkavo Hermiona. ,, Dobre. Teraz nové..." ,, Potter je všivák!" Draco vyprskol od smiechu. Dievča v portréte prikývlo a otvorili im dvere. Hermiona vošla do klubovne. ,, Blaise ho nebude vedieť..." začal opatrne Draco. Hermiona si sadla na gauč a odpila si z fľaše. ,, Tak zaklope nie?" odštekla Hermiona. Draco pretočil oči a sadol si na gauč oproti nej. ,, Čo sa tam stalo?" spýtala sa Hermiona a pozrela priamo Dracovi do očí, videl, že jej tam stále šľahajú blesky. ,, Nie je už neskoro na vysvetľovanie? Odpísala si ju..." odpovedal. Hermiona sa nahnevane nadýchla. ,, Malfoy, milujem ťa ale teraz ma fakt nevytáčaj!" šepla nebezpečne. ,, Porozprával som jej celý príbeh a ona povedala niečo ako, či zato že ju máš rada si musela bozkávať jej priateľa alebo či to dobré kamarátky robia a proste na mňa skočila..." vysvetlil a čakal ako Hermiona zareaguje. ,, Mrcha..." povedala Hermiona a odpila si z fľaše. Draco sa snažil odignorovať to čo Hermiona povedala, prišlo mu to celé pritiahnuté za vlasy. On sa síce hneval, dosť ale toto mu prišlo až príliš brutálne. ,, Odtrhol som sa od nej a začal som jej čistiť žalúdok, keď ste vošli." Hermiona prikývla. ,, Veríš mi?" spýtal sa Draco a presunul sa k nej. Hermiona ho pohladkala po líci. ,, Samozrejme, že ti verím. Keby to tak nebolo vmietla by mi to do ksichtu a ani by nežmurkla..." Draco zdvihol obočie. ,, Preto mi veríš?" spýtal sa. Hermiona pretočila oči. ,, Samozrejme nie len preto, milujem ťa, preto ti verím, len som stále ešte nahnevaná, prepáč..:" šepla Hermiona a venovala mu malý bozk. ,, Ona to nemyslela..." začal Draco ale Hermiona zdvihla ruku. ,, Nezastávaj sa jej! Nie je malá ani blbá aby nevedela čo robí!" nahnevane povedala Hermiona, vstala a prešla do okna aby si konečne zapálila. Draco sa k nej pridal. ,, Vážne to s ňou končíš?" spýtal sa jej po chvíli. ,, Ja neviem, som priveľmi nahnevaná a sklamaná. Nevedela som, že to v sebe má..." vyfúkla dym. ,, Samozrejme, že si to vedela." povedal s úškrnom Draco. Hermiona na neho nechápavo pozrela. ,, Videla si nás na tri sekundy a vedela si presne, čo urobila! Vedela si to o nej, len si myslím, že ti niekedy vyhovovalo, že dokáže byť zákerná za vás obe..." vysypal Draco. Vedel, že je to kruté ale tu bolo v hre kamarátstvo, dosť dôležité aj pre neho, Hermionu aj Ginny. Nechcel aby to baby odpískali len tak, pre nejakého Pottera alebo pre neho. ,, Keby som to vedela, nikdy by som sa s ňou nekamarátila, nezniesla by som pri sebe tak podlého človeka!" Hermiona vyhodila zvyšok cigarety z okna a prešla naspäť na gauč. ,, Grangerka vážne? A s kým chodíš?" pobavene sa spýtal Draco. Hermiona nechápavo klipkala očami, kým jej nedošiel význam jeho slov. ,, To je iné..." hodila rukou Hermiona. ,, Áno? V čom?" spýtal sa Draco a sadol si znova na gauč oproti nej. ,, Ty si bol idiot ale zmenil si sa! Hlavne si bol idiot proti svojej vôli to sa proste stáva! Ona toto urobila vedome!" ,, Láska, ja si naozaj nemyslím, že rozmýšľala..." povedal jej Draco. Hermiona zatvorila oči. ,, Keby si jej to povedala, možno by sa nič z toho nestalo..." Hermiona vyvalila oči na Draca. ,, Takže je to moja vina?" hlas už mala vysoký a Draco zatvoril oči. Presne vedel, že to takto pochopí a teraz si nadával zato, že to vôbec povedal. ,, Nie v prvom rade je to Potterova vina, teda nie to, že sa do teba zamiloval, to chápem..." povedala Hermiona sa trošku usmiala. ,, Ale to, že tu prišiel a správal sa ako šialený a kompletne vás rozoštval!" dokončil Draco. ,, Zato čo urobila, ten všivák vinu nenesie..." namietla Hermiona. ,, Keby si bola ty na jej mieste?" spýtal sa Draco a pozorne ju sledoval. ,, Akože, keby si ty po rozchode so mnou vyštartoval po nej?" spýtala sa Hermiona a Draco prikývol. ,, Zabila by som ťa..." povedala s úsmevom Hermiona. ,, Vidíš! Mňa nie ju!" Hermiona hodila rukou. ,, To je iné! Ja som nikdy len tak z trucu nevyštartovala napríklad po Blaisovi, keby s ním náhodou vtedy bola..." povedala Hermiona a Draco zdvihol obočie. ,, Si si istá?" spýtal sa a Hermiona privrela oči. ,, To nemôžeš myslieť vážne!" povedala varovne a Draco to vzdal. ,, Fajn, viem, že ty by si to neurobila, ale nie sme všetci rovnaký láska!" Ozvalo sa klopanie na dvere. Draco išiel otvoriť a Hermiona sa znova napila. Dnu vkráčal Blaise. ,, Mohli ste mi napísať..." zamrmlal Blaise. ,, Nenapadlo ma to brácho, prepáč..." povedal Draco a obaja si sadli oproti Hermione. ,, Kde je?" spýtala sa Hermiona. Blaise mykol plecami. ,, Hneváš sa na ňu?" spýtal sa Draco a Blaise znova mykol plecami. ,, Vieš snáď rozprávať nie?" vyštekla Hermiona. ,, Na mňa hnusná nebuď ja som nič neurobil!" povedal varovne Blaise. ,, Nechal som ju hore, nemám silu sa teraz s ňou baviť..." povedal a Draco si vzdychol. ,, Čo budeme robiť?" spýtal sa Draco po chvíli. ,, No..." začala Hermiona a pomaly sa postavila z gauča. ,, Ja idem spať a neviem, čo bude ďalej ale pre zatiaľ, pre mňa neexistuje, rovnako ako Potter!" Draco zvesil hlavu, Blaisov výraz bol neurčitý. Hermiona podišla k Dracovi a pobozkala ho. ,, Nenechávaj ma dnes samú...Prosím..." zašepkala a Draco prikývol. Keď si ľahli do postele, Draco ovinul ruky okolo Hermiona a tá si uložila hlavu na jeho rameno. ,, No tak láska, už môžeš..." zašepkal a dal jej bozk do vlasov. Presne v ten moment sa Hermiona rozplakala ako malé dieťa.

The OneWhere stories live. Discover now