Crazy In Love

573 27 6
                                    

Draco sa zobudil na čudný zvuk a ešte ani neotvoril oči, už bol nahnevaný. Snívalo sa mu o tom, že ich nevyrušila Mcgonagallová a mohli s Hermionou pokračovať. Ten sen bol tak živý, že mohol cítiť jej hebkú kožu na svojich rukách. Zvuk, ktorý Draco počul silnel. ,, Ani teraz nemám chvíľku..." pomyslel si a otvoril jedno oko. Videl rozmazane ale všimol si, že mu niekto sedí pri posteli. Dúfal, že to bude Hermiona. Tvoril obe oči a usmial sa. To čo však zbadal, na jeho sklamanie nebola Hermiona. Pri jeho posteli, s pilníkom na nechty, sedela Ginny Weasleyová a zrejme si robila manikúru. Draco nechápal, čo tam robí práve ona. Vyzerala však pokojne, takže sa Hermione, nič nemohla stať. ,, Reďkovka? Chýbal som ti ?" spýtal sa jej. Ginny sa zľakla a pilník jej vypadol z rúk. Mala na sebe čierne rifle a čierne tričko, keď sa zohla po pilník, Dracovi sa naskytol pohľad na jej zadok. Vyzeral veľmi dobre a Draco si v hlave nadal zato, že si to vôbec všimol. ,, Chceš aby ma kleplo Malfoy?" spýtala sa podráždene Ginny, keď si znova sadala na stoličku. ,, Tak prepáč ale teba by som tu nečakal..." povedal Draco a pozrel na Ginny. Ginny sčervenala. ,, Nuž, akosi som po včerajšku nemala kam ísť a na Hermionu sa bojím pozrieť, ale vy ste sa tu asi zabavili..." ukázala na Draca a šibalsky sa usmiala. Draco nechápal ani slovu čo povedala. ,, Prečo sa na ňu bojíš pozrieť?" Ginny zavrela oči a červenala ešte viac. Draco sa zrazu usmial, toto nebola červená z hnevu, toto bola stopercentná hanba a Draco tušil, kam to bude smerovať. ,, Keď včera odišla za tebou...." začala neochotne Ginny a Draco sa sústredil ako nikdy. ,, Ja a Blaise sme do seba celkom slušne skočili..." pokračovala. Draco ostal prekvapene pozerať, toto nebolo to čo čakal. ,, No keď sme si nejako, vykričali pár vecí....Tak po mne skočil..." Dokončila Ginny a Draco vybuchol od smiechu. ,, Začína to byť napínavé, pokračuj!" vyzval ju Draco a Ginny si otrávene odfrkla. ,, Chceš mi to povedať! Inak by si tu nebola!" povedal Draco a Ginny vedela, že má pravdu. Potrebovala sa s niekym porozprávať a s Hermionou, to zatiaľ nešlo. To bude tiež dlhá debata a na to nemala Ginny náladu. ,, No skrátka, po mne skočil, ja som sa nechala uniesť, začali lietať veci, jeho aj moje...." Draco ani nedýchal. ,, No a keď sme sa snažili dostať do jeho izby, tuším ma niesol...." Ginny už bola červená ako paradajka a Draco si to neskutočne užíval. Ginny si všimla jeho výraz a pleskla ho po ruke. ,, Ešte chvíľu sa tak blbo usmievaj a budeš tu o týždeň dlhšie!" Draco vyprskol smiechom. ,, Okey, sústredim sa. Blaise ťa niesol do izby aby z teba vyšukal..." ,, Malfoy!" Ginny ho teraz buchla prstom do hrude a Draco zastenal. ,, Niesol ma do izby..." Ginny sa odmlčala ale Draco sa stále tváril ublížene. ,, Keď sa tam zjavila Hermiona, neviem čo ste tu robili ale pery mala napuchnuté ako kačka!" Draco sa zazubil. ,, No, v tom ma Blaise pustil na zem a zdrhol do izby. Veľmi statočný chlap mimochodom..." utrúsila Ginny a Draco sa snažil ovládať, lebo keby zas vyprskol od smiechu, už by  mu to asi nedopovedala. ,, Hermiona sa tvárila, no dajme tomu, znechutene? A ja neviem prečo, možno preto, že keby som nebola vtedy prišla tak...." Ginny sa chytila za ústa a vytreštila oči. Toto začať nemala, nechcela povedať Dracovi ako našla Hermionu a Blaisa. Bol to len okamih a podľa nej, by sa zrejme nič nestalo, veď vedela, že Hermiona nejakým spôsobom chce Draca. Draco zbystril pozornosť. ,, Keby si neprišla kedy? A kam? Reďkovka!" zvolal Draco za Ginny ale tá už bežala preč. ,, Čo sa kurva deje?" Zakričal Draco ale to ho už nemohla počuť, bežala naozaj rýchlo. Dracovi sa to nepáčilo, ani trochu sa mu to nepáčilo. Dialo sa snáď niečo medzi Blaisom a Hermionou? Draco zaťal päste. ,, To by mi nespravil..." povedal si, v tom sa zjavila madam Pomfryová, že je čas skontrolovať rany. 

Ginny utekala ako o život, musela nájsť Hermionu. Musela sa s ňou porozprávať a musela sa priznať, že sa skoro prekecla, aby vymysleli plán ako to ututlať. Tiež sa jej musela spýtať, čo to malo včera znamenať, ten jej znechutený výraz. ,,Lev a had..." zašepkala a vrútila sa do prefektskej klubovne. Nikto tam však nebol, bez rozmýšľania rozrazila dvere na Hermioninej izbe. Tiež tam nikto nebol ale počula zvuk sprchy. Vydýchla si a sadla si na posteľ. Hermiona vybehla zo sprchy v župane a zbadala ako jej najlepšie kamarátka leží na posteli, tvárou dolu.        ,, Pre Merlina Ginn! Prepáč, že som vám to včera prerušila....Môžete kedykoľvek pokračovať! Len sa oblečiem a už tu nie som!" zvolala Hermiona a Ginny sa so smiechom otočila. ,, Ty si krava Hermiona! Nejde o to..." začala pomaly Ginny. ,, Včera si vyzerala dosť...Znechutená? Keď si nás zbadala..." Hermiona si vzdychla. Nebola pravda, že bola znechutená ale toto nečakala ani od Ginny ani od Blaisa. Ginny bola čerstvo po rozchode a Blaise, proste si myslela, že po Pansy pôjde na veci rozumnejšie. ,, To nie je pravda Ginn...Len som nečakala, že tak rýchlo hodíte za hlavu Harryho a Pansy..." povedala Hermiona a Ginny sa zatvárila, ako keby dostala facku. Vôbec si na Harryho nespomenula. Keď sa nad tým zamyslela, nemala čas na neho myslieť, od chvíle ako boli vo vlaku. Dialo sa toho priveľa a to ju rozptýlilo natoľko aby zabudla, ako s ňou jej životná láska zamietla. ,, Herm...Úprimne? Bola to len situácia...Len moment, kedy sme zrejme obaja potrebovali, nejako dostať zo seba nahromadenú energiu a stres..." začala Ginny. Hermiona len pochybovačne zdvihla obočie. ,, Nepozeraj tak na mňa! Sama vieš, čo ten človek dokáže s babou spraviť...." dokončila a Hermiona zčervenala. ,, Nič by sa nestalo Ginn...Bolo to, ako keby mi vyplo mozog a on tam proste bol! Akoby zastavilo čas..." vysvetľovala Hermiona a Ginny sa zasmiala a v tom jej úsmev zamrzol. ,, No, teraz si asi sadni a nechaj ma všetko dopovedať dobre?" začala Ginny vážne a Hermionou prešiel zlý pocit, tak si poslušne sadla a začala počúvať kamarátku. ,, Bola som ráno za Malfoyom. Potrebovala som sa vyrozprávať a vedela som, že jemu to akurát príde náramne vtipné. Začala som tam ako si nás načapala ale asi som nejako spomenula, že nemáš byť prečo zhnusená, veď keby som neprišla ja...." tam Ginny skončila. Hermiona bola mrtvolne bledá a z očí jej strieľali blesky. Ginny zvesila hlavu. ,, Nedokončila som to! Nič som nepovedala! Vedela som, že by to bol prúser!" snažila sa ospravedlniť svoje chovanie Ginny ale Hermionin výraz bol ako z kameňa. ,, Prepáč mi to Hermiona! Zachránime to ! Sľubujem!" zvolala Ginny a slzy už mala na krajíčku. Hermiona vtedy uvoľnila tvár, keď jej ona nevyčíta ako našla ju a Blaisa, nebude z toho robiť drámu. ,, Upokoj sa Ginny, nejako to zahráme!" Ginny sa vyrútila z postele a objala kamarátku. ,, Nie je nič, čo by sme nevyriešili...Proste povieme, že keby si neprišla, videla by si ako sa Blaisovi zložím pri nohách a je to!" vymyslela rýchly plán Hermiona a Ginny sa na ňu vďačne usmiala. 

Blaise Zabini nepokladal za správne počúvať za dverami, ale keď počul Ginny spomenúť meno Draco, neodolal. Keď počul Ginny, rozprávať o tom, čo skoro pred Dracom povedala, mal chuť tam vraziť a tú malú ryšaňu uškrtiť. Našťastie ostal až do konca ich rozprávania, aby si vypočul, čo chcú Dracovi povedať a on sa bude tiež tohto príbehu držať. Blaise zaliezol naspať do svojej izby a kúzlom otvoril zásuvku svojho stola. Vybral list určený pre Draca. ,, Kámo...Budeš stým dievčaťom, aj keď to bude posledné čo spravím!" hodil ten list naspäť a ľahol si na postel. Pretrel si rukami tvár. ,, Čo ťa to kurva napadlo, skoro pretiahnuť Weasleyovú!" povedal si sám pre seba.  Bola pravda, že od smrti Pansy nemal pri sebe ženu a keď na včera zacítil jej rozbúchané srdce a videl ten pohľad. Presne ten pohľad, aký mala pred troma rokmi, keď s ňou vrazil o stenu a jej nohy mal omotané okolo pása. Chutila úplne rovnako, bozkávala ho tak, akoby od toho závisel jej život. Je pravda, že jej telo sa zmenilo. Bola ženskejšia a Blaise, z toho šiel zošalieť. Ten pohľad, ktorý sa mu včera naskytol keď jej strhol blúzku, stál za všetky galeóny sveta. Čierna krajkovaná podprsenka volala potom aby jej ju dal dole. Škrábala ho do chrbta a on sa zas cítil ako kedysi. Pred celým tým jeho plánom a ešte ďaleko predtým. Znova sa cítil ako muž a dokonca mu hlavou preblesla myšlienka, že pre takéto momenty sa oplatí ostať na žive. Chcel tú ryšavú priviesť do stavu, kedy jediné čo bude vedieť povedať, bude jeho meno. V tom tam vpadla Grangerová a on sa prudko a nechcene vrátil do reality. Miesto Grangerovej zbadal Pansy ako na neho, znechutene hľadí. Skoro v ten moment zomrel, preto tak rýchlo zdrhol. Celú noc nespal a rozprával sa sám so sebou a ospravedlňoval sa, akoby ho mohla Pansy počuť. Cítil sa strašne a to že, sa mu pred Grangerovou asi hodinu pred tým, zastavilo dýchanie, si radšej ani nepripúšťal. Blaise sa postavil a pozrel sa do zrkadla. ,, Toto nesmieš viac dovoliť!" povedal si a vyšiel z izby, že zaklope babám a dajú si raňajky. Bude sa snažiť chovať normálne, nasadil úsmev a tak sa snažil aby vyzeral prirodzene, že zabudol zamknúť svoj šuflík, v ktorom boli všetky tie listy. 

The OneМесто, где живут истории. Откройте их для себя