Girls Just Want To Have Fun

629 27 1
                                    

Hermionin smiech s ozýval celým domom. ,, Že, kde nájdem Pottera..." opakovala si so smiechom. ,, Somár jeden!" utierala si oči, pretože sa smiala až jej slzy tiekli. Vedela si živo predstaviť, ako Draco zabúcha na Brlohu a v momentne ako sa otvoria ho buď zasiahne päsť alebo kliatba. Kým sa vrátila sa svoje miesto za stolom a svojej rannej káve, prišlo jej na myseľ, žeby mala informovať Narcissu. Vstala a pobrala sa hľadať svoj mobil. ,, Si čarodejnica sakra!" zamumlala ,, Accio mobil!" a mobil jej vletel do rúk, bol v kuchyni.

Rozmýšľala ako správu sformuluje aby Narcissa nedostala infarkt ak náhodou nevedela, že Draco išiel k nej. ,, Stavil sa tu D. aby sa mi ospravedlnil. Hovorila si, že sa dáva do poriadku ale mne prišiel ako veľmi silných antidepresívach. Čo ho to napadlo?" znela správa. Rýchlo ju odoslala a v tom začula z kuchyne známe PRASK! ,, Ginny?" zvolala, iba jej kamarátka sa premiestňovala rovno do kuchyne. Dali si to ako signál, aby Hermiona hneď vedela, kto to je a netasila prútik. ,, Čauky! Nemáš víno?" ozvala sa odtiaľ. Hermiona pozrela na hodiny. Bolo len jedenásť ráno, takže sa muselo niečo stať. Obvykle začínali až poobede. Aspoň ona Ginny. Nepreháňali to tak ako Draco ale pili viac, ako bolo možno normálne. Každý druhý deň sa stretli u Hermiony a popíjali, debatovali, plakali, spievali, tancovali. Neprišlo im vhodné aby sa takto ukazovali medzi ľuďmi. Pre reportérov boli stále horúca senzácia a už sa veľa tituliek zaoberalo výjazdmi Harryho a Rona. Boli ako odtrhnutí z reťaze. Trpel tým najmä vzťah Harryho a Ginny. Niežeby ju Harry nemiloval, on ju miloval a veľmi, lenže bol prvý krát za svoj život slobodný. Nie vzťahovo ale proste normálne. Žiadny Voldemort, vojna, horcruxy, proste nič. Konečne mohol byť obyčajný dospelý mladý muž a patrične to chcel osláviť. Ginny, to síce tiež nebrala tak, že sa majú hneď brať, mali len sedemnásť ale skôr si myslela, že pred návratom na Rokfort pôjdu na nejakú peknú, slnečnú dovolenku. No nič z toho sa nedialo. Harry a Ron búrali podniky v Londýne a ony ostali odkázané jedna na druhú.

Hermiona pomaličky vošla do kuchyne, kde už Ginny nalievala do dvoch veľký pohárov Merlot. ,, Takže...." začala Hermiona ,,Takže môj priateľ je idiot a moji zvyšný bratia, okrem Billa, sú totálny kokoti, Hermiona!" vysypala zo seba a napila sa. ,,Uff...Trošku silné slová, nie Ginn?" zobrala si pohár a čakala ,,Ani nie, včera ich napadlo, že v Londýne už nemajú kam ísť tak Fred, George, Charlie a Ron rozhodli že pôjdu chľastať do...Merlin, úplne mi vypadlo ako sa to volá," znova sa napila ,,Praga?" skúsila a prešla si jazykom po perách lebo tam mala ešte kvapky vína ,,Myslíš Praha, Ginny?" spýtala sa Hermiona a bola veľmi prekvapená. ,,Hej, hej, to. Takže včera večer si niekde ožratí ako Dáni, zohnali prenášadlo a odišli do Prahy!" znova sa napila. Toto Hermiona nečakala. ,,Ako ich vôbec napadla Praha, veď som ich nikdy nepočula o nej ani hovoriť!" ,, Mňa sa nepýtaj, podľa mňa si myslia, že tam bude more a palmy ale podľa toho čo som našla na nete, tam budú len kurvy, chľast a chlebíčky!" znova sa napila ,,A to im evidentne stačí, dementi!" pokračovala Ginny, ktorá bola už v tvári červená rovnako ako Merlot. ,,Ale no tak Ginn," snažila sa upokojiť kamarátku Hermiona ,,Nemyslím, že Harry zaujímajú kurvy!" pri tých slovách sa zasmiala, naozaj si to nevedela predstaviť. Vtedy sa začala smiať a Ginny. ,,Áno, ja viem, len som si myslela, že sa mi bude viac venovať, to je celé. Jediné, čo stihol spraviť odkedy vojna skončila, bolo pomôcť tebe s Malfoyom a aj to si myslím, že súhlasil lebo bol na šrot." V tom mala Ginny pravdu. Keď prišla Hermiona za Harry a povedala mu, že sa s ňou spojila Mcgonagallová, lebo jej na srdci leží osud Draca Malfoya, bol Harry mierne pripitý. ,, Drblo jej? Draco na Rokfort?" smial sa Harry, ktorý to pokladal za vtip ,,Harry, opatrne so slovami, nemusím ti povedať, čo pre teba spravila však? Ona ho príjme na Rokfort a ty pôjdeš za Kingsleym a zrušíš tu jeho podmienku, aj súd a všetko ostatné. Jasné?" Harry Potter ostal nemo zízať.

,,Prečo mám pocit, že toto nie je úplne Mcgonagallovej nápad Hermiona?" prižmúril oči a zadíval sa na ňu. ,, Lebo máš v sebe priveľa rumu?" spýtala sa Hermiona s rovnako prižmúrenými očami. ,,Fajn, chcete ho tam? Bude tam. Ešte že, ja nie!" vyhlásil a nalieval si ďalšieho panáka. ,,Ako to kurva, myslíš Potter?" zrevala Hermiona. Harrymu síce z tónu jej hlasu prebehol mráz po chrbte ale musel sa usmiať. Svojím spôsobom miloval, keď ho nazvala Potter. ,,Minister mi navrhol, že by som mohol hneď začať s aurorským výcvikom," odmlčal sa ,,Aj Ron by mohol." Znova sa napil a Hermiona len zavrela oči. ,, Vie to Ginny?" spýtala sa ,,Hej, povedala že mi narve Blesk do riti ak to spravím ale myslím, že by to mohla pochopiť." Znova sa napil. ,,Hej, jasné, veď sa tu bavíme len o Ginny, ona je taká milá a chápavá a nechá so sebou zametať! Spamätaj sa Harry! Prosím!" zvolala a zobrala mu pohár a napila sa aj ona. ,, Každý sa spamätáva Hermiona a každý inak. Ja si užívam, konečne! Ty, neviem zrejme čítaš a Mcgonagallová rieši stratené prípady. Každý ma svoju cestu!" vytrhol jej pohár. ,, Ako myslíš Harry, ale nemyslím si, že toto dopadne dobre." Vyhlásila a s tichým PRASK sa premiestnila domov.

Hermiona a Ginny v to poobedie pri popíjaní vína stihli vymaľovať spálňu Hemioniných rodičov. Rozobrať jej šatník a dokonca zaspievať si malé karaoke, kým dopíjali posledné zásoby vína, čo mala Hermiona doma. Ginny odchádzala okolo ôsmej večer, nebola schopná sa premiestniť, tak sa zrolovala do krbu a pritom sa smiala, že Santa. Hermiona poupratovala spúšť čo ostala v obývačke a v kuchyni a odhodlávala sa ísť upratovať aj do izby, kde bol zúfalý neporiadok, keď sa jej myšlienky znova zatúlali k Dracovi. Vyzeral tak zdravo a dobre, až je to nešlo do hlavy. Vedela od Narcissy, že začal dávať dokopy s úplným nasadením ale aj tak bola prekvapená. Tiež jej nešlo do hlavy, prečo mal potrebu sa jej ospravedlniť, aj keď dôvody, ktoré jej predostrel, chápala. ,,Och, to je idiot!" zamrmlala a postavila sa k oknu. Sledovala ich tichú ulicu a jej myšlienky patrili len blonďavému slizolinskému princovi a obavám. 

The OneDonde viven las historias. Descúbrelo ahora