Say Something

612 29 8
                                    


Bolo po polnoci, kým Hermiona Grangerová mala stále hlavu v paplóch a rozmýšľala či umrie rýchlo alebo pomaličky a Draco si to vychutná. V tom sa ozval zvuk, ktorý síce čakala ale nie v takej forme, ako sa ozval. Bolo to búchanie na vchodové dvere. Trieskanie, aby to bolo presné. Hermiona čakala zvonček. Vedela, že to príde ale kedže, to bola ona, mala hneď pripravených viac variant toho čo sa stane, keď ten zvonček zazvoní. Prvá: bude to Narcissa Malfoyová a oznámi jej, že je Draco nezvestný. Druhá: bude do Narcissa Malfoyová a oznámi jej, že Draco sa zabil. Tretia: bude to Narcissa Malfoyová s kuframi, pretože Draco podpálil Manor a zhorel sním. Štvrtá: bude to skupina aurorov, stým že,  Draco spáchal nejaký ohavný čin a či o tom niečo málo nevie. Piata: Bude to Harry, s tým že, Draco ide do Azkabanu za iný ohavný čin. Šiesta: bude to Draco Malfoy. Tam jej fantázia končila a nevedela čo sa stane, ak to naozaj bude on. Pomalým krokom sa vliekla k dverám a trieskanie neprestávalo. Tri krát sa poriadne nadýchla a otvorila dvere. Bingo! Varianta číslo šesť. Bol tam Draco Malfoy.

Stál tam. Oči červené, neuveriteľne červené. Ústa skrivené a tvár mokrá. Z jeho ortuťových očí padali slzy ako hrachy a ústa mal až bolestivo stlačené aby doslova nevzlykal. Hermiona stála a mala otvorené ústa. Toto nečakala. Toto si ani nevedela predstaviť. Nevedela čo povedať, len na neho civela, zasa. ,,Herm..." vydal Draco zo seba a vtedy padol na kolená, ruky zaboril do dlaní a plecia sa mu od vzlykov triasla. Hermiona to urobila úplne inštinktívne. Zviezla sa za ním dole a objala ho ako jej to ich pozícia najviac dovolila. Malfoy nepomáhal, stále mal tvár v dlaniach ale cítil čo urobila. ,, Všetko bude v poriadku Draco, prisahám všetko bude v poriadku." hovorila mu ticho do ucha. Hermiona popravde ani nevedela čo rozpráva, proste rozprávala. Táto scéna jej trhala srdce a už mala oči plné sĺz ale musela ich prehltnúť. Keby sa zložila aj ona, nepomohlo by to. Vtedy pocítila, že Draco povolil ruky, posunul ich Hermione na chrbát a opätoval jej objatie. 

,, Ďakujem Grangerová..."šepol jej do vlasov a Hermione skoro vypadli oči na jeho chrbát a vykotúľali sa príjazdovú cestu. Hermiona jemne povolila objatie a Draco urobil to isté. Teraz sa naskytla tá najabsurdnejšia situácia, ktorú ktokoľvek, kedykoľvek mohol vidieť. Draco Malfoy, ex smrťožrút, slizolinský princ, odporca muklov a bývala troska, je na kolenách pred Hermionou Grangerovou, členkou Zlatého tria, muklorodenou a vojnovou hrdinkou, ktorá bola na kolenách oproti nemu. Toto keby videl nejaký reportér, do konca roka by z toho bolo sedem kníh a seriál. 

Hľadeli na seba. Ona do jeho krvavých strieborných očí. On do jej prekvapených a troška preľaknutých, čokoládovo hnedých. Ani jeden z nich nemal tušenia, koľko tam sedia. Keď to ticho, už začínalo byť naozaj divné, bol to Draco, ktorý to ukončil. ,, Prečo...Prečo si to urobila?" spýtal sa a prešiel si rukami po očiach, stieral posledný zvyšky sĺz. ,, Ja..." koktala ,,Stretla som tvoju mamu, bola zúfalá, doslova. Po tom čo urobila pre Harryho....Teraz mal, proste niekto pomôcť jej." Hermiona nevedela ako na to zareaguje, on sa iba usmial. ,, To je pravda, nebyť nej zrejme by sme tu teraz nesedeli, nesmoklili a nevideli túto krásnu noc." ukázal palcom na nebo, ktoré bolo plné hviezd. Hermiona vzhliadla na hviezdy a usmiala sa, mal pravdu, bola naozaj krásna a bezchybná letná noc. ,, Ja nesmoklím Malfoy, ak si si nevšímol." usmiala sa a on sa čuduj svete, usmial tiež. ,, Pravda, som ako baba." pozrel na ňu a pokračoval ,, Vieš, chvíľu som si myslel, že je to príliš čisté a dokonalé nato aby sa dialo mne, ale vypustil som to z hlavy, priveľmi som upol na vidinu nového života, nato aby som riešil ako sa stalo. Popravde, chvíľu som si myslel, že je v tom vyššia sila.." otočil sa a sadol si pred dvere, chrbtom k Hermione. Ruky dal za seba aby ho podopierali a pozeral stále na nebo. Hermiona sa pridala, cítila, že v rozprávaní ešte neskončil. ,, Draco Malfoy snaď verí v Boha?" spýtala sa prekvapene, toto ju naozaj začínalo zaujímať. ,, Neviem či zrovna v Boha, Grangerová," usmial sa a pokračoval ,, Ale na nebo verím určite, rovnako ako aj na peklo." ,, Ako si sa vôbec k tomu dostal?" ,, Čítal som, veľa, o mukloch najmä. Chcel som o nich zistiť čo najviac, a čím viac som zisťoval, tým viac mi celé toto prišlo tak nezmyselné, že som sa pohrával s myšlienkou, že skočím z okna, za to všetko čo sa stalo. Myslel som si, že sa s tým žiť nedá. " odmlčal sa, pozrel na Hermionu, mala v očiach strach ,, Ale pokoj Grangerka..." zasmial sa štuchol ju do ramena ,, To mám už za sebou." znova pozeral na nebo. 

,, Takže prečo nebo a peklo?" vyzvedala ,, Zomrelo veľa ľudí nie? Zaujímalo ma či to je ich úplný koniec... Pri veľa ľuďoch si myslím že nie...Dora, Lupin a ona..." hovoril a Hermiona mala oči dokorán. ,,Dora? Myslíš Tonksovú?" neverila čo počuje ,,Áno, bola moja sesternica, to vieš nie ? Pamätám si, že ako decko som bol hrozne hrdý, že je aurorka, aj keď som to nemohol nikomu povedať!" zasmial sa a z oka mu vypadla ďalšia slza. ,, Koho si myslel tým ona, Malfoy?" došlo práve Hermione, že spomenul ONA. Koho tým mohol myslieť? Bola si istá, že na Rokforte nemal žiadnu priateľku. Niežeby o neho nebol záujem. Ou, to nie. Draco Malfoy priťahoval dievčatá z rôznych fakúlt ako magnet. Hermiona si v duchu niekoľko krát priznala, že vyzerá dobre to áno, aj múdry je ale chová sa ako idiot. Žeby bol v súkromí iný? To ju vtedy ani nenapadlo a keby aj áno, zavrhla by tú myšlienku ako celok. Pri jej otázke Draco zatvoril oči. Mal ten obraz pred sebou každú minútu, každého dňa. Odkedy vstal, pokým šiel spať. Videl záblesk jej vlasov, počul ako zašepkala jeho meno a padla na zem mŕtva. Videl len to a netušil čo sa dialo potom. Pokiaľ mu to niekto neporozprával. ,, Vieš, myslel som si, že na mňa dáva zhora pozor a že, celé toto, proste, že to urobila ona ..." začal sa smiať ,, Bláznivé nie?" otočil sa na Hermionu a tá videla ako mu z okna vypadla jedna slza rovno na chodník. ,,Kto...Kto ona?" spýtala sa a čakala na odpoveď. ,, Pansy Parkinsonová..." povedal Draco a pohľad mal stále upretý k nebu. 

The OneTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang