Tri od odchodu Blaisa Zabini z Rokfortskej strednej školy čarodejníckej prešli priveľmi rýchlo. Draco, Hermiona a Ginny si z prefektskej klubovne a komnát urobili bunker. Nechodili von, nechodili ani na hodiny. Po neviditeľným plášťom uprostred noci, chodili do kuchyne pre zásoby jedla. Celé tie tri dni nerobili nič iné len sedeli, spali, jedli. Niekedy sa rozprávali inokedy mlčali. ,, Myslíte si, že ten jeho nápad bol naozaj taký šialený?" spýtala sa Ginny uprostred noci na druhý deň. Stáli namačkaný pri okne a podávali si cigaretu. ,,Ako to myslíš?" spýtala sa jej Hermiona a vyfúkla dym. ,, No, neviem si ani predstaviť ako musel trpieť a vlastne, keby sa to stalo mne, zrejme uvažujem rovnako..." vysvetlila Ginny. ,, Reďkovka! Jeho život nemá skončiť takto! On to vie, aj Pansy niekde hore to vie. Má toho ešte veľa pred sebou..." hovoril Draco. Ginny mykla plecami. ,, Zaujímalo by ma, ako to funguje..." začala Hermiona. ,, Čo ako funguje?" spýtala sa Ginny. ,, No to, keď niekoho chcete vyliečiť zo samovražedných depresií..." Hermiona zobrala cigaretu od Draca a potiahla si. ,, Viete, keby bol v muklovkej nemocnici, nadopujúho liekmi a ani to nie je nikdy isté, či to zaberie." vysvetlila. ,, Netuším ale nikdy sa ho to nespýtam!" vyhlásil Draco a šiel sadnúť na gauč. ,, Ani ja Herm a ani ty!" skoro príkazom povedala Ginny. Hermiona sa zasmiala, bolo to prvý krát po troch dňoch. Nálada sa im troška začala vracať do normálu.
Na tretí deň ich uprostred meditácie, ktorú navrhla Hermiona vyskúšať, ich prekvapil výrazný krik od dverí. ,, A dosť!" pri dverách stála profesorka Mcgonagallová a zúrivo na nich hľadela. Všetci traja sa postavili a pozerali na ňu. ,, Nová varianta Zlatého Tria?" povedala si pre seba riaditeľka a v duchu sa zasmiala, musela však udržať vážnu tvár. ,, Čo si vy traja myslíte, že robíte?" spýtala sa ich a trojica si len niečo zamumla popod nos a pozerala do zeme. ,, Naša hlavná prefektka sa tri dni neukáže v škole?" kričala ,, Jediný siedmak zo slizolinu ignoruje vyučovanie a Weasleyová v ničom nezaostáva? Ako si to predstavujete?" Hermiona už otvárala ústa ale profesorka ju zahriakla. ,, Ticho slečna Grangerová! Nemáte žiadne zvláštne výhody! Rozumiete mi? Viem, že to čo sa stalo bolo ťažké ale treba ísť ďalej..." hlas jej preskočil a Ginny sa skoro rozosmiala, keby ju Hermiona nekopla nenápadne do nohy. ,, Pán Zabini by zrejme nebol nadšený, keď sa vráti, že ste tu vy traja zatiaľ zhnili!" povedala riaditeľka už tichším hlasom, ale stále rázne. Všetci traja sa na seba pozreli. To ich nenapadlo. ,, Od zajtra ste nazad v škole!" prikázala riaditeľka. Otočila a kráčala k východu, keď sa zrazu znova pozrela na trojicu, ktorá stále nehybne stála. ,, A aby som nezabudla, kedže som už nato zabudla, keď som vám posielala listy..." zamumlala. ,, Je načase začať trénovať metlobal a dvaja kapitáni sú nezvestní!" Dracovi vyšlo z úst prekvapené ,, Čoooooo?" Ginny padla sánka. ,, Kapitáni?" jediná Hermiona dokázala niečo povedať. ,, Áno slečna Grangerová, kapitáni! Rokfort má dlhú metlobalovú tradíciu a ničím...Opakujem ničím, ju nenechám zničiť! Pán Malfoy sa oficiálne stáva kapitánom Slizolinského družstva a slečna Weasleyová toho chrabromilského. Prvý zápas je o mesiac...Dajte dokopy družstvá!" zahučala a už jej nebolo. ,, Kapitán?" spýtal sa neveriacky Draco. ,, Kapitánka?" zopakovala Ginny. Hermiona si sadla na gauč a vybuchla do smiechu. ,, Čo ti je vtipné Grangerka?" spýtal sa zamračene Draco. Hermiona sa však len smiala. ,, Keď si predstavím..." začala, ale smiech jej bránil hovoriť súvisle vety. Ginny nervózne pretočila oči. ,, Keď si predstavím ako hráte proti sebe..." Draco sa pozrel na Ginny a ona na Draca. ,, No do riti..." vzdychla si Ginny a zvalila sa na gauč.
Hermiona pozerala raz na Draca a raz na Ginny. Už hodinu sedeli a debatovali len o metlobale. Hermiona si myslela, že toto má už nadobro za sebou a vôbec ju nenapadlo na ten šport čo i len myslieť. ,, Pochybujem, že poskladám tím..." zastonal Draco. ,, Ty nie si dosť dobrý za všetkých?" neveriacky sa spýtala Ginny. ,, Reďkovka! Ja ťa varujem..." zdvihol výhražne prst Draco a Ginny sa len zasmiala. ,, Uuuu a čo spravíš? Budeš hrať na všetkých postoch a ako bonus ma zhodíš z metly?" rýpala Ginny. Draco zavrel oči. ,, Neudrieš ženu, neudrieš ženu..." mumlal si popod nos a Ginny sa len smiala. ,, Je to také čudné nie?" spýtala sa Ginny. ,, Akože zrazu máme riešiť niečo tak obyčajné ako je metlobal?" skúsila odpovedať Hermiona. Ginny prikývla. ,, Hej, tiež mám ten pocit ale možno presne toto potrebujeme..." povedala Hermiona. Prišlo jej to nereálne, že zas bude sedieť na tribúne a podporovať kamarátov v hre. Teda kamarátku, Draco už zrejme nebol len jej kamarát ale za celý čas sa nedostali k tomu, aby sa porozprávali o tom, čo medzi nimi vlastne teraz je. ,, Dobre ženy!" zvolal Draco a postavil sa. ,, Idem zohnať tím!" odhodlane povedal a pozrel na Hermionu. Díval sa tak, ako keby zvažoval ako sa rozlúčiť. Nakoniec sa rozhodol a priskočil k Hermione. Potiahol ju za ruky a postavil tesne pred seba. ,, Drž mi palce zlato!" povedal jej, chytil ju okolo pása a zaklonil ako keby práve dokončili tanečné číslo. ,, Teraz nepozeraj Reďkovka, toto je len pre dospelých!" povedal smerom k Ginny a dal Hermione vášnivý bozk. Ginny znechutene odfrkla ale smiala sa. Draco postavil prekvapenú Hermionu naspäť na nohy a vybral sa k odchodu. ,, Ten sa fakt nezdá..." skonštatovala Ginny. Hermiona sa zvalila vedľa nej. ,, Ty nejdeš zbierať tím?" spýtala sa Hermiona kamarátky. Ginny len hodila rukou. ,, Prosím ťa, dám mu náskok..." povedala. ,, Herm?" ,, Áno?" Hermiona pozrela na kamarátku. ,, Teraz ste akože spolu?" spýtala sa Ginny s lišiackym úsmevom. Hermiona pretočila oči. ,, Neviem, asi, možno...Nebavili sme sa o tom, akosi sme nemali príležitosť.." povedala Hermiona a začala si skúmať nechty na rukách. ,, Len z toho nerobte teenegerskú drámu lebo ma naozaj napne!" vyhlásila Ginny a začala sa stavať na nohy. ,, To čo sme zameškali za tri dni budeme ignorovať?" spýtala sa Ginny. Hermione vystrelili oči a buchla sa po čele. ,, Kurva! Na to som nepomyslela!" zvolala a Ginny sa zasmiala. ,, Kľud, to nejako zahráme! Zatiaľ čauko!" Ginny poslala vzdušnú pusu Hermione a odišla. Po troch dňoch ostala sama. Rozhliadla sa po klubovni a bolestivo si uvedomila, že nejakú dobu ešte sama bude. Aj keď rátala stým, že Draco a Ginny tu zas budú každý večer robiť úlohy ale vedela, že keď pribudne metlobal, bude ich program nabitý. Vzdychla si predstave, ako bude zas vysedávať na tribúne pri každom tréningu a to nielen pri chrabromilskom. Brala ako samozrejmosť, že bude sledovať aj Draca. Hermiona sa pozrela na klubovňu, bol tam neskutočný bordel. Zamávala prútikom a všetko zmizlo. ,, Je čas naozaj začať..." povedala si pre seba a energicky sa vybrala do sprchy.
YOU ARE READING
The One
FanfictionMoja prvá FF. Kedže som zistila, že som už prečítala všetko a nemám sa už ako inak zabaviť, skúsim napísať svoju. Písané z pohľadu aj Draca aj Hermiony. Upozorňujem, že mam slovík ako obkladač. Občas. Keď sa to bude hodiť. A áno, som miestami aj...