Love Me Like You Do

572 25 9
                                    


Stalo sa to znova. Ticho ovládlo prefektskú klubovňu. Bolo počuť len cinkanie pohárikov. Draco sedel v kresle a pozeral nato ako je zlomená Weasleyová opretá o Grangerkino rameno. Nuž, niečo sa stať muselo. Bol už skoro týždeň pokoj. Toto však nečakal. Čakal, že možno jeho otec zdrhne z Azkabanu, že zhorí Manor, že Blaise opustí sanatórium, ale že, to zas všetko dojebe Potter. To nečakal. Frustrovane si prešiel rukami po tvári. ,, Dámy..." začal a obe dievčatá sa pozreli jeho smerom. ,, Celý život sa držím názoru, že Potter je idiot, ale toto mi príde plytké ešte aj na neho." povedal a čakal na reakcie. ,, Nechcela som začínať..." vzdychla si Hermiona. ,, Ale mne to nepríde ako pravda..." povedala a Ginny do seba buchla celý pohár vodky čo mala pri sebe. ,, Mne je úplne u riti vážení a milí, či to je pravda alebo nie!" kričala. ,, Behá s ňou po pláži a je s ňou koľko?" Ginny sa postavila na nohy, bola celá červená, v očiach sa jej ligotali slzy. Draco ostal ticho, nevedel čo sa môže stať. Hermiona zvolila rovnakú stratégiu. ,, Dva týždne?" zvrieskla Ginny. ,, Mňa odrbával dva roky! A nikdy, naozaj nikdy som od neho nepočula slovo svadba alebo tak..." Ginny si s tresknutím sadla na zem. Mala prázdny pohľad a z očí sa jej vyvalili slzy. ,, Serem celého Pottera!" zobrala fľašu vodky, čo ležala na zemi. Napila a zároveň sa rozkašľala. ,, Odchádzam!" zrazu vyskočila na nohy a utekala k dverám. ,, Ginn..." kričala za ňou Hermiona ale Ginny už zmizla. Hermiona zavrela oči a nadýchla sa. ,, Je mi jedno, že to nedokázal Voldemort!" povedala Hermiona a Draco sa usmial. Vedel aký bude koniec tejto vety a užíval si to. ,, Ale zabijem Harryho Pottera..." zasyčala Hermiona. Draco sa zdvihol a sadol si vedľa nej. ,, Láska...On miluje teba nie..." začal Draco a Hermiona mu venovala znechutený pohľad. Draco to odignoroval. ,, Nech si o ňom myslím čokoľvek, toto mi nepríde ako vec, čo by spravil..." Hermiona sa rozosmiala. ,, Nikdy by som si nemyslela, že sa ho budeš zastávať..." povedala. ,, Nezastávam sa ho! Je kus debila! Vlastne je viac kus debila ako chlapa ale ak by to urobil....Proste to nemá logiku..." zvolal. ,, Myslíš, že to nerobí z vlastnej vôle?" Hermionin tón sa zmenil na smrteľne vážny. Draco si povzdychol. ,, Nerád to hovorím, ale toto je priveľká blbosť aj na Pottera...Nebude pri rozume..." povedal a Hermiona prikývla. ,, Ja odmietam!" postavila a odpíjala z pohára. ,, Odmietam! Zas zachraňovať Harrymu riť!" vyhlásila a patrične sa nato aj napila. ,, Grangerka, poznám ťa, zachrániš ho. Zas a znova..." Draco sa postavil a prešiel k nej. Chytil ju za pás a Hermionine veľké oči sa upierali na tie jeho. ,, Ale tento krát, ti budem stáť za tým pekným zadkom a pomáhať!" Draco chytil Hermionu za zadok a ona sa rozosmiala. ,,Nevieš si ani predstaviť, čo by som teraz s tebou najradšej robila..." šepla Hermiona a Draco sa lišiacky usmial. Sklonil sa a začal je bozkávať krk. ,, A čo ti v tom bráni?" spýtal sa medzi bozkami. Hermiona sa mykla. Mala zimomriavky. ,,Ešte nie je čas..." zastonala. ,, A pod dubom čas bol?" ironicky sa spýtal Draco. Hermiona pretočila oči. ,, Kúzlo okamihu!" zaspievala Hermiona. Draco položil hlavu na jej krk a frustrovane zafučal. Hermiona sa odtiahla a znova si sadla na zem. Draco si sadol oproti nej. Niečo ho napadlo. ,, Grangerka?" ,, Uhm?" Hermiona na neho pozrela. ,, Mala si už sex?" spýtal sa a Hermiona vyprskla vodku, ktorú práve pila ,, Pre Merlinove gule! Toto sa nemôžeš pýtať!" Draco na ňu urazene pozrel, otočil hlavou a zadíval sa do steny. ,, Fajn! Môžeš sa to spýtať ale nie keď pijem!" vysvetlila Hermiona a Draco sa musel zasmiať. ,, Ty si už mal?" šeptom sa spýtala Hermiona. ,, Ja som sa pýtal prvý..." oponoval Draco. Hermiona nahodila psie oči a zakňučala. ,, Och, vieš ako na mňa..." povedal Draco. ,, Mal..." odpovedal. Hermiona nebola prekvapená. Čakala to, veď vyzeral ako vyzeral, bol by zázrak, keby sex nemal. ,, Kedy?" spýtala sa a Draco sa zasmial. Vedel, že táto debata príde. Netešil sa nato, ale nechcel mať pred ňou tajomstvá. ,, Prvý krát v piatom ročníku a ver alebo never ale nebola to Pansy!" vysypal zo seba, keď videl ako jej Pansyho meno pomaly prediera Hermione z pier. ,, Bola to jedna siedmačka z bystrohlavu... Volala sa Hilary. Milá baba, nikdy som neskúmal prečo ma chce. Proste sme sa stretli a zviedla ma v zadu v knižnici..." rozprával Draco a Hermiona si držala rukami ústa. Oči mala vypúlené a len tak zadržiavala smiech. ,, V knižnici?" zopakovala Hermiona a Draco prikývol. ,, Tak to máme rovnaké..." šepla a Draco skoro odpadol. Jeho výraz nebol prekvapený, bol šokovaný. Jej slová mu pomaličky prehádzali do mozgu. Hermiona Grangerová, vzor všetkých študentov, hlavná prefektka a tá najdokonalejšia časť zlatého tria mala sex a nielenže ho mala, ona ho mala v knižnici? Draco bol v šoku. Hermiona zbadala Dracov pohľad a začervenala sa. ,, Prosím..." zašepkal Draco. ,, Prosím, povedz, že to nebol Weasley..." šepkal Draco prosebne. Hermiona sa zasmiala a pokrútila hlavou. Dracovi padol zo srdca balvan. ,, Takže kto?" spýtal sa lišiacky a Hermiona znova zčervenala. ,, Kým ti poviem meno, mala som vtedy už pätnásť a bolo to vyvolané hormóny!" zvolala Hermiona a Draco horel nedočkavosťou. V tom sa mu jej slova prepojili v hlave. Mala už pätnásť, to znamená, že boli štvrtáci, to znamená....Draco na Hermionu vyvalil oči. Ona vedela, že mu to došlo. ,, Hej, bol to Viktor..." povedala. Draco zaklipkal očami. ,, Ty si sa vyspala s Krumom?" opýtal sa neveriacky Draco a Hermiona si v zahanbení chytila tvár. ,, Bolo to nečakané, trvalo to asi päť minút a proste...Sa to stalo!" povedala Hermiona a znova si tvár zakryla v rukách. Draco sa zdvihol a sadol si vedľa nej. Objal ju okolo pliec a pritiahol si ju k sebe. ,, No tak láska..." chlácholivo šepkal do jej vlasov. ,, Raz ti porozprávam, čo sme robili s Blaisom v Paríži, keď sme tam boli na dva týždne po piatom ročníku a pochopíš, že toto nie je žiadna tragédia..." šepkal. Hermionin a zdvihla hlavu a pozrela sa spýtavo na neho. ,, Raz...Grangerka, raz ti to porozprávam!" odpovedal na nevyslovenú otázku. V tom sa rozletel portrét. Hermiona aj Draco nadskočili. Dnu vletela Ginny, v ruke držala fľašu whisky a usmievala sa. ,, Kde si bola?" spýtala sa Hermiona. Ginny prešla k nim a sadla si na miesto kde predtým sedel Draco. ,, Zohnať zásoby!" ukázala na fľašu a tvárila sa pyšne. ,, No a vlastne dobre, že som išla do klubovne..." začala a otvárala pri tom fľašu. Draco a Hermiona sa na seba významne pozreli. Draco čakal, že po ceste narazila nejakého chalana. Mýlil sa. ,, Na nástenke visel oznam. Bystrohlav nemôže hrať, Anthony má chrípku, takže sú bez kapitána..." začala. Draco prekvapene zdvihol obočie. ,, To snáď nie..." povedal si v duchu. ,, No, na nástenke visel oznam...Zmenili zápas...Bifľomor bude v sobotu hrať s vami..." ukázala prstom na Draca. Draco zavrel oči. ,, Kurva...." zašepkal a položil hlavu Hermione na plece.

The OneWhere stories live. Discover now