,, To slnko šialene pečie..." povedala Hermiona a znova sa natierala krémom na opaľovanie. Draco vedľa nej ležal a bo červený ako rak. ,, Nehovor..." povedal bolestne. Bol ukrytý pod slnečníkom. Včera ho naozaj opálilo a na jeho bledú pokožku to bolo až priveľa. Hermiona sa zasmiala a pobozkala ho. ,, Nechce sa mi ísť domov..." zastonala, keď si znova ľahla na lehátko. ,, Veď nemusíme..." povedal s úškrnom Draco. ,, Máš nejaký nápad?" spýtala sa Hermiona so záujmom. Draco sa zaškeril. Boli v Španielsku už dva týždne. Zajtra mali naplánovanú cestu domov ale Dracovi sa zúfalo nechcelo. Vedel, že kvôli liečiteľskému programu skysnú v Londýne minimálne celý rok. Služby budú natrieskané a ani voľno na Vianoce možno nebude. Ginny a Blaise posielali správy z Londýna, kde sa nič nezmenilo. Nechceli bližšie špecifikovať čo tam robia. Draco a Hermiona sa teda nepýtali. Draco sa nahol a vytiahol z Hermioninej tašky zložený papier. Vystrel ho a Hermiona ho sledovala. Bola to mapa sveta, obyčajná, stará a muklovská. ,, Zatvor oči láska..." požiadal ju. Hermiona poslušne zatvorila oči. Cítila ako ju Draco chytil za ruku a vystrel jej ukazovák. ,, Teraz ho polož hocikde..." povedal a Hermiona chvíľu naslepo krúžila prstom po mape. Zastavila sa. Počula ako sa Draco smeje a otvorila oči. ,, Nuž, po tomto teple to bude príjemná zmena..." povedal a stále sa smial. Aljaška. ,, Myslíš to vážne?" spýtala sa Hermiona. ,, Samozrejme, že to myslím vážne!" povedal a Hermiona sa zasmiala.
,, Čakal som aspoň sneh!" povedal sklamane Draco, keď sa prechádzali Juneau. ,, Je júl Draco, dokonca aj tu!" povedala Hermiona. Bolo tu oveľa chladnejšie ako v Španielsku ale mráz zrovna nebol. Boli tu týždeň za ktorý prešli čo sa dalo. Turistika ich uchvátila ale už boli vyčerpaný. ,, Chcelo by to nejaké kúpele..." povedal Draco a unavene sadol na lavičku. ,, V Londýne ich je plno..." začala Hermiona a pripálila si cigaretu. ,, Daj pokoj s Londýnom Grangerka, máme ešte týždeň!" zvolal Draco a tiež si pripálil. ,, Fajn! Tak nájdi nejaké svetové!" povedala otrávene a podala mu mobil. Draco sa zaškeril. Vedel ako ju dostať tam, kam chcel. Chvíľu prehľadával internet až sa nakoniec víťazne usmial. Hermiona ten úsmev poznala. Narazil na niečo veľmi zaujímavé. ,, Smiem vás slečna zobrať na jeden krásny ostrov?" spýtal sa lišiacky a Hermiona sa musela usmiať. ,, Kdeže sa ten ostrov nachádza pane?" spýtala sa. ,, Karibik..." povedal tajomne a už ju ťahal do hotela baliť veci.
Draco a Hermiona strávili týždeň rozmaznávaním na ostrove Sv. Lucia. Bolo to neskutočné. Hermione sa z tých zážitkov až točila hlava. Za mesiac videla kus sveta. Nevedela či je vôbec pripravená na návrat do Londýna. Ginny ju informovala o tom, že Blaise už našiel vhodnú budovu na sanatórium. Bola neďaleko Londýna. Hlavný dôvod prečo Blaisa napadlo ísť do takého projektu bolo, že o sanatóriu v ktorom bol on, vedela len hŕstka ľudí. Nebolo to pre každého. Dostal sa tam len ten, kto niekoho poznal. Blaise chcel sanatórium pre všetkých. Chcel ponúknuť pomoc pre každého čarodejníka alebo čarodejnicu, ktoré mali psychické problémy. Celý čas zháňal investorov, podarilo sa mu a on a jeho otec boli hlavnými. Svoj podiel mala aj Narcissa Malfoyová a Andromeda Tonksová. Počas pobytu v kúpeľoch sa Hermione ozval aj Ron. ,, Aj žiješ?" spýtal sa zo smiechom, keď zdvihla mobil. ,, Ale áno, akurát cestujem. Trošku..." povedala Hermiona. ,, To je dobré Miona. Len, chcel som aby si to vedela ako prvá..." povedal a hlas mu zvážnel. Hermione prešiel po chrbte mráz. Vedela o kom bude Ron hovoriť. ,, Je v poriadku?" spýtala sa hneď. ,, Áno je, zotavuje sa. Hrozne pomaly popravde..." povedal Ron a znel smutne. ,, Veď je tam už tri mesiace...." vzdychla si Hermiona. ,, No dobrá správa je..." začal Ron. ,, Že si už priznal realitu a to bolo že vraj to najľahšie..." Hermiona zatvorila oči. Vedela si to predstaviť, realita bola krutá. Musel si v podstate tým všetkým prejsť znova. ,, Aké sú prognózy?" spýtala sa nevýrazne. ,, Možno pol roka, možno rok..." počula ako sa Ronovi trasie hlas. ,, Je to Harry Potter. Dávam tomu ďalšie tri mesiace a bude fit..." povedala povzbudivo Hermiona. ,, Budem ti veriť a tiež som ti chcel povedať, že som niekoho stretol..." Hermiona sa zasmiala, vedela si predstaviť aký je Ron červený. ,, Ale, ale...No hovor!" vyzvala ho. ,, Je múdra, krásna a milá a popravde, poznáš ju, poznáme ju všetci a dosť dlho..." Hermione sa zasekol dych. ,, Už mi to povedz lebo zomriem!" zvolala. ,, Je to ale troška ošemetné..." ,, Ron, prisahám ak mi to nepovieš hneď vytlčiem to z teba!" hovorila netrpezlivo. ,, Je to Cho Changová..." povedal Ron a Hermiona nechápavo klipkala očami. ,, Cho? Vážne?" opakovala Hermiona. ,, Stretli sme sa metlobale...Zatiaľ to nie je nič vážne..." hovoril Ron. ,, Som z teba prekvapená Ronald a prajem veľa šťastia." povedala veselo. ,, Ďakujem, musím už ísť. Pozdrav Fretčiaka!" povedal a zložil.
YOU ARE READING
The One
FanfictionMoja prvá FF. Kedže som zistila, že som už prečítala všetko a nemám sa už ako inak zabaviť, skúsim napísať svoju. Písané z pohľadu aj Draca aj Hermiony. Upozorňujem, že mam slovík ako obkladač. Občas. Keď sa to bude hodiť. A áno, som miestami aj...