Hermiona Grangerová sa zobudila nato, ako ju niečo šialene šteklí pod nosom. Cítila pod svojím telom, ako niekomu pokojne bije srdce. Ten niekto, bol Draco Malfoy a ona spala na ňom. Obaja zaspali na gauči v prefektskej klubovni. To čo Hermionu šteklilo pod nosom, bolo pierko, ktoré vykúzlila Ginny Weasleyová, ktorá sedela oproti a očividne sa dobre zabávala. Hermiona rukou odhodila pierko a pomaličky sa začala z Draca dvíhať. Draco na to však nezareagoval dobre a len čo sa trošku zdvihla, pritiahol ju späť a odmotal ruky okolo nej. Hermiona si odfúkla prameň vlasov z tváre a Ginny sa rozosmiala. ,, Ak sa pohneš Grangerka, zabijem ťa..." šepol Draco. ,, No ste síce rozkšoní ale je čas vstávať!" vyhlásila Ginny. Draco zavrčal. ,,Dilino, neštekaj ale máš tréning!" oznámila mu s úsmevom Ginny. Draco vytreštil oči. Pustil Hermionu a tá vyskočila na nohy. ,, Kurva!" zvolal. Kľakol si na štyri a začal hľadať tenisky. Vďaka Merlinovi, že zaspali oblečený. Obul si len jednu, druhú niesol v ruke a už odchádzal z klubovne. ,, Večer sa zastavím!" zvolal a už ho nebolo. Hermiona sa z celej sily hodila naspäť na gauč a zatvorila oči. ,, No hovor a preháňaj!" vyzvala ju Ginny. Hermiona sa však tvárila, že spí. Ginny nemala na výber, znova vyčarovala pierko a behala Hermione okolo nosa. ,, Ešte chvíľku Ginnevra a narvem ti ho..." začala výhražne. ,, No ták, kamoška! Veď horím od zvedavosti!" prosíkala Ginny. Hermiona sa chtiac - nechtiac posadila. ,,Fajn!" zvolala a pretrela si oko. ,, Čo chceš vedieť?" zamumlala. Ginny sa rozžiarila tvár. ,, No všetko!" zvolala a Hermiona si pretrela čelo. ,, Koľko je hodin?" spýtala sa Hermiona a zazívala. ,, Jedna poobede a už hovor!" žadonila. ,, Nejdeme na obed?" spýtala sa nevinne Hermiona. Ginny už dochádzala trpezlivosť. ,, Och pre Merlina! Padaj sa obliecť!" vyzvala ju Ginny, ľahla si na gauč a začala sa hrať na mobile. Hermiona a usmiala. Bola naozaj hladná. Včerajší večer jej dal zabrať. Vošla do izby a zhodila zo seba včerajsie veci. Pozrela z okna a videla, že malé zelené škvrnky sa blížia k metlobalovému ihrisku. ,, Chudáčik..." povedala, Draco sa určite nestihol najesť. Hermiona na seba hodila rifle a tričko a už utekala za Ginny. Keď ju zbadala stále ostala ležať. ,, Ideš či nie?" spýtala sa jej Hermiona. ,, Čakám, čo ďalšie vymyslíš, aby si to zdržala!" vyhlásila Ginny a znova sa pozrela na mobil. Hermiona mykla plecami, zobrala do ruky vankúš a hodila ho Ginny priamo do tváre. Ginny pretočila oči a vstala.
,, Čože ste?" vykríkla Ginny a pri tom vyprskla tekvicový džus a rozkašľala sa. ,, Pšššt!" vyzvala ju Hermiona a pozrela, celá červená do taniara. ,, Vy ste sa zbláznili?" spýtala sa teraz už šepky Ginny. ,, Pod dubom? Akože...Keby neprišla riaditeľka, tak by ste pokračovali?" spýtala sa Ginny a tvárila sa pri tom ako nadržaný prvák. ,, No, keby nebola prišla, asi by sme tam boli ešte teraz..." zašepkala Hermiona a Ginny sa rozosmiala. ,, Ty si nevieš predstaviť, čo on dokáže..." povedala Hermiona a pozrela na Ginny. Ginny sa usmiala. ,, No čo on síce nie, ale dokážem si to predstaviť. Slizolinčania to majú skrátka v sebe..." vševedúco sa usmiala. ,, Aký je plán na dnes?" spýtala sa Hermiona. ,, No, ja potrebujem dopísať tú sprostú esej na Obranu proti čiernej mágii a ty...Zatiahni Draca do núdzovej miestnosti!" povedala Ginny. ,, Ty chceš ten sex, tusím viac ako ja!" zasmiala sa Hermiona. ,, Tomu ver, od Harryho, suším hubu!" Ginny sa zatvárila znechutene. ,, Ginny?" začala Hemriona a kamarátka na ňu pozrela. ,, Prečo si spala u Blaisa a s jeho tričkom?" spýtala sa Hermiona. Ginny si vzdychla a zavrela oči. ,, Chýba mi..." začala Ginny. ,, Takže ty ho máš rada?" prerušila ju Hermiona. Ginny pretočila oči. ,, Merlin nie! Ty hneď myslíš na lásku, mne chýba ako človek a kamarát a klamala by som, keby som tvrdila, že by som si s ním nevedela predstaviť jednu vášnivú noc!" dokončila Ginny. ,, Ginnevra, ty si diabol!" povedala Hermiona a zasmiala sa. ,, Nuž, on tu nie je, tak musím nájsť niečo iné..." Ginny sa porozhliadla po Veľkej sieni a zastavila na slizolinskom stole. ,, Ten Donoven...Vieš o ňom niečo? " spýtala sa Ginny a Hermiona si buchla rukou po čele. ,, Naozaj?" ironicky sa spýtala Hermiona a Ginny prikývla. ,, Draco povedal, že je to celkom fajn chalan ale nič viac..." povedala Hermiona. ,, Nuž treba o ňom niečo zistiť nie?" povedala nevinne Ginny. ,, Ty by si s ním naozaj spala?" neveriacky sa spýtala Hermiona. ,, Och, ty ideš z extrému do extrému! Nie, len sa nudím!" vysvetlila Ginny.
Hermiona kráčala naspäť do prefektskej klubovne, bola sama. S Ginny sa dohodli, že si napíšu ohľadom programu na večer. ,, Lev a had..." zašepkala Hemriona. Vošla dnu a prvé čo zbadala, bola plavá hriva vlasov ako trčí z gauča. ,, Chýbala som ti?" spýtala sa Hermiona. ,, Ani nevieš ako..." odpovedal Draco. Hermiona si mu sadla na kolená a dala mu nežný bozk. ,, Aký bol tréning?" spýtala sa. Draco sa usmial. ,, Výborný! Sú skvelí..." povedal Draco. ,, A ten Donoven?" spýtala sa. Drco zvraštil čelo. ,, Už ma chceš vymeniť?" spýtal sa a pošteklil Hermiou na rebrách. ,, Zatiaľ nie, ale Ginny sa zaujíma..." povedala a pozrela sa na nechty. ,, Weaslička?!" zvolal Draco. ,, Problém? Chceš ho snáď ty?" spýtala sa Hermiona. Draco ju zase začal štekliť. ,, Hej, chýbajú mi vykusovačky s pravým slizolinčanom...Vieš, keď tu nie je Blaise...." zatváril sa smutne a Hermiona ho buchla do hrude. ,, Proste nechcem aby sa rozptyľoval blbosťami, keď máme hrať!" vysvetlil Draco. Hermiona sa zamračila. ,, Blbosti? Akože ženy?" spýtala sa a znela nebezpečne. ,, Grangerka! Tak som to nemyslel!" obraňoval sa. ,, Len viem, že Reďkovka, dokáže s chlapom zamávať a nechcem aby mi namiesto tréningu Louise vyplakával na ramene!" Hermiona sa zasmiala. ,, No to je výborne! Mne sa zrúti odrážač a ty sa smeješ!" ,, Draco...Vieš, že som sa ťa na neho zatiaľ len spýtala a ty už predpovedáš krvavý koniec ich imaginárneho vzťahu?" spýtala sa ho so smiechom Hermiona. Draco sa musel zasmiať. ,, Prepáč láska..." povedal a vtlačil jej bozk. Zvyšok poopoludia, preležali na gauči. Hermiona sa vykradla do kuchyne pre jedlo, Draco už kolaboval. Bolo to ideálne, teda skoro.
O šiestej večer sa portrét na prefektskej klubovni rozrazil. Draco spadol z gauča a Hermiona zajačala. Dnu vbehla Ginny. Bola červená, oči krvaé a tvár mokrá od sĺz. V ruke držala noviny a ťažko dýchala. ,, Ginn.." skusila opatrne Hermiona. Ginny však neodpovedala. ,, Reďkovka...Čo sa stalo?" spýtal sa Draco a vystrčil hlavu z poza gauča. Ginny po ňom hodila noviny a zrútila sa na zem v hysterickom plači. Draco zobral noviny a to čo bolo na titulke, mu vyrazilo dych a rozburcovalo hnev. Na titulnej strane Denného prokoka bola veľká fotka z pláže, na ktorej sa ruka v ruke prechádzali Harry Potter a na Dracovu zástavu srdca. Parvati Patilová. Ale to zrejme nebolo to, čo Ginny rozrušilo. VYVOLENÝ A STARÁ LÁSKA? HARRY POTTER A PARVATI PATILOVÁ - TAJNÁ SVADBA V TALIANSKU!
VOCÊ ESTÁ LENDO
The One
FanficMoja prvá FF. Kedže som zistila, že som už prečítala všetko a nemám sa už ako inak zabaviť, skúsim napísať svoju. Písané z pohľadu aj Draca aj Hermiony. Upozorňujem, že mam slovík ako obkladač. Občas. Keď sa to bude hodiť. A áno, som miestami aj...