We Are The Champions

513 24 3
                                    

Draco a Blaise sa vliekli chodbou. Boli zadymený, že keby okolo nich niekto prešiel, zrejme by omdlel. Na záchodoch sa zdržali trošku dlhšie ako predpokladali, pridala sa k nim Umrnčaná Myrta a pokecali si. Draco mal toho smokleného ducha celkom rád. Ako jediná mu robila spoločnosť v najhorší rok jeho života. ,, Ty vole!" zhíkol Blaise a rozbehol sa k portrétu. Draco najskôr nechápal o čo ide ale potom zaostril na obraz. Portrét bol otvorený, hneď sa rozbehol za Blaisom. Zastali pred dverami. ,, No, buď to sa uzmierili alebo sa stala tragédia..." šepol Blaise a stále sa nepohol. ,, Ak sa tam niečo stalo, ďalší v poradí si ty!" sykol Draco a opatrne otvoril dvere a vošiel. Hneď ako ich zbadal ostal stáť a Blaise sa k nemu o necelý päť sekúnd pridal. Ginny a Hermiona sedeli na zemi objímali sa Hermiona upokojujúco hladkala ryšavke chrbát. ,, Vidíš to aj ty?" naklonil sa Blaise k Dracovi. Draco len prikývol. ,, Koľko sme boli preč?" spýtal sa Draco a Blaise sa zasmial, v tom mu však zamrzol úsmev, keď zbadal, fľašu burbonu, čo bola na stole. ,, To nemyslíte vážne!" zreval a dievčatami prudko trhlo. ,, Čo myslíš?" spýtala sa Hermiona a utierala si oči od sĺz. Blaise ukázal na fľašu na stole. ,, Ups?" skúsila nevinne Hermiona ale Blaise zovrel päste a nahnevane si sadol na gauč. ,, Ako ste sa k tomu dostali?" spýtal sa Draco, ktorý si sadol vedľa kamaráta a poťapkal ho po pleci, aby mu prejavil oporu. ,, Našla som ju izbe..." šepla Hermiona a aj ona s Ginny sa presunuli na gauč. ,, Čo to más za zvyk sa mi hrabať vo veciach Hermiona?" spýtal sa Blaise. Hermiona mykla plecami a nasadila diabolský úsmev. ,, Ty si nás tu zamkol, snáď si nečakal, že budeme bez alkoholu diskutovať o vážny veciach!" Draco sa uchechtol a Blaise po ňom strelil pohľadom. ,, Má pravdu, s tým sme mali rátať!" povzdychol si Draco. ,, Takže už ste v pohode?" spýtal sa Blaise a pozrel na baby, ktoré sedeli na gauči a usrkávali si z jeho borbonu. ,, Dajme tomu, prekonáme to..." povedala Hemriona a pozerala na Ginny, ktorá jej venovala malý úsmev. ,, No by ste kurva mali, potom čo s ste pri tom vypili toto!" zvolal Blaise a položil si hlavu na Dracove plece. Hermiona a Ginny na nich prekvapene s úsmevom pozerali. ,, Vy ste boli aký zlatý párik!" zapišťala Hermiona a Ginny sa rozosmiala. ,, Presne to ma teraz napadlo!" zvolala. Draco a Blaise na seba nechápavo pozerali. ,, Prečo ti tak záleží na tej fľaške?" spýtala sa Hermiona. ,, Dlhý príbeh Grangerka a týka sa to Francúzska a nie som si istý, či si už pripravená to počuť." Záhadne s úsmevom povedal Draco. ,, Nepýtala som sa teba!" Hermiona pozerala na Blaise ale ten pokrútil hlavou. ,, Nie Hermiona, to ti musí povedať Draco!" ,, Zabili ste tam snáď niekoho?" spýtala sa Ginny a rozhodila rukami. ,, To nie ale nemalo to k tomu ďaleko, že omdlievali už len z pohľadu na nás..." šibalsky povedal Blaise a Hermiona aj Ginny zdvihli obočie. ,, Mali ste ledva šestnásť! Pochybujem, že nejaká francúzska odpadla z dvoch holobriadkov!" rýpla si Ginny. ,, Bola by si prekvapená Reďkovka!" povedal Draco a Blaise odušu prikyvoval. Hermiona si odfrkla. ,, No takže, ako to teraz bude?" spýtal sa Blaise. Ginny pozrela na Hermionu a na Draca. Vedela, že toto je na nich a ona do toho nemohla a nechcela zasahovať. ,, Skrátka to bude tak ako doteraz, len nič nesilme dobre?" povedala Hermiona, pozrela na Ginny a ona prikývla. ,, Mimochodom volala so s Ronom..." povedala Hermiona a jej výraz sa zrazu stal vážny. ,, Čo sa zas stalo?" frustrovane zakňučal Draco. ,, Všivák sa zložil a tak ide do sanatória..." sucho povedala Hermiona. Draco aj Blaise ostali šokovaný jej chladným tónom. ,, Prečo?" spýtal sa Draco a zvedavo pozerali na Hermionu. ,, Ginn...Povedz im to ja idem do sprchy." Povedala Hermiona a postavila sa. Ginny im stručne vysvetlila, čo jej povedala Hermiona. ,, Ty si vedela..." šepol Blaisa pozrel na Ginny. ,, Nevedela, tušila. Poznám ho roky, Nezdal sa mi..."vysvetlila. V tom sa ozvalo búchanie na dvere. ,, Kto to je?" spýtala sa Ginny. ,, Nevidím za dvere Reďkovka!" povedal Draco a šiel k portrétu. ,, Deň tu nie som a už zmeníte heslo?" Ginny vyskočila na nohy. Poznala hlas svojho brata. ,, Veď práve! Neštuduješ tu a si to viac ako my!" povedala s úsmevom Ginny. ,, Nezabila ťa? Som prekvapený!" odfrkol jej Ron ale Ginny mu len buchla do ramena. ,, Čomu vďačíme za tvoju ďalšiu návštevu?" spýtal sa Draco. ,, No, Harry už odišiel do sanatória, bolo to príšerné, chcel som Hermione poďakovať." Povedal Ron a začal sa obzerať, kde je jeho kamarátka. ,, Je v sprche ale nemyslím si, že to chce vedieť. Nemôžeme ho volať ani menom..." zašepkala Ginny. ,, Nie to trochu ironické?" spýtal sa Ron a jediný kto sa rozosmial, lebo to pochopil ako jediný. Blaise a Ginny sa na seba pozreli. ,, Nechápete? Harry je Ten-koho-netreba-menovať!" smial sa Draco. ,, To je čudné..." povedal Blaise a Ginny prikývla. ,, Irónia osudu, nazvala by som tak!" ozval hlas z dverí. Bola to Hermiona zabalená v župane ako ich sleduje opretá o zárubňu. ,, Už je koniec?" spýtala sa a otázku adresovala Ronovi. Smutne prikývol. ,, V poriadku, viac vedieť nechcem." povedala a Ron prikývol. ,, Ostaneš na drink?" spýtala sa Ginny a Ron sa zazubil. ,, Že sa pýtam..." Ginny hodila rukou a už kráčala aby všetkým naliala.

The OneМесто, где живут истории. Откройте их для себя