Please Forgive Me

446 21 5
                                    

Hermiona kráčala smerom do klubovne. Draco a Blaise niekde tajne debatovali a vymysleli pre ňu výhovorku ako sa jej zbaviť. Boli taký priehľadný, že ani nemala silu to komentovať. Rozhodla sa, že poobedie strávi v klubovni, aj tak potrebovala trocha pokoj a pohľad na zmučenú Ginny, ktorá sa k nim pridala na hodiny ale ostala sama sedieť vzadu, jej na psychickej pohode nijako nepridával. Keď vošla do klubovne odhodila tašku a rozvalila sa na gauč. V tom ju niečo napadlo. Zobrala mobil a vytočila číslo. ,, Si sa aj ozval!" zvolala sarkasticky, keď jej kamarát zdvihol. ,, Prepáč Herm ale mám trošku napilno..." povedal a Hermiona sa zdvihla. Poznala ten tón, niečo sa posralo. Poriadne posralo. ,, Čo sa deje?" spýtala sa hneď. Počula ako si na druhej strane Ron vzdychol a zrejme uvažuje či jej to povedať alebo nie. ,, Ron, vysyp to!" vyzvala ho. ,, Harry, ja som ho našiel u nás doma, bol ako šialený! Rozbíjal veci, kričal, metal kliatby, Fred ho musel uspať..." rozprával a Hermiona počúvala. Necítila však nič, brala to ako jeden z Harryho nepochopiteľných činov. ,, On sa zrútil Hermiona..." Hermione zabehla vlastná slina a prudko sa rozkašlala. ,, Čože sa?" spýtala sa cez kašeľ. ,, No psychicky, zrútil sa..." ,, No to by mal, po tom čo spravil!" povedal neľútostne. ,, Ty to nechápeš, on je chorý, naozaj chorý, je práve u Sv. Munga a robia mu vyšetrenia ale podľa toho čo viem, to trvá už dlhšie." Hermiona nechápavo zaklipkala očami. ,, Chceš povedať, že to celé má na svedomí jeho údajne nervové zrútenie?" spýtala sa. ,, Nehovorím, že to celé. Vyzerá to tak, že sa zložil po tom Taliansku. Minimálne to, ako prišiel za tebou..." Hermiona si vzdychla a chytila si koreň nosa. Nevedela čo má cítiť. Prekvapilo ju, že nie je ani smutná. ,, Najhoršie je, že u Munga nemôže byť dlho, dozvedia sa to noviny a bude to koniec!" vykríkol skoro hystericky Ron. ,, Ron, skontaktuj sa s Mcgonagallovou..." začala Hermiona a vôbec netušila prečo to robí. ,, Ona ti pomôže, pozná jedno miesto. Nepýtaj sa ma odkiaľ to viem ja, len choď za ňou." Ron na druhej strane ostal ticho. ,, Pomôžeš mi stým?" spýtal sa opatrne. ,, Nie, nemôžem, už to, že ti toto hovorím ma stojí veľa síl. Viac stým nechcem nič mať. Pochop ma prosím..." ,, Ja ťa chápem Herm a ďakujem. Hneď idem na to. Mám ti dať vedieť ako to dopadlo?" spýtal sa Ron a ona sa usmiala. ,, Až keď bude koniec dobre?" počula ako sa Ron zasmial. ,, Dobre, aj tak si urobila práve viac ako si musela. Ďakujem." Povedal a zložil. Hermiona si hlavu pritlačila do vankúša a z plna hrdla zakričala. V tom sa otvorili dvere a dnu vpadla Ginny. Presnejšie vyzerala ako keby ju tam niekto sotil. Hermiona zdvihla hlavu a nechápavo sa na nahnevanú ryšavku pozerala. Ozvala so silné CVAK a portrét sa zavrel. Ginny sa hneď otočila a začala mlátiť päsťami do dverí. Hermiona to stále nechápavo pozorovala s gauča. ,, Vy debili!" trieskala Ginny na dvere. ,, Na tomto sme sa nedohodli! Blaise! Dilino! Okamžite otvorte!" kričala a každé slovo sprevádzalo buchnutie do dverí. ,, Nie! Pokiaľ sa neporozprávate nemôžete odísť!" ozvalo sa spoza dverí. Hermiona vtedy vyskočila na nohy. ,, Sú smiešni!" povedala s úškrnom a vytiahla prútik. Skúsila každé zaklínadlo čo ju napadlo. Dokonca Bombarda a nič. ,, Láska, viem čo skúšaš ale nič nezaberie, rátali sme stým!" ozval sa spoza dverí Draco. ,, Robíš si zo mňa srandu!" zrevala Hermiona a kopla do dverí. ,, Nie láska, prepáč. Ak mi to pomôže, bol to Blaisov nápad!" kričal Draco a počula ako sa ozvala bolestné au, to ho zrejme Blaise za to priznanie nejako potrestal. ,, Proste si to vyriešte a keď to bude naozaj úprimné, dvere sa otvoria aj samé." povedal Blaise a z poza dverí sa už ozývalo iba tiché nahnevané mumlanie ale už nemohli počuť o čom to je. ,, Kreténi!" vyprskla Hermiona a prešla k oknu. ,, Chceš akože kričať?" spýtala sa pobavene Ginny. Hermiona do nej zapichla pohľad a zapálila si cigaretu. ,, Jasné, vykričím na celý Rokfort čo si urobila! Čo povieš?" spýtala sa a Ginny zbledla. ,, My tu zomrieme však?" postavila sa Ginny vedľa nej do okna. Nebola to otázka o smrti, pýtala sa tak Hermiony či jej odpustí. Hermiona vybrala krabičku a podala ju kedysi kamarátke. ,, Je to dosť možné!" odfrkla Hermiona. Ginny si s trasúcimi rukami pripálila a obe vyfúkli dym z okna.

The OneWo Geschichten leben. Entdecke jetzt