PSYCHO 💗: {13}

1K 55 0
                                    

Minmin dan hyuna sudah bersiap ingin berangkat ke sekolah. Minmin terlebih dahulu keluar rumah namun tidak hyuna. Dia masih teringat tentang semalam,  takut punya dia terpaksa sebilik dengan minmin.

Hyuna mengeluh perlahan, banyak masalah yang kena dia hadap, satu pasal telefon, satu lagi pasal jungkook. Minmin sedar hyuna banyak mengelamun sejak malam tadi, sekarang pun hyuna termenung.

"una!! Palli nanti kita lambat "

"Nae chakaman!! "

Mereka berdua sampai disekolah. Minmin dan hyuna mengelamun. Mereka berpisah ketika menuju ke loker masing-masing. Hyuna buka loker. Satu kotak berbalut kemas menarik perhatinannya.

"eh.. Apa nih " 

hyuna belek-belek, satu nota kecil jatuh pada lantai. Hyuna kutip dan baca

"For you chagi💋  mian sebab buat your phone rosak, jadi nih sebagai ganti dari oppa "

Hyuna buka kotak itu dan tengok isi didalam. Membulat matanya, sebuah telefon bimbit modal terbaru yang baru-baru ini dikeluarkan.

"siapa yang bagi nih.. Sanggup dia beli untuk aku? Ak..aku tak kenal pun dia nih "

Telefon tadi disimpan semula dalam kotak. Dia nekad nak pulang balik. Ini bukan hak dia.. Dia tak mahu terima.

Manakala minmin..

Buku-buku dilekapkan pada dada, dia berjalan sambil menunduk, rambut-rambutnya berjuntai ke depan dibiarkan. Sejujurnya dia masih takut nak berhadapan dengan taehyung.

Tiba-tiba saja lengannya ditarik dan dia di bawa ke dalam stor.

"tae..taehyung? "

Badannya ditarik dan dipeluk erat. Minmin kaku.

'kali ini apa pula? '

"tae..taehyung waeyo? A..ada masalah kew"

"ani.. Tae cuma rindu min jea "

"err.. Tapi tae.. Sekarang kan dah nak masuk kelas "

"ermm, kejap lah bagi tae peluk min dulu"

Minmin dalam diam dia mengeluh,  dia betul-betul tak faham dengan perangai taehyung sekarang nih.

"arkk.. Taehyung! "

Tubuh taehyung automatik ditolak jauh. Tangannya mengusap lehernya. Terasa berdenyut malahan masih terasa basah.
Taehyung hanya tersenyum puas melihat kerjanya.

"apa tae buat nih, sakit tahu tak!"

"lovebite "

"b..bwo? Lo..lovebite "

" beautiful view , nanti balik kita jumpa lagi sayang bye "..

Pipi dan bibir minmin dicium sekilas dan dia terus meninggalkan minmin yang masih terpinga- pinga.

[ COMPLETE ] PSYCHO LOVE 💗「JEON JUNGKOOK feat KIM TAEHYUNG 」Where stories live. Discover now