PSYCHO 💗 : {39}

1K 50 0
                                    

Mereka diam. Hyuna menghembus nafas dan menuju ke jungkook..dia duduk dikatil bersebelahan jungkook

"jungkook awak sihat? "

"buat apa kau tanya sedangkan kau tahu keadaan aku macam mana! "

"jungkook benci hyuna kew "

"kalau kau nak tahu.. Betul lhh tu "

Hyuna tersenyum tipis. Mereka diam lagi. Tergerak hati tangannya mahu mengusap rambut jungkook yang sudah panjang. Dan dia berjaya jungkook tiada tanda untuk tepisnya.

"panjang dah rambut kook. Nampak selekeh sangat "

Ujarnya sambil ketawa
Hyuna turun dan dia hadap jungkook.. Tangannya bermain dengan rambut jungkook. Disikat dengan jari jermarinya dia tersenyum. Jungkook didepannya hanya melihat hyuna. Kekadang mukanya hampir tersembam pada leher hyuna.

"jangan sentuh! "

Jungkook tepis tanpa sengaja tertepis pada bahu yang dia gigit hari itu. Berkerut dahi hyuna menahan rasa bibirnya juga dia ketap kuat . Jungkook mula pelik. Tapi dia tak tanya.

"hmm kook.. Una balik dulu lahh, baru una ingat una ada hal nanti kita jumpa lagi "

Jungkook menahan diri daripada mengejar hyuna. Selepas hyuna keluar dia menjerit sekuat hati. Barang dimeja disapu dan jatuh ke lantai. Selimut ditarik dan bantal di cucuk.

"pabo! Jungkook pabo!!! "

Selepas beberapa hari hyuna tidak lagi bertemu dengan jungkook. Jungkook makin gelisah. Kebiasaan waktu sebegini hyuna datang seperti hari pertama hyuna melawat..

Pada awal mula jungkook abaikan. Naik beberapa hari jungkook mula rasa kosong. Dia mahu wanita itu ada di sampingnya setiap hari. Jungkook ramas rambutnya dengan kasar.

"mana kau pergi!! Kau sengaja jer kan nak buat aku naik hantu dekat sini!! "

Kebetulan pintu biliknya dibuka dari luar. Jungkook sangka hyuna yang datang tapi sangkaannya meleset. Ia Kim Taeyeon. Jururawat di hospital sini..

"kook masa untuk minum ubat "

Ujar taeyeon dengan ceria. Unsur gedik juga terselit di situ. Jungkook pandang arah lain. Meluat nak tengok taeyeon. Bukan bertugas bukan merawat tapi nak menggedik dengannya.

"hei boy! Come eat medicine first! "

"aku tak nak!! Kau keluar sekarang! "

Biarpun jungkook tegas, tapi taeyeon langsung tak makan saman..malah lengan jungkook ditarik dan dipeluk. Erat. Tujuannya mahu jungkook rasa belahan dadanya.

"come on boy.. Kenapa awak tunggu perempuan tu lagi? Saya kan ada sentiasa untuk awak just forget that bit- arhhh "

Leher taeyeon serta merta dicekik. Belakang badannya mencium dinding!.

"jung...kook le-lepaskan! "

"lebih baik kau cermin diri kau sikit!! Siapa kau kalau nak digandingkan dengan yeoja aku hah!!!!!! "

Tak puas mencekik jungkook capai picagari yang tersedia ada pada dirinya dan ditikam bertubi-tubi pada perut. Mulut taeyeon juga ditekup supaya tak buat bising!.

"mati kau bitch!!!.patutnya dari awal aku bunuh kau!! "

Taeyeon mati dengan keadaan terseksa. Mata membulat paling teruk perutnya berbekasan cucukan merata tempat.
Dia ketawa menggilai.

"mati!! Dia dah mati! Hahahahaha!! "

Tubuh badan taeyeon disepak. Tanpa sedar figura manusia memandangnya dengan sayu, takut.

"jung..jungkook? "

Jungkook berhenti. Suara yang dia ingin dengari sudah muncul. Dia berpaling.

Hyuna.

Pantas jungkook membawa hyuna dalan pelukannya. Bertapa rindunya dengan gadis kenit ini. Sisi leher hyuna dicium dengan bertubi-tubi.

"saya rindu awak sayang! Rindu sangat! "

"a-apa awak buat jungkook? Kenapa awak bunuh dia?"

Jungkook leraikan pelukan dan pipi hyuna diusap..

"sebab dia layak untuk mati! "

"aa-apa?!"

...

Beberapa hari taehyung sihat seperti biasa. Sihat luaran bukan dalaman. Selama beberapa hari juga minmin dan hyuna ada di sisinya. Kandungan minmin juga mula meningkat usia.

Sekarang taehyung gelisah. Dari pagi sampai ke tengah hari dia menunggu gadis kesayangan tapi tak muncul-muncul.. Satu perbualan didepan pintu menarik perhatiannya.

"baby sihat min? "

"sihat jer sosaengnim.. "

"makin berisi awak sekarang yeer"

"ishh sosaengnim nih! Mana ada lahh!!"

Mereka ketawa. Taehyung yang di dalam ward hanya menahan geram. Tangan digenggam kosong. Bibir bawah juga diketap kuat. Andai dia boleh bangun dah lama namjoon dapat penumbuk!

"taetae!! "

Ujar minmin dengan ceria. Makanan ditangannya dihayun depan belakang. Pintu ditutup dan minmin mula duduk di kerusi berdekatan taehyung.

"taetae lapar? Nak makan? "

"tak nak! " dingin.

"kenapa? Kan taetae tak makan lagi dari pagi?"

"aku kenyang makan hati!"

Taehyung alihkan pandangan. Mahu membelakangi yeoja nya tapi dia tak boleh . Luka masih basah dan jahitan masih belum buka. Sepatutnya taehyung dah boleh ke hospital mental bersama jungkook Tapi diringankan sehinggalah jahitan dibuka.

"taetae.. Min ada buat salah kew? "

"seronok lahh kau kan dapat jumpa dengan jantan lain lepas aku tak de nanti.. Huh! Lupa pula aku kan bukan siapa-siapa dalam hidup kau!"

"taetae..apa awak cakap nih... "

Tangan taehyung dicapai. Belakang tangannya diletakkan pada pipi dan dicium. Air mata minmin mengalir. Sungguh dia tak tahu apa salah silapnya

"betulkan apa yang aku cakap? Kau bahagia dengan orang lain tapi bila dengan aku, kau muram kau sedih dan kau langsung tak bahagia dengan aku!"

"ani!!! Saya bahagia dengan awak taehyung. Nih buktinya "

Tangan taehyung dibawa ke perut. Dapat taehyung rasakan bonggol kecil. Sudah 1 bulan berumahkan diperut minmin. Mungkin kerana minmin berbadan kecil jadi tidak nampak sangat..

"saya sayang awak taehyung, saya bahagia bila awak dekat dengan saya, saya takut awak yang akan tinggalkan saya nanti! Saya-saya takut semua tu! Tak pernah terlintas dalam fikiran nak buang awak dalam hidup saya tak pernah tae! Awak nyawa saya.. Saya dah tak de siapa-siapa selain awak dengan hyuna! "

Taehyung pandang hyuna. Muka memerah dan hidung memerah. Mata cantik milik minmin dari awal hingga akhir murah saja keluarkan air mata. Taehyung dapat tengok keikhlasan dari minmin.

" tae.... Say something! Hiks! Ja-jangan buat min ma-macam nih hiks! "

Minmin mula emo. Tersedu-sedu minmin menangis sambil menunduk. Esakan mula makin teruk bila taehyung langsung tak sahut balasannya.

"sayang.... Sini baring tepi tae "

Minmin naik juga. Taehyung tersenyum manis. Tubuh badan minmin dipeluk erat. Minmin balas. Bau badan taehyung terus masuk ke dalam rongga hidung minmin. Wangi.

"tae minta maaf! Tae tak tahu kenapa tae macam nih tae.. Tae cemburu bila minmin dengan namja lain "

"saya tetap sayang awak taehyung! Sanpai bila-bila! "

Taehyung tersenyum.

















Huhuhuhu hamparnya.... Taehyung otw nk berubah but not fully just half! Jungkook pulaa errr tu tngok dulu lhh 😂

[ COMPLETE ] PSYCHO LOVE 💗「JEON JUNGKOOK feat KIM TAEHYUNG 」Where stories live. Discover now