" MINMIN!! BUKA PINTU NIH "
Taehyung terus menerus ketuk pintu bilik minmin. Badan minmin menggelentar habis, dia takut. Taehyung dah naik hantu kerana perangainya.
"sayang buka pintu nih.. Tae minta maaf tolonglah.. Tae janji tak buat lagi mian "
Minmin duduk dilantai dan peluk lulutnya. Airmata nya mengalir dengan perlahan.. Tak lama dari itu tiada lagi ketukan pintu. BAyang taehyung didepan.pintunya juga tiada.
Minmin bangun menghampiri tombol pintu. Dipulas dengan.perlahan. Dia sangka taehyung sudah menyerah tapi sangkaan nya mereset apabila kelibat taehyung masih ada.
Taehyung duduk dikerusi dan kakinya bersilang. Bibirnya mengukirkan senyuman sinis. Baru minmin ingin tutup pintu tapi ditahan.
"sayang nak lari lagi kew dari tae hmm? "
"taehyung.. Jebal jangan macam nih "
Pintu bilik dibuka dengan kasar. Taehyung masuk bilik minmin dan pintu dikunci. Minmin cuak, dia tetap berundur.
" sayang minmin.. Minmin...minmin.. "
Nama minmin diulang banyak kali menyebabkan minmin rasa seram. Ank mata taehyung berubah, tiada lagi taehyung yang dulu.. Minmin berundur sampai diA terjatuh pada katilnya sendiri.
"tae--taehyung hiks "
Butang bajunya disingkirkan satu persatu.
"budak jahat mesti kena hukum bukan?"
Minmin menggeleng-geleng kepalanya. Tali pinggang disingkirkan dari seluarnya lalu dilibas sehingga mengeluarkan bunyi menakutkan.
"hajima! "
PAp! Pap! Pap!
Keesokan paginya minmin sedar. Matanya meliar tengok sana sini. Kawasan yang agak asing. Satu frame yang amat dikenali menarik perhatian minmin. Ia gambar dirinya dan......
Taehyung.
Dia meniti tubuhnya yang dibelasah teruk dengan taehyung semalam. Nampaknya sudah diletak dengan ubat. Luka yang teruk juga dibalut dengan kemas.
Dia mendengar bunyi seseorang memasukan kunci dalam tombol pintu.
Klrek!
"sayang "
Automatik minmin mengenggam kemas selimut tebal yang masih diatas badannya. Peristiwa malam itu masih segar dalam ingatan.
"sayang dah bangun, mari sarapan lepas tu makan ubat pula "
"tae-- taehyung.. Kita dekat mana? "
"ouh sayang kat rumah tae, buat masa nih sayang duduk dengan tae dulu "
Taehyung masih tersenyum manis, sarapan diletakkan pada meja sebelah katil berhampiran minmin. Tangannya ingin mengusap pipi minmin tapi tak kesampaian apabila minmin mengalihkan mukanya.
Taehyung masih tersenyum.
"tae-taehyung min nak balik, nanti appa min cari "
"tak boleh sayang.. Pasal appa min nanti tak pew tae boleh urusan "
"je-jebal tae-taehyung hiks min nak balik.. Hyu-hyuna.. Hyuna ada masalah, pasti nanti dia cari min "
Macam-macam alasan minmin untuk menggelak dengan taehyung. Dia takut sebenarnya.
"tae-- "
"AKU CAKAP TAK BOLEH TU TAK BOLEH LAH PEREMPUAN, BAHAGIAN MANA KAU TAK FAHAM HAH!!!! "
Taehyung menarik kasar rambut minmin dan hentak pada kepala katil berkali-kali. Keadaan minmin lemah baru taehyung keluar dari bilik.
YOU ARE READING
[ COMPLETE ] PSYCHO LOVE 💗「JEON JUNGKOOK feat KIM TAEHYUNG 」
FanfictionEnjoy hehehe