PSYCHO 💗: {O5}

1.2K 60 0
                                    

Seperti biasa jungkook menunggu kelibat hyuna di pagi hari.. Senyuman jungkook tak lepas diukir..

Tangannya tidak duduk diam.. Sikit-sikit petik daun sikit-sikit kacau serangga pfffttt..sambil-sambil itu dia ternampak kelibat seorang namja di depan rumah hyuna terus dia terus sembunyikN diri pada pokok..

"siapa namja tuh..? Selama nih aku tak pernah nampak pun "

Situasi Hyuna

Hyuna yang baru siap pakai kasut dan menuju ke pagar dengan langkah yang ceria..

Kata minmin ada someone nk jumpa dengannya di sekolah.. Pagar dibuka senyumannya terus mengendur

Kelihatan kelibat seseorang yang dia tidak mahu jumpa muncul di depannya.. Hyuna pasang muka masam dan peluk tubuh..

Hal itu mengundang gelak ketawa namja itu..

"wae apa yang lawak "

"ani.. Cuma chagi comel pagi nih " tangan namja itu naik ingin menyentuh kepala hyuna.. Hyuna yang perasan perkara itu terus menepis kasar tangan namja tersebut

"jangan berani nak sentuh saya... Kita dah tak dew apa-apa hubungan harap faham Oh Sehun!!! "

Sehun gelak lagi.. Tahu sangat dengan perangai hyuna apabila nama panjangnya disebut dengan teliti.. Pasti hyuna sangat marah dengan dirinya.

"cha-"

"jangan sebut 'chagi' lagi.. Kita dah tak de hubungan berapa kali saya nak.bagitahu awak nih "

Anak Mata hyuna tajam menikam anak mata sehun. Sehun masih lagi mengukirkan senyuman..

"keras sangat ke hati awak nak maaf kan saya hurmm... Okay fine i'm admit saya salah sebab saya terburu-buru buat keputusan and now kita getback please "

Hyuna tersenyum sinis..

"get back are you seriously.. Hahaha sudah lahh sehun.. Saya penat-penat nak.jaga hati orang.. Hati saya sendiri pun tak terjaga.. Jadi saya minta sangat please don't distrub me anymore "

"wait "

Lengan hyuna digenggam. Kali ini sehun tidak lagi mengukir senyuman malah wajah yang menggerunkan.

"chagi ada namja lain kew selain oppa hah?. Tell me who is he! "

Makin kuat cengkaman pada lengannya..

"se..sehun appo... "

Tiba-tiba cengkamannya terlepas dan badan sehun melayang kerana ditumbuk..

"jangan ganggu dia lagi sebab dia aku yang punya.."

Hyuna kaku setelH melihat figura yang berada di depannya. Kenal pun tidak tetiba cakap milik dia

"chagi okay . "

Lagi membulat mata hyuna! Sehun ditepi mengetap bibirnya dengan kuat











Happy birthday to Jeon Jungkook.... 🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂

Makin besar makin handsome..
Uri golden maknae...🇰🇷🇰🇷🇰🇷🐰🐰🐰

Semoga sihat selalu.

From : Author Taeha 💋💋💋😉

Go Bts go bts go go

Author taeha Army And ExoL 💋

[ COMPLETE ] PSYCHO LOVE 💗「JEON JUNGKOOK feat KIM TAEHYUNG 」Where stories live. Discover now