PSYCHO 💗 :{16}

1K 55 4
                                    

" arkk sa..sakit sehun le..lepaskan tangan saya "

Hyuna meronta-ronta ingin dilepaskan tapi sehun tak endahkan. Hyuna dibawa ke dalam  kelasnya dimana exo selalu lepak.

Bam.!

Pintu ditendang begitu saja, badan hyuna.ditolak ke depan. Hampir sahaja dia tersungkur tapi nasib dia sempat mengembangi.badannya.

Ahli exo yang lain hanya lihat hyuna dengan reaksi terkejut. Dialih pula pada sehun yang merenung hyuna.dengan tajam.

"hun waeyo. Kenapa hyuna ada dekat sini?"

"perempuan nih.. Dia putus dengan hun sebab namja lain "

Tangan sehun menuding ke arah hyuna. Hyuna pandang sehun dengan tajam. Geram pun ada!

"jangan nak tuduh saya oh sehun! AWak yang ada yeoja lain selain saya. TAk puas dengan yeoja tu awak main dengan yeoja lai- "

"KAN AKU DAH CAKAP.. AKU TAK KENAL YEOJA TU SUSAH SANGAT KEW KAU NAK FAHAM!! HAH!!! "

Hyuna pejam matanya. Sehun cengkam bahu hyuna dengan kuat sampaikan hyuna merintih kesakitan.

"sa..sakit le..lepaskan saya "

"kenapa kau terburu-buru nak buat keputusan hiks kenapa una hiks ... wae hiks "

Sehun menangis, dia lemah dengan perempuan ini. Sejak kehilangan puan oh hyuna yang jadi peneman hidupnya namun kini hancur, musnah!.

Bukk!

"ark! "

Belakang badan hyuna mencium dinding. Sehun kembali argestif. Hyuna pejam matanya tidak mahu pandang sehun yang tengah marah sekarang ini.  Drama tidak berbayar itu ditonton oleh ahli exo.

Segelintirnya rasa tidak kisah, segelintir nya rasa kesian. Mereka kenal hyuna sejak dari hyuna pindah sini.

"BUKA MATA KAU DAN CAKAP KAU MASIH SAYANGKAN AKU KAN? "

"Lepaskan saya sehun.. Sa..saya sakit hiks jebalyo "

"JAWAP SOALAN AKU DULU! "

"hyuna!! "

Sehun pandang ke arah pintu kelas. Dimana jungkook berada. Jungkook hanya pandang hyuna yang setia menutup matanya kemudian tangan sehun yang cengkam bahu hyuna. Dia pasti hyuna menahan sakit.

"ha... Hero dah ada bagus lah "

Sehun tarik hyuna dan peluk badan hyuna dari belakang. Dagunya direhatkan dibahu kanan hyuna. Bibirny didekatkan pada leher hyuna. Dia tahu hyuna sensitif disitu.

Chup

"be..berhenti sehun ermm "

Lagi panas hati jungkook!  Jungkook bergerak perlahan. Ahli exo sudah ada dibelakang sehun.

"budak baru dah belagak macam orang lama, so rude! Kan chagi? "

Leher hyuna dihidu sampaikan muka hyuna memandang ke tepi. Badannya menggelentar teruk.

"apa yang kau nak? "

"macam tu kau tanya sunbae kau?. Tak beradap langsung.. Well alang-alang dah kau tanya biar aku terus terang. Aku... Nak yeoja aku balik tak susahkan "

" dalam mimpi "

Sehun membenamkan giginya pada leher hyuna. Serupa macam vampire  menggigit mangsannya.

"arhh... Se..sehun sakit jebal. "

" yahhh!!! "

Jungkook berlari ke arah sehun tapi malang dia ditangkap dengan ahli exo. Sehun tersenyum sinis.

"belasah dia cukup-cukup, aku nak layan yeoja kesayangan aku. Kan chagi "

Hyuna ditempatkan pada meja guru. Sehun tidak lepas mencium wajahnya. Hyuna menangis  dan melihat jungkook dibelasah teruk. Hanya itu saja yang dia mampu!

"jan..jangan sehun jebal jangan apa-apakan dia "

"kalau aku lepaskan dia,, apa balasan aku? Hmm chagi? "

Hyuna pandang anak mata sehun. Sumpah lelaki didepannya ini sudah berubah. Ini bukan oh sehun yang dulu. Sehun pandang mata hyuna yang basah lencun akibat air mata tak berhenti mengalir. Sekali lagi dia kalah. Hyuna dilepaskan.

"pergi bawa dia jauh dari kawasan sini  sebelum aku bunuh dia "

Hyuna berlari ke arah jungkook. Muka jungkook banyak lebam, berdarah pun ada.

"kook mi..mianhae hiks "

"gwaenchana uhuk uhukk! "

Hyuna bangunkan jungkook dan keluar dari situ.

' kau tunggu oh sehun! Kau tunggu balasan dari aku!! Kau sentuh yeoja aku!!! '























I wonder?  Siapa yang psycho sekarang nih

Jungkook or sehun 😂

Author Taeha pakai buat jer tch!

[ COMPLETE ] PSYCHO LOVE 💗「JEON JUNGKOOK feat KIM TAEHYUNG 」Where stories live. Discover now