"kook dah sedia? "
Pistol di isi penuh dengan peluru . Dan dia selitkan pada belakang bajunya . Dia nekad dia nak bagi sehun pengajaran.
"sedia "
Mereka berdua menaiki kereta porche berwarna hitam. Begitu juga dengan pakaian mereka. Ini bertujuan supaya orang lain tidak mengesyaki mereka.
Sebuah kelab yang popular dikalangan remaja dikawasan hanyang menjadi tempat sasaran mereka. Kereta diparking ditempat bersembunyi. Cap hitam dicapai dan mereka keluar dari kereta.
Seusai saja masuk, alunan muzik mula menerpa gegendang telinga mereka. Jungkook memberi isyarat mata bahawa lokasi sehun dikenalpasti. Mereka berpisah.
Sehun meramas rambutnya dengan kasar. Hampir saja hyuna ditawan olehnya tapi perasaannya. Hati nya sakit apabila gadis itu merayu minta dilepaskan.
"tch, kali ini kau terlepas, esok hari kau tetap jadi milik aku "
Wain merah diteguk berkali-kali, ia tidak memabukan tapi cuma bagi pening saja. Dompet dan kunci dicapai, sehun terus keluar dari kelab itu.
Baru pintunya hendak dibuka tiba-tiba saja kepalanya dipukul dengan kuat sampaikan dia merintih kesakitan.
"ark! "
Matanya pinar. Sedikit demi sedikit pandangannya kabur. Jungkook dan taehyung tersenyum puas melihat sehun yang sudah lemah.
Jungkook memcankung depan sehun..
"well, tengok lahh siapa nih?.. Lemah, lembik! Huh, oh sehun anak tuan oh, orang berpengaruh di seluruh seoul, ingat sikit bapak kau jer yang berpengaruh sana sini tapi kau! Kau lelaki dayus "
Sempat jungkook meludah air ludahnya ditepi sehun. Walaupun sehun lemah dia masih tersenyum.
"hahahaha.... Aku dah lama tengok black side kau jeon jungkook!, well nasib aku baik sebab aku dapat tengok hari ni "
"jangan kau cakap pincang oh sehun!, ingat kerana kata-kata badan binasa [😂] tak pasal-pasal kau mati malam nih "
Sehun bersandar dipintu keretanya. Kakinya diangkat sebagai tongkat tangannya, manakala tangannya sebelah menampung diri.
"buat lahh.. Aku nak tengok juga kau berani kew tak bunuh aku jeon jungkook "
Ujar sehun.dengan bangga. Sempat lagi dia ketawa, bunyi geselan gigi amat kedengaran. Jelas jungkook geram dengan sehun. Pistolnya dicapai dan diacukan pada dahi sehun.
"ada apa-apa hasrat terakhir kau sebelum kau mati "
Sehun diam. Bibirnya masih mengukirkan senyuman. Jungkook juga tersrnyum sinis, akhirnya pesaing nya mati dalam tangannya. Picu ditekan perlahan-lahan tapi terbantut apabila terdengar suara yeoja.
"Sehun!!!!!... Yahh awak buat apa tu hah!! "
Jungkook menoleh ke belakang. Membulat matanya. Dia kenal wanita itu.
"shit! "
Jungkook dan taehyung lari dari situ. Yeoja itu berlari pamtas ke arah sehun yang lemah. Kedua bahu sehun dipegang dengan kemas.
"se..sehun neo gwaenchana?."
"Una... "
Terus sehun pengsan di situ.
YOU ARE READING
[ COMPLETE ] PSYCHO LOVE 💗「JEON JUNGKOOK feat KIM TAEHYUNG 」
Fiksi PenggemarEnjoy hehehe