PSYCHO 💗 : {38}

974 49 2
                                    

"arhhhhh jungkook hentikan!! Arhhhh "

Jungkook tersenyum sinis..dia peluk hyuna dari belakang. Pagar balkoni juga sudah tiada ini semua gara-gara taehyung.

Badan hyuna dibawa ke depan betul-betul ke depan. Silap langkah hyuna jatuh dari tingkat 3. Minmin terkejut.

"aku nak minmin masuk dalam rumah nih kalau tak hyuna aku campak ke bawah! "

Jungkook acah menolak hyuna jatuh dari bangunan.ini semua rancangan saja. Gila nak campak betul yeoja kesayangannya. Memang tak lahh.

Hyuna menangis. Angin yang lalu dikawasan situ mula menyerabutkan rambut hyuna. Hyuna nekad! Dia tak mahu susahkan orang lagi.

"ani!! Minmin jangan masuk! Ini semua perang- ahhhhh "

Bahu hyuna digigit dari belakang. Yee jungkook yang gigit. Kesan giginya melekat di kulit hyuna. Ada juga yang berdarah.

"masuk minmin kalau kau tak nak hyuna mati! "

"sosaengnim....eotteoke? Sa-saya tak nak hyuna mati! "

"ahhhhh "

Jeritan hyuna dari atas menarik perhatiannya lagi. Dia takut sebenarnya.

"saya kena pergi atas juga sosaengnim "

"tapi tu perangkap min! Awak boleh mati bila-bila masa diaorang tak macam awak sangka"

"saya tak kira!!nyawa hyuna lagi penting!"

Ujar minmin dengan sedikit menjerit. Dia mengambil langkah yang besar. Dia nekad nak masuk ke dalam rumah. Namjoon kejar minmin. Tangan minmin direntap laju.

"jangan jadi gila! Saya tak benarkan!"

"lepaskan saya!! Jebal sosaengnim! "

Minmin meronta..namjoon mengeluh. Pistol diselitkan pada belakang minmin. Namjoon terus peluk minmin.

"saya harap awak selamat! Guna ia bila jumpa masa yang sesuai "

Minmin mengangguk. Pelukan dileraikan dan dia mula masuk ke dalam rumah anak yatim. Banyak mayat berlimpahan sana sini. Minmin tutup mulutnya.

Bilik hyuna terus dituju. Pintu terbuka luas seolah-olah mengalukan kedatangannya. Minmin masuk. Taehyung yang duduk di katil hyuna tersenyum sinis saat minmin berada di depan matanya.

"jungkook sudah! Masuk balik! "

Jungkook tarik hyuna masuk dalam. Terus hyuna di tolak ke lantai.

"aku dah ada dekat sini! Apa kau nak.? "

"woo sayang.. Kasarnya panggilan but it's okay! Kau aku dah dapat! Kau nak hidup tanpa aku itu no melainkan kau mati dengan aku itu yes! Setuju sayang? "

"jangan nak merepek taehyung!! Buat apa aku nak mati dengan kau! Kau pembunuh!! Kau bunuh omma kau bunuh appa aku!! "

Hyuna yang masih lantai terkejut. Taehyung dan jungkook tersenyum sinis. Kemudian taehyung bertepuk tangan sambil ketawa.

"kau dah tahu tentang tu? Betul lahh tu yang... Aku dan jungkook bunuh omma appa kau!. Diorang pun sama jer! Tak sedar diri nak halang hubungan aku dengan kau! Jadi aku bunuh mereka! "

Air mata hyuna dan minmin mengalir. Dengan selamba taehyung mengatakan hal seperti itu.

"ke-kenapa taehyung kenapa!! Kenapa awak bunuh appa omma saya! Sedangkan saya dah terima awak sepenuhnya hiks!!

Taehyung menuju ke arah minmin yang menunduk. Apabila taehyung memeluknya minmin sempat mengambil senjata tadi!

"sayang tahukan taetae cintakan sayang sangat-sangat!! Tapi omma appa sayang tak setuju taetae jadi marah dan tak sengaja nak bunuh mereka "

[ COMPLETE ] PSYCHO LOVE 💗「JEON JUNGKOOK feat KIM TAEHYUNG 」Where stories live. Discover now