PSYCHO 💗 : {26}

970 44 0
                                    

Namjoon menjinjing plastik hitam yang penuh dengan bahan mentah. Dulu masa duduk sorang dia tak lahh risau sangat pasal makan. Kalau lapar pergi rumah kawan just simple.

Tapi kali ini dia mesti penuh peti aisnya kerana ada tetamu. Barang diletakkan pada bonet kereta. Belum sempat pintu dibuka. Satu tangan yang menahannya. Namjoon menoleh ke kanan. Tak sempat menggelak mukanya terus ditumbuk.

Bbuk! Bbuk!

"mana minmin aku sial!!! "

Tanpa henti taehyung menumbuk namjoon. Darah mula keluar dari mulut.

"cakap!! Mana dia kalau kau tak nak mati!!! "

"kau nampak aku dengan dia kew sekarang nih. Think kim taehyung think! Terang lagi bersuluh aku sorang2 dekat sini "

"jangan nak tipu aku lahh!!!! "

Pisau yang terselit dibelakangnya dicapai dengan pantas. Belum sempat dia menghayunkan pisau tu satu bunyi tiulan wisel menuju ke arah mereka.

Taehyung Tarik kolar baju namjoon agar dekat dengannya.

"ingat kali nih kau terlepas!! Lain hari memang kau mati dalam tangan aku"

Namjoon terbaring lemah. Dia bersyukur sebab terlepas dari malaikat maut. Tak sangka taehyung begitu kuat. Pengawal keselamatan menuju ke arah namjoon..

"tuan okay kew? Ada cedera? "

"gwaenchana saya okay. Gamsahaminda" 

"cheoman "

Namjoon bangun dan masuk dalam perut kereta. Dia terus pergi dari situ. Sempat juga dia check kelibat taehyung menggunakan cermin keretanya. Takut taehyung mengekorinya.

"kau tak kan dapat dia kim taehyung. Aku akan pastikan kau masuk hospital mental. Aku nak kau sembuh "















.

Hyuna makin membaik.. Dia juga mula rasa selesa dengan eun woo. tapi.. Dia masih dalam keadaan berhati-hati. Mungkin rasa selamat hanya sementara waktu dia tahu semua sikap jungkook..

Tok tok tok!!!

Hyuna memerhati pintu tu. Tombol pintu dipulas dari luar. Kemudian eun woo muncul.

"boleh saya masuk? "

Hyuna hanya tersenyum. Eun woo masuk dan duduk jauh sedikit  daripada hyuna.

"jadi awak pun dah sihat.. Boleh awak ceritakan perkara sebenar? "

Senyuman hyuna mengundur. Dia mula menggigit bibir bawah dan main jari sendiri. Eun woo yang perasan tentang itu mula rasa serba salah. Adakah dia terlalu cepat menanyakan soalan?.

"mian kalau saya buat awak rasa tak selesa, "

Eun woo beruar-uar ingin pergi tapi terbantut apabila mendengar suara hyuna yang ingin cuba mengeluarkan kata-kata.

"sa.....saya lari dari............. Namja psycho "

[ COMPLETE ] PSYCHO LOVE 💗「JEON JUNGKOOK feat KIM TAEHYUNG 」Where stories live. Discover now