PSYCHO 💗 : {27}

1K 46 2
                                    



Pprang!!!

Bekas kaca diatas meja disapu habis sehingga jatuh pecah atas lantai. Tangannya bertindak meramas kasar rambut sendiri. Air.matanya tak lepas mengalir.

"hyuna... Hiks jebal balik pada kook...bogoshipeoyo "

Gambar hyuna yang ditangkap curi-curi diusap. Kini jungkook disebuah bilik yang hampir serupa dengan galeri. Bilik itu penuh dengan gambar hyuna saja..

Kini hampir sebulan hyuna tidak munculkan diri lebih-lebih ditempat awam. Konco yang diupahnya juga tidak dapat temui hyuna.  

Keadaan jungkook makin tidak terurus. Stress, risau, geram itu semua ada dalam dirinya.

"aku rindu kau!! Mana kau pergi hyuna...".

Lengan yang luka mengeluarkan cecair merah di hiraukan..

Drt drt

Telefonnya berbunyi.. Lantas dikeluarkan warna hijau diseret ke tepi  dan terus singgap ditelinga

" boss saya dah jumpa puan "

"dekat mana! "

"taman han tuan.. "

"tunggu aku dekat sana! Perhatikan dia terus jangan terlepas! "

Tit..

Jungkook  bangkit.  Dia menuju ke laci. Gambarr hyuna disimpan dan digantikan dengan kain putih. Kain itu dililit sebarangan pada lengan cukup-cukup untuk menutup luka

"kejap lagi sayang...  Kita akan berjumpa balik. Welll...... Itu takdir kau nak hadap aku buat seumur hidup! ".












Sementara Hyuna.

"awak saya tak nak...jom kita balik sekarang! "

"sabar.... Jangan lah risau takkan ada apa-apa.. Saya jamin "

Sejujurnya keluar dari rumah buat dia rasa takut. Dia rasa akan berlaku sesuatu tak lama lagi tapi dia tak sure apa benda itu.

Kini dia berada di Taman Han atas paksaan Eun woo.  Eun woo pandang hyuna yang berada di sebelahnya. Dia tersenyum manis..

"jangan risau saya ada "

"awak tak faham. Saya buruan psycho nanti awak jadi mangsa dia dan saya tak nak itu. "

Hyuna menunduk dan main jari sendiri. Eun woo mengeluh. Rancangan nak bawa hyuna jalan-jalan musnah lagi. Sejujurnya dia rancang semua ini kerana dia mahu meluahkan perasaannya terhadap hyuna.

"arraso kaja kita balik."..

Hyuna dan eun woo mula beredar, seretan kasar menarik perhatian mereka. Dari jauh hyuna sudah tahu itu kereta milik jungkook. Dan tak lama dari itu jungkook keluar dari kereta tanpa sebarang senyuman..

"eun. Lari!!! "

Hyuna genggam tangannya eun woo dan lari sekuat mungkin.

"JANGAN KAU NAK LARI PARK HYUNA!!!"

Jeritan jungkook masih kedengaran. Disusuli dengan bunyi tembakan. Hyuna makin cemas.. Larian mereka terhenti apabila konco jungkook berada di depan mereka.  Konco jungkook juga mula mengepung mereka.

"Dah puas lari park hyuna sayang hurmn?"

"ju-jungkook "

" mari sini sayang, oppa rindu chagi come "

Hyuna menggeleng kepalanya beberapa kali. Pegangan pada tangan eun woo juga dieratkan. Jungkook bengang. Dia menuju ke arah hyuna dan tarik hyuna dengan kasar.

"andwae!! Saya tak nak dengan awak! "

"kenapa una tak nak dengan kook? Kook kan budak yang selalu dimanjakan "

"itu dulu bukan sekarang! Saya tak nak dengan awak!! Eun woo tolong saya!"

Hyuna meronta-ronta ingin dilepaskan. Pandangan jungkook diqlihkan pada eun woo yang masih mendiamkan diri.

"jadi kau lahh namja tak guna tu hah?, suka-suka jer nak ambil hak orang, kau tak malu kew sial! "

" tch! Sepatutnya kau soal diri kau. Perlu kew nak paksa yeoja yang tak nak dengan kau!"

Bbuk!! Bbuk!! Bbuk!!

Eun woo dibelasah tanpa henti. Darah mula keluar dari mulut.

"ja-jangan jungkook jangan jebal!! Jangan pukul dia.. Di-dia tak salah una yang salah! Una janji una ikut kook balik"

Jungkook angkag tangannya. Konco-konconya mula berhenti. Hyuna dipandang dengan mata yang redup. Tangannya naik mengusap rambut hyuna yang berjuntai.

"betul nih nak balik dengan kook semula?"

Hyuna mengangguk.

" una nak duduk dengan kook, una tak kan tinggalkan kook lagi kan "

Hyuna mengangguk lagi. Jungkook senyum kemenangan. Badan hyuna dipeluk erat.

" kita balik! Tinggalkan namja ini dekat sini. Mulai dari hari ini aku bagi warning dekat kau sial! Jangan cuba-cuba nak jumpa yeoja aku lagi "

Jungkook bersama hyuna beransur pergi. Eun woo melihat keadaan itu rasa kesal. Kalau lah dia dengar cakap hyuna ini semua tak kan berlaku.

"mi- mian hyuna... "

Terus eun woo pengsan.disitu. 

[ COMPLETE ] PSYCHO LOVE 💗「JEON JUNGKOOK feat KIM TAEHYUNG 」Where stories live. Discover now