Minmin baru kelas dengan keadaan tertunduk. Rambutnya yang panjang hanya diletakkan pada bahu kanan sahaja.
Hyuna yang perasan perkara itu hanya tunggu minmin sampai ditempat duduk.
"min waeyo? "
"ani.. Gwaenchana "
Hyuna mengangguk. Tapi jelingan ekoran anak matanya sentiasa menerhati sikap minmin. Wajahnya berkerut saat mengusap leher.
"min.. Aku pergi kantin jap, kau nak ikut tak? "
"tak lah banyak kerja nih.. Cumab boleh tak tolong belikan "
"boleh nak apa? "
"macam biasa lah "
Hyuna mengangguk, purse yang di atas meja dicapai dan dia terus keluar kelas. Seperti biasa sebelum keluar wajah jungkook dulu yang terpampang dipintu. Jungkook mengukirkan senyuman.
"una.. Kook pergi rehat dengan una boleh?"
"err.. Hmm boleh "
"nice! Kaja "
Tangan hyuna dicapai dan pegang erat. Tangan mereka ke belakang dan ke depan. Mereka tak ubah seperti pasangan couple yang bahagia. Pelajar perempuan lain dah menjeling hyuna dengan tajam..
"kook.. Jangan macam nih orang tengok "
"wae.. Biarlah orang tengok.. Biar mereka tahu yang una milik kook "
Tangannya ditarik dengan lembut. Kaki jungkook automatik berhenti. Dia menoleh ke belakang pandang hyuna.
"wae? "
"err.. Kook jalan dulu una nak jumpa someone kejap "
Jungkook melangkah ke depan. Kedua tangan menekup pipi hyuna. Jungkook mengukirkan senyuman
"no kook tak benarkan.. Klau nak jumpa orang, mesti kook temankan araso!"
Chup!
Bibir hyuna dicium sekilas. Muka hyuna memerah. Malu bila jungkook cium dia depan orang ramai. Pelajar perempuan mula iri hati dengan hyuna.
"now.. Hyuna milik kook selama-lamanya milik kook araso "
Minmin dah lama tunggu hyuna.. Perutnya berbunyi minta diisikan. Dia menyembamkan mukanya disebalik lengan yang diatas meja. Tak lama dari itu...
Tuk tuk tuk
Mejanya diketuk. Minmin masih leka.
"hey! Girl awak tahu tak kelas nih "
Mata.minmin terbuka. Suara namja. Dia mendongak dengan malas. Membulat mata mereka berdua.
"lahhh awak rupanya "
"encik namjoon buat apa dekat sini, encik ikut saya kew?
"tak payah nak ber 'encik' dengan saya panggil namjoon jer, kalau best panggil oppa "
"err.... "
"hah lupa pula.. Mana kelas nih dari tadi saya cari tak jumpa-jumpa "
Namjoon hulurkan satu fail pada minmin. Minmin ambil dan baca. Kelas sunbae koridor depan.
"aaa.. Nih.. Awak ikut koridor sana tingkat atas, tapi... Apa yang awak nak buat?"
"saya cikgu praktikal 6 bulan dekat sini "
Fail ditangannya terlepas. Namjoon pandang minmin dengan terkebil-kebil dia ada salah cakap kew.
"so.sosaengnim.?. Aa..awak sosaengnim kat sekolah nih kew "
"nae "
'ouh.. Mati lah aku! '
YOU ARE READING
[ COMPLETE ] PSYCHO LOVE 💗「JEON JUNGKOOK feat KIM TAEHYUNG 」
FanfictionEnjoy hehehe